0.8

330 33 82
                                    

Denizden

Yağız ve Tuananın öpüştüğünü gördüğümde ağzım bir metre açıldı. Hemen ağzıma vurdum. "Ama ben Leya ve Yağızı, Çağan ve Tuanayı shipliyordum ya oldu mu bu şimdi?" dedim oflanarak. "Dur şunun fotosunu çekeyim belki işe yarar." diyerek hemen fotosunu çektim.

Bir süre sonra herkes "ÖZGÜR!" diyerek bağırıyordu. Sesin geldiği tarafa koştum birde ne göreyim? Özgür yerde Ülkünün yanında yatıyor!

Leyadan

"Yağız bu seste ne!" dedim endişelenerek. "Dur Leya'm sakin ol gel benimle" dedi elimi tutarak. Sesin geldiği tarafa doğru gittik. Yerde yatan bir adet Özgürü görmeyi beklemiyorduk tabi.

"Noldu burda böyle!" dedim. "Bizde bilmiyoruz Özgürü burada Ülkünün yanında yatarken gördük." dedi İrem.

"Yarım saat önce" -Özgürden-

Dün gece hiçbir şekilde uyuyamamış, dört dönmüştüm. Ülkü ölmüştü. Evet. Ama ben bunu hala kabullenemiyordum. Şuana kadar hep birlikteydik. Benim ondan başka kimsem yoktu, o benim yaşama sebebimdi. Fakat şimdi o yok benim yaşamamın ne anlamı var ki?

Ülkünün intihar ettiği hapları cebime koymuştum o lanet gün. Hemen Ülkünün yattığı yere gittim. Yanına uzandım.

"Senin yanına geliyorum sevgilim. Kavuşacağız." dedim elini tutarak. Kutuda kalan bütün hapları yuttum ve bir süre sonra gözlerim kapandı.

Flashback son.

"Lan bunlar Ülkü ile el ele mi tutuşuyor ben mi yanlış görüyorum" dedi gözleri fal taşı gibi açılarak Cenk. "Harbiden bu da demek oluyor ki Özgür kendi intihar etmiş" dedi bilmişçe Arda. "Sen bu zeka ile bunu nasıl akıl ettin?" dedi gülerek İrem. Arda ona sinirle bakıyordu.

"Arkadaşlar yeter." dedi Alisa. "Katılıyorum" dedi Deniz. "Hayırdır Deniz sen ne ara Alisanın yancısı oldun yoksaa-" Deniz Boranın ağzına vurmuştu. "Kes sesini Bora" dedi.

"Artık 2 kişi eksiğiz. Herkes teker teker gidiyor gerilmeye başladım ben" dedim. Yağız benim elimi tutarak. "Sakin ol sevgilim bize birşey olmayacak" dediğinde Tuana, Yağız ve ben hariç herkes "NE!" diye bağırdı.

"Noluyo lan" diyerek yerinden sıçradı Yağız. "Siz sevgili misiniz hayırdır" diyerek atıldığında Cenke evet anlamında kafa salladım. "Ohoo bunlar hızlı çıktı Arda Beyde hala-" Arda Cenkin lafını böldü. "Bence sus Cenkcim yoksa elimde kalacaksın." dedi.

Tuana bana garip garip bakıyordu anlam verememiştim. Oysaki ona Yağız'dan hoşlandığımı söylemiştim zaten.

Ve Deniz. Bana acırcasına bakıyordu. "Deniz bir sorun mu var?" dediğimde gözlerini kaçırdı. "Yok birşey ben biraz dolaşayım" diyerek yanımızdan ayrıldı.

Denizden

Abi benmi körüm Yağız ve Tuana öpüşmemiş miydi? Leya ve Yağız ne alaka. Her ne kadar onları yakıştırsamda bu Yağızın Leyayı aldatması gerçeğini değiştirmezdi. "Ne yapacaktım ben ya of" diyerek kafamı ovaladım. O sırada yanıma Alisa geldi.

"Bir sorun mu var Deniz?" dedi ilgiyle. "Ha yok birşey sen neden geldin?" dediğimde "Seni merak ettim ondan" dedi gülümseyerek. "Teşekkür ederim" dedim utançtan gözlerimi kaçırarak.

"Utanan taraf hep kızlar olmaz mıydı ben niye utanıyorum amk" içimden söylediğimi zannediyordum ama dışımdan söylemiştim.

"Utanmana gerek yok" dedi Alisa.

Anani sikiyim ben dışımdan mı söyledim?

"Şey ben.." dediğimde "Birşey açıklamana gerek yok rahat ol" dedi ve sırtımı sıvazlayarak oturduğu yerden kalkıp yanımdan ayrıldı.

Büyük rezil olmuştum heralde ona aşık olduğumu falan zannetti.

Tuanadan

Olay yerinden uzaklaşıp hemen bir yere oturdum. Leya ve Yağız sevgili olmuş demek.. Ben Tuana isem bunun altında kalmazdım. Bunu birkez yaşadım bir daha yaşayamam.

"Tuana" diyerek bana seslendi Çağan. "Ne var?"

Bu çocukta her yerden çıkıyordu bi bu eksikti.

"Neden tek başına oturuyorsun?" diyerek yanıma oturdu. "Sıkılıyorum çünkü." dedim oflayarak. "Tamam beraber sıkılalım" dedi gülerek. Bi an gülüşü farklı gelmişti. Töbe töbe ne diyorum ben.

"Gerek yok ben tek başıma sıkılırım" dedim. "Ayrıca sen kimsin?" Çağan birden bakışlarını değiştirdi kırılmıştı sanırım. "Ben sadece adam gibi bi ilişkimiz olsun istemiştim" dedi. "İlişki?" dedim anlamsız gözlerle. "Arkadaşlık yani.."

Çağandan

"Arkadaşlık yani.." dediğimde içimden birşeyler kopmuştu. İçimden "Keşke daha fazlası olsa." dedim. "Ne diyorum ben ya?" diyerek ağzıma vurdum.

"Neden ağzına vurdun?" dediğinde elim ayağıma dolaştı. "Ha yok öylesine" dedim yanından hemen kalkarak "Sonra görüşürüz." hemen yanından gittim. Allah'ım ne aptalım ya.

Ardadan

"Bende gideyim en iyisi" dediğinde hemen Cenkin omzuna vurdum. "Gel sen benle" dedim ve onu kenara çektim.

"Cenkcim sen hayırdır?" dedim. "Hayır aşkım hayır" dedi. "Gevşeme hemen. Bana bak ben İreme aşık falan değilim yeter ya bi sal beni" dedim sinirle. "Aynen ondan" dediğinde sinir katsayılarım yükseliyordu. "İster inan ister inanma senin seçimin sana birşey kanıtlamak zorunda değilim" dedim tam giderken "Tamam İremci Arda" diyerek arkamdan bağırıp koşmaya başladı.

"Yedim seni Cenk gel buraya!" diyerek onu kovalamaya başladım. Çıldırtacaktı bu çocuk beni.

İremden

İlerde Cenki kovalayan Ardayı gördüğümde hemen yanlarına gittim. "Manyak mısınız siz derdiniz ne" dedim. Cenk arkama saklandı. "Ye- İrem beni kurtar şu pezevenk Ardadan" dedi. "Gel buraya göstericem ben sana pezevenki" dedi sinirle Arda. "Çekil şuradan İrem." diyerekte ekledi.

"Çekilmiyorum hayırdır sen kime emir veriyorsun" diyerek üstüne yürüdüm. "Sakin ya iyi ki bi çekil dedik. Gidiyorum ben ya. Seninle sonra hesaplaşıcaz Cenk." diyerek yanımızdan ayrıldı.

"İyi misin sen?" dedim Cenke dönerek. "İyiyim iyiyim sağol iremcim" dediğinde "Birşey değil" dedim.

Obstacle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin