0.3

545 48 105
                                    

Arkamızı döndüğümüzde Ardanın karşımızda dikilmesini beklemiyorduk.

"Bu duyduklarım gerçek mi!" diyerek bağırdı Arda. "OĞLUM MAL MISIN SEN KAPA ŞU ÇENENİ BOKA TOPLANAN SİNEKLER GİBİ HERKESİ ETRAFINA TOPLAYACAKSIN" dedi İrem bağırarak. "Sen önce bi kendi ses tonuna bak" dedi gülerek Arda. 

İremin gözü dönmüştü ayağındaki ayakkabıyı çıkarıp Ardanın kafasına fırlattı. 

"Yavaş! Ne yapıyorsun sen mal mısın kafama ayakkabı atmak ne?" dedi saçını düzelterek Arda. "Hakettin" dedi gururla İrem. O sırada bu olaydan sıkılmış bir vaziyette olay yerini terk ettim.

İremden

"Gerizekalı kıt beyinli senin yüzünden gitti kız." dedim. "Sen hiç bağırmadın yani okey." dedi maymun suratlı Arda. "Arda aşkım iki saattir seni arıyorum nerdesin?" diyerek yanımıza geldi Cenk. "Burdayım işte ne var?" dedi bok beyinli. "Oğlum çok iyi bi kız gördüm acil bakman lazım." dedi Cenk. Ona dönüp "Tek derdiniz kız tavlayıp yatağa atmak dimi?" dedim. "Ayıp oluyor yenge" dedi Cenk. "YENGE?" dedik Arda ile aynı anda. "Ayy ağzımdan kaçmış sizi böyle sürekli dip dibe görüyorum ya" dedi ağzını kapatarak Cenk. "Lütfen ağzından kaçmış olsun! Ayrıca dip dibe olmamızın nedeni arkadaşın. Sürekli beni sinir etmeye yer arıyor." dedim. Arda bana ters ters bakarak "Sen mi ben mi?" dedi. "İkinci ayakkabı bu sefer götüne gelir kes sesini." dedim. "Harbiden İrem senin ayakkabın nerde?" diye sorunca Cenke ileride ki ayakkabımı işaret ettim.

"Ne arıyor o orada?" diye sordu. "Arkadaşın kaşındığı için kafasına ayakkabı yedi." Cenk gülmekten yerlere yatarken Arda ona sinirle bakıyordu. "Senle hesaplaşıcaz Cenk." dedi sinirle. "Tamam aşkım" dedi gülmekten zar zor konuşan Cenk. "Sen gelsene benle" dedi Arda. "Bir sorun mu var hayatım?" dedi Cenk.  "Var var gel sen." Arda Cenki peşinden sürükleyip tenha bir yere götürdü.

Ardadan

"LAN İBNE OĞLU İBNESİ İREME NİYE YENGE DİYORSUN BOK BEYİNLİ" diyerek bağırdım. "Ooo İremle takıla takıla laflarıda kullanılmaya başlanmış" dedi sırıtarak Cenk. "Olum bi çarpacağım yarısı boşa gidecek kes şu sesini" dedim. "Kessene aşkım" diyince içimden kendimi tutmama dair dualar ediyordum. "OLUM SEN BEYİNSİZ MİSİN" dedim en sonunda. "Neden?" diye sordu. "Dünyada sadece İrem le ben kalsakta biz olamayız nasıl kavga ediyoruz görmüyor musun?" dedim. "Yani sen ona karşı bişey hissedi-" sözünü yarıda bırakıp "Saçmalama" dedim.

Uzaktan Leya, Yağız, Çağan ve Tuananın gelmesiyle bağrışmamıza son verdik.

"Ne bağırışıyorsunuz siz burda" dedi Yağız. "Arkadaşlar Arda İreme aşıkmış." dedi Cenk bana bakarak. "NE!" dedi aynı anda Leya Tuana Çağan ve Yağız. "Arkadaşlar yok öyle birşey İreme aşık falan değilim." dedim sinirle Cenke bakarak. "Olum biz hanginize inanıcaz şimdi Arda hoşlanıyor musun?" dedi Çağan. Cenk "hoşlanıyor" bende "hoşlanmıyorum dedim aynı anda. 

"Olum siz mal mısınız ya? Arda sen İremle ne zaman tanıştın?" dedi Tuana. "1-2 gün oldu neden ki?" diye sordum. "Yeni tanışmışsınız zaten aşık olman mantıklı değil" diyince Cenk hemen atıldı. "Arda hayatında hiç mantıklı karar vermez ki. Doğduğu günden beri Ardayı tanırım. Donuna kadar ezbere bilirim bugüne kadar asla mantıklı bi karar veremedi." 

Şuan Cenke çarpıp onu yamultma isteğim içimi yiyip bitiriyordu. "Cenk kaç bence" dedim ve onu kovalamaya başlamıştım. Leya Yağız Tuana ve Çağan bizi kahkahalar eşliğinde izliyordu.

Leyadan

"Noluyor şimdi benim kafam karıştı. Arda İreme aşık mı?" dedim. "Ya ne aşık olacak Leya daha yeni tanışmışlar" dedi Tuana. "Sen ilk görüşte aşk diye birşey bilmez misin?" diye atıldı Çağan. "Sen hayırdır? Başımıza aşk doktoru kesildi mübarek" dedi gülerek Tuana. "Sanane aşk doktoruyum veya değilim, bunlar benim düşüncelerim." diyince herkes Çağana garip garip bakıyordu. "Oğlum sen ne ara aşk kuşu oldun benim neden haberim yok" dedi Yağız. "Kes sesini Yağız." dedi sinirle Çağan. "Tamam ya sinirlenme hemen aşk böceğim" diyip Çağana kolunu atmıştı Yağız.

"Yağız gebertirim seni lan!" diyerek Yağızı kovalamaya başlamıştı Çağan.

"Cenk ve Arda bir, Yağız ve Çağan iki. Hiç akıllanmayacak bunlar" dedim. Tuana da bana katılırcasına başını salladı. "Gel şunları durduralım birbirlerine girdiler." dedim. 

Onları ayırmaya çalışırken Yağızın üstüne düşmüştüm. Birkaç saniyelik o saçma anı sonlandırmak için üstünden kalktım. "Çok pardon." dedim. O da "Kusura bakma" dedi. "Sen ne hakla benim arkadaşımın üstüne düşüyorsun lan!" diye bağırdı Tuana Yağızın üstüne yürürken. "Asıl senin arkadaşın Yağızın üstüne düştü kör müsün?" dedi Çağan Tuananın kolunu tutarak. "Çek o ellerini üstümden!" diyerek bağırdı Tuana. "Bizde sana meraklı değiliz maydonoz." dedi Çağan. "Sensin maydonoz bok suratlı pezevenk çekil önümden."

"Ya siz manyak mısınız neden kavga ediyorsunuz şuan" dedi Yağız araya girerek. Bende ona katılmıştım. "O başlattı!" dedi Çağan ve Tuana aynı anda. "Benimle aynı anda konuşmayı kes" dedi sinirle Tuana. "Meraklısı değiliz birden oldu salak mıdır nedir" diye söylendi Çağan. "Ağzını topla yırtarım o ağzını!" Çağan Tuananın boyuna eğilerek "Sen diyince bir sorun olmuyor ama " diyerek göz kırptı. Sonrada Yağızla birlikte gittiler.

Denizden

Gözlerimi açtığımda salak Bora uyuyordu aklıma onu uyandırmak için müthiş bir fikir geldi ve elime çikolatalı sütü aldım. "Ben olsam böyle uyandırılmayı çok isterdim Boracım kıymetimi bil" diyerek üstüne çikolatalı süt dökmüştüm. Çığlık atarak uyandı. 

"Deniz sen aptal mısın bu ne!" diyerek bağırmıştı Bora. "Çikolatalı süüttt. Beğenmedin mi?" dedim. "Of Deniz off. Biz burda açlıkla savaşıyoruz sen benim üstüme eğlence olsun diye çikolatalı süt döküyorsun. Yedek kıyafetimde yok!" dedi oflanarak Bora. "Güzel yapmamış mıyım?" dedim heyecanla. "Aynen çok güzel olmuş. Deniz sen aptal mısın kanka?" dedi ciddi ciddi Bora. Bora ciddiyse gerçekten konu ciddidir. "Sanada şaka yaramıyor ya yapmıyorum sana hıh" diyip oradan uzaklaştım.

...

"O daha demin sana göz mü kırptı ben mi yanlış gördüm" dedim. "Sus Leya hatırlatma, iğrenç bir andı." dedi yüzünü ekşiterek Tuana. "Farkettim" diyerek güldüm. "Aaa şu Ülkü değil mi ne yapıyor orada" dedi merakla Tuana.  "Gel yanına gidelim bari"  dedim. 

Yanına yaklaşmıştık fakat bizi farkettiğinde elindeki şeyleri yutmaya başladı ona ulaştığımızda çoktan bayılmış yerde yatıyordu.. 

Obstacle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin