2.8

124 19 161
                                    

6K okunmaya ulaşmışızz. Herkese çok teşekkürlerr. Yine eğlenceli bir bölüm sizlerle. Oy atıp yorum yapmayı unutmayın🤍

"Sende hemen alınma ya iki şaka yapalım dedik" dedi Leya. "YA LEYA NEDEN BOZUYORSUN" diye çıkıştım. "Ben gayet ciddiyim yanlız" diyerek araya girdi Arda.

"Abartma sende Arda şaka yaptık işte" Arda'nın bana cevap vermemesi ile sinirlendim fakat kavga çıkmasın diye sustum.

"Hazır oyun oynuyorken bir tane daha oynayalım mı?" Cenkin önerisi ile bir
süre düşündük. "Olabilir aslında" dedi Leya. Herkes onay verdiğinde Arda söze girdi.

"Ee ne oynayacağız?" diye sordu. "Şimdi şöyle Leya ve İrem bir grup ben ve Arda'da bir grup olacak. Çağan sende hakemsin. Birbirimizi ne kadar tanıyoruz oynayacağız. Bakalım kim arkadaşını daha iyi tanıyor?" dedi.

"Soruları da ben belirleyeceğim yani" diyerek araya girdi Çağan. "Evet" diyerek kafasını salladı Cenk, ardından sözüne devam etti. "Bu arada hiç şansınız yok kızlar" dedi sırıtarak.

"Sen öyle sanmaya devam et Cenk. Oyun sonu görüşeceğiz." dedi İrem kendinden emin bir şekilde.

"Haydi herkes otursun. Kuralları anlatıcam." dedi Çağan. Herkes yerini aldıktan sonra söze başladı.

"İki grubada dörder yani toplam sekiz soru sorulacak. Mesela grup içinde iki soru İrem'in iki soru da Leya'nın. Doğru bilinen her soru 1 puan olacak. Yanlış bilirseniz puan almazsınız. Sorduğum sorunun cevabını gruptaki iki kişide elindeki kağıda yazacak ve aynı anda gösterecekler. Buraya kadar anlaşılmayan bir şey varmı?"

Herkes yok dedikten sonra oyuna başladık.

"Öncelikle Leya'ya İrem ile ilgili soru soruyorum." Çağan Leya'ya döndü. "İrem'in en büyük hayali nedir?" Leya'nın sevinmesi ile Cenk yüzüne eliyle vurdu.

"Daha ilk soru Cenk. Bi sakin ol lan" Arda'nın sitemi ile Cenk rahatladı. Leya ile elimizdeki kağıtlara cevabı yazıp aynı anda kaldırdık. Kağıtlarda oyuncu olmak yazıyordu.

"Leya ve İrem 1 puan oldu. Sıra Cenk ve Arda'da." İkisine döndü.

"Arda, Cenkin yapmaktan en çok hoşlandığı hobisi nedir?" Cenk Arda'nın koluna vurdu. "Bana bak bunu bilemezsen sakın benimle konuşma" Arda güldü. "Adım Arda ise cevaptanda o kadar eminim.

İkisi birlikte kağıtlarını gösterdi. Kağıtların ikisinde de kızlarla vakit geçirmek yazıyordu.

"AFERİN SANA BE HELAL HELAL" Cenk ayağı kalkıp bağırmaya başlamıştı. "Lan gerizekalı daha ilk soru hemen sevinme otur şuraya" Arda Cenki oturttu ve öbür soruya geçtik.

"İrem, Leya hangi tür müzik veya müziklerden hoşlanır?" Çağan'ın sorusuyla cevabı kağıda yazdım ve Leya ile aynı anda kaldırdık. İki kağıttada arabesk yazıyordu. Ellerimizle çak yaptık.

"İrem ve Leya ikide iki gidiyor, 2 puan oldular." Ardından Cenk ve Arda'ya döndü. "Cenk, Arda'nın en çok gitmek istediği ülke nedir?" Arda o an ki heyecanla ayağı kalktı. "BAK CENK BUNU SANA DEFALARCA SÖYLEDİM BİLEMEZSEN ELİMDEN KURTULAMAZSIN" Çağan Arda'yı oturttu.

"Ya biliyorum en basit soru ya" Cenk kendine güvenerek kağıda cevabını yazdı. Arda'da yazdığında birlikte kağıtları gösterdiler. Arda'nın kağıdında İtalya Cenkin kağıdında da İrlanda yazıyordu.

"CENK BU NE CENK!" Arda bağırarak ayağı kalktı. Biz Leya ile kahkaha atmaya başlamıştık.

"YA KARIŞTIRIYORUM HEP BU İKİ ÜLKEYİ YA" Cenk hızlıca ayağı kalkıp koşmaya başlamıştı. Arda'da peşinden onu kovalıyordu.

"GEL LAN BURAYA GÖT LALESİ 16 SENEDİR O KIT BEYNİNE HİÇ BİRŞEY GİRMEMİŞ!"

Yaklaşık 5 dakika süren kovalamacadan sonra Çağan ikisinide yerine oturtmuştu.

"Evet arkadaşlar şuan güncel durum İrem ve Leya 2 puan, Cenk ve Arda'da 1 puan." Arda Cenke sinirli bir bakış attı. "Hepsi senin yüzünden bok beyinli" dedi sinirle.

Çağan bizim yanımıza geldi. "Evet sıradaki sorumuz Leya'ya. İrem'in en sevdiği renk?" Cenk ayağı kalktı.

"YA BEN İTİRAZ EDİYORUM BU NE BİÇİM SORU BİZE BÖYLE KOLAY SORULAR GELMİYOR" bende sinirle ayağı kalktım. "GERİZEKALI BEYİNSİZ RESMEN SİZE SENİN HOBİLERİNİ SORDULAR BUNDAN DAHA BASİT BİR SORU OLABİLİR Mİ?" Leya beni Arda'da Cenki oturttu.

Cevapları kağıda yazdıktan sonra aynı anda gösterdik ikimizin kağıdında da mavi yazıyordu.

"3 puan oldunuz tebrikler" Çağan, Arda ve Cenke döndü. "Ara bayağı açıldı beyler" dedi.

"Acil kapanması lazım." Arda fısıldayarak "Sayende mükemmel gidiyoruz" dedi. Fakat herkes duymuştu. Cenk hariç herkes gülmüştü.

"Arda, Cenkin ilk aşkı kim?" Cenk hemen ayağı kalktı. "BAK ARDA BUNU BİLEMEZSEN SAKIN BENLE KONUŞMA" Arda sinirle döndü. "SEN HALA HANGİ YÜZLE BANA BENLE KONUŞMA DİYEBİLİYORSUN LAN ALIRIM ŞİMDİ AYAĞIMIN ALTINA!"

Çağan ikisinide sakinleştirdikten sonra cevapları yazdılar. İkisinin kağıdında da Ece yazıyordu.

"İrem ve Leya 3 puan, Arda ve Cenkte 2 puan oldu. Bir sonraki soru İrem'e" bana döndü. "İrem, Leya'nın en nefret ettiği ders nedir?" güldüm.

"Ne gülüyorsun lan" Cenkin dediği şey ile başımı kaldırıp ona baktım. "Aramızda bi muhabbet dönmüştü de ondan." Kağıtları kaldırdığımızda iki kağıttada fizik yazıyordu.

"YA OHA AMA YA BİR SORUYUDA YANLIŞ BİLİN BE" Cenkin sitemiyle Leya ile gülmemizi tutamamıştık.

"Evett, İrem ve Leya 4 puan oldu. Matematiksel olarak Arda ve Cenkin kazanma şansı kalmadı. Kazanan İrem ve Leya oldu"

Cenk ve Arda'nın somurtan yüzlerine karşı kahkaha attık. "Helal be bize" Leya bana ellerini uzatmıştı. Çak yaptık.

"Biz metroda tanışmamıza rağmen sizi yendik artık diz düşünün gerisini" dediğim şey ile Arda ters ters Cenke bakmaya başlamıştı.

"Cenk bence bu gece uyumamalısın, fikrimce" Cenk ayağı kalktı. "Ben en iyisi yavaştan uzayayım. Parmak uçlarında yürüyerek bizden uzaklaştı.

Obstacle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin