Yıldız Almelek
Okan ile odada uslu uslu oturmuş dedikodu yapıyorduk. Aslında Okan bana anlatıyor ben dinliyordum.
"Sonra ablam da altta kalmamış cevabı yapıştırmış" dediğinde başımı salladım. Keşke hiç susmasaydı.
"Eee senden naber" dediğinde düşünür gibi yaptım. Benim anlatabilecek öyle çok olayım yoktu ki! Saçma ve acılı bir geçmişim vardı.
Okan'a anlatmalı mıydım?
"Bir tek geçmişim var" dediğimde kaşlarını kaldırarak bana baktı. Ne demiştim ki ben? "Nasıl yani?"
"Yanisi şu anlatabileceğim bir geçmişim var ama anlatmaya hazır mıyım bilmiyorum" dediğimde elimi tuttu. "Geçmişinde ne olursa olsun ben hep yanındayım ve hep olacağım" dediğinde ona her şeyimi anlattım.
Ona güveniyordum.
O bir erkek için çok farklıydı. Anlattıklarıyla ağlamış yüzünü boynuma gizlemişti ve beni gıdıklamıştı. O çok iyi biriydi. Hayatım da olmasını isteyeceğim türden.
Kendisini sakinleştirmişti. Tabletini de getirmiş oyun da oynamıştık. Her kazandığında onu yanağından öpmemi istemişti.
Ama hiç kaybetmemişti ki!
Ben neden öpücük alamıyordum? "Okan bana neden öpücük yok?"diyerek dudak büzdüğümde kafamı çekerek başımı öptü.
Kıkırdadım. Kafamı boynuna yaslayıp oyunu izlemeye devam ettim.
Kapı açılıp içeriye dayım girdiğinde "Gençler beni acil askeriyeye çağırıyorlar İnci'ye ulaşamadım onun yerine bir arkadaşımı çağırdım uslu uslu oturmaya devam edin"
Gelecek kişiye hoş geldin süprizi yapılmalıydı.
"Peki dayı" demiş ve dayım gitmişti. Açıkçası ondan çekiniyordum sonuçta bir erkekti ve bu konularda hassastım.
"Kim gelir dersin" dediğinde "Bilmem maymuna benzeyen vardı ya bir tane E ile başlıyordu adı o gelir herhalde diğeri ablanla" dediğimde göz devirdi.
Kıskanıyordu!
"Kıskanıyorsun değil mi?"dediğimde "Hayır ne alaka" demişti. Ben seni konuşturtmasını bilirdim ama!
"Eğer doğruyu söylersen seni yanağından öperim"dediğimde ikilemde kalmış gibiydi. Hem söylemek istiyor hem de istemiyordu. Alay edeceğimi düşünüyordu.
Etmezdim ki ama.
En sonunda "Tamam evet kıskanıyorum. Ablam bugüne kadar kimseyle bir ilişki yaşamadı ve bir kaç gündür tanıdığı bu adamla bir ilişki yaşayıp beni unutur diye korkuyorum" dediğinde yanağını öpüp konuştum.
"O göstermiyor ama seni çok seviyor Okan. Hem o seni unutursa ben hatırlarım" demiştim. Gülümseyip tekrar saçlarımı öptü. Çok sevmişti saçlarımı.
"Ben buradayım" diyen bir erkek sesiyle Okan'ın kulaklarına bir şey fısıldadım. Şokla bana baktığında ona yavru kedi bakışlarımı attım.
Bana kıyamazdı ki!
"Peki tamam"
Eğlence başlasın!
Yerimden doğrulup kapıya yönelmiştim. Odadan küçük adımlarla çıkmış içerdeki adamın yanına gitmiştim. "Sen kimsin" kaşlarımı çatarak sorduğum soruyla "Annenin ve dayının bir arkadaşı" demişti umursamazca.
"Annem sana güveniyor mu?"alttan imayla sorduğum soruyla "O güvense bile ben heniz güvenmiyorum" diyerek bakışlarını elindeki telefona çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askerin Tek Zaafı
Fiksi Remajaİnci abisini aramak isterken yanlış numarayı tuşlaması sonucunda abisinin timinden birini arar. Aradığı kişiyle zor zamanlar geçirmesine rağmen ona alışır. Konuşurken sakladığı sırların ortaya çıkmasıyla olaylar karışır. İnci duvarları yıkılmayan bu...