4.9

1.2K 54 0
                                    

ARKADAŞLAR BÖLÜME GEÇMEDEN ÖNCE BİR DUYURUM VAR

Bildiğiniz üzere dün tüm Türkiye( Kahramanmaraş,Hatay,Malatya,Gaziantep,Adana başta olmak üzere)büyük bir deprem yaşadık.

Dilerim herkes ve yakınları iyidir.

Böyle bir durumda bölüm atmak istemezdim ancak sınırı geçtiği için sizi de bekletmek istemedim.

Eğer yardıma ihtiyacınız varsa söylemekten çekinmeyin elimizden geleni yapmaya çalışacağız.

Umarım hepiniz iyisinizdir deniz midyelerim kendinize özellikle de artçılarda çok dikkat edin.

Hepinizi teker teker kalplerinden öpüyorum.

**
Yani şimdi red etsem çok ayıp olacaktı. Bende yüzlerimizi yaklaştırıp fısıldadım. "Dudaklarım dudaklarınla tanışmak çok istermiş"

Sanki bir kaç dakika önce birbirlerine değmemiş gibi

Yavaşça dudaklarımı dudaklarına bastırdığımda kalp atışlarını aletten duydum. Hızlı atıyorlardı. Hafifçe gülümseyince o da gülümsedi. Eli boynumu bulup daha çok çekti beni kendine.

Ah tabi her şey kapı açılana kadar gayet iyiydi. İçeriye giren kişiyle bir anda kendimi arkaya attım.

"Kalp atışlarınız hızlanınca korktuk. Ama bakıyoruzda endişelinecek bir şey yokmuş"doktorun muzip sesiyle utanmış gibi bakışlarımı kaçırdım.

Sonra arkamdan arsız falan derlerdi hiç gerek yok. Yaşlı doktor geri gidince sesli bir nefes verdim.

"Nerde kalmıştık?"diyen Evrenle gülerek omzuna vurdum. "Ah"dediğinde korkarak yanına geldim.

"İyi misin? Çok mu sert vurdum? Yarana mı denk geldi? Ben özür di-"beni susturan dudakları olmuştu. Dudaklarımda gülümsedikten sonra öpmeye devam etti.

Bir kaç saniye sonra nefessizlikten ayrıldığımızda "Çok konuşuyorsun ama sadece yanımda çok konuşki seni susturabileyim"dudağımı dişledim. Elleri dudaklarıma gidip dudağımı kurtardı.

"Dudaklarına sadece ben işkence etmeliyim güzelim"aklıma dolan Grey sahnelerini silmeye çalışarak ondan uzaklaştım.

"Bakıyorumda ağzın çok iyi laf yapar oldu"ellerini havaya kaldırarak "Kalbime düşen güzel olunca"gülümsedim. O da gülümseyişime gülümsedi.

Bir de ona odun diyorduk! Biz onun yanında işlenmemiş odunuz resmen!

O odun senin götüne girsin!

Benim götüme odun mu girer orasını bilemem ama sana Evr-

SUS ÇOK MU MERAKLISIN BÖYLE ŞEYLERE!!!

Ben konusu Evren olan her şeye meraklıyım.

Geçmiş olsun aşık olduk.

"İnci ilk kalktığımda seni öyle bir öpeceğim ki aklın şaşacak"

Açık sözlülüğüne mi şaşırayım,kalbimin bu kadar hızlı atmasına mı bilemedim.

Gülümsedim gene. "Ben çıkayım da ablan gelsin çok telaşlandı"tam ayaklanmış gidecekken "Kalsan olmaz mı? Hem ablam bu şimdiye tanışmışsınızdır bile"dediğinde düşünür gibi yaptım.

Onları baş başa bırakmam gerekiyor gibiydi.

Sende bir Yaylacı olacaksın İnci!

Belki.

"İnci"dediğinde ona baktım. Bu kal demekti,sanırım. İyi madem en azından ablana söyleyeyim"dediğimde gözlerini kapatıp açtı.

Odadan çıkarak Ela ablanın yanına gittim. "Nasılmış eşek sopası?"dediğinde dudaklarımı birbirine bastırdım. "Gayet iyi gel bi bak"dememle "Salmadı dimi seni bizim azgın teke?"gözlerim şokla açıldı.

Askerin Tek ZaafıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin