1.9

229 24 102
                                    

Uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldi oy atıp yorum yapmayı unutmayın🤍

Hemen Leyanın yanına koştum ve belinden tuttum. "Leya sakin ol ne oluyor?" Ardada arkamdan koştu.

"Ben bu kızı mahvederim!" Leyanın hala siniri geçmemişti gözlerinden sanki alevler fışkırarak Tuanaya bakıyordu.

"Leya artık sakin ol ve bana çabuk olayı anlat!" dedim sinirle. Cenk hemen yandan atladı.

"İrem şimdi o sinirden konuşamaz ben anlatayım. Leya Yağız Tuana konusu açıldı. Leya ve Yağız laf dalaşına girdiler. Tuanada Leyaya sevgiline sahip çıksaydın bunlar olmazdı geldi resmen beni öptü dedi, olay bu yani"

Sinirle Tuanaya döndüm ve Leyanın üzerinden ellerimi çektim.

"Sen nasıl aşağılık bi insansın. Bana bak kızım seni mahvederim duydun mu!" Tuananın üstüne doğru yürüdüm ve saçlarından tutup çekiştirmeye başladım.

"Ahh bıraksana canım acıyor!" dedi acı içerisinde Tuana. "Çokta umrumdaydı biliyor musun!" Saçlarını daha çok çekmeye başladığımda belimde iki el hissettim ve geriye doğru çekildim.

"Arda bırak beni yolayım şu kızı!" Ardanın ellerinden kurtulmaya çalışıyordum fakat nafile beni daha sıkı tutuyordu. "İrem kızın saçlarına bak birde kendi ellerine. Yeter bu kadar yolacağın kadar yolmuşsun kızı" dedi.

Çağanda Tuanayı benden uzaklaştırdı ve başka bir yere götürdü.

"Çağanıda ayakta uyutuyor bu kız. Pastamda yanımda olsun çileğide misali. Gerizekalı, karaktersiz!" Arda üstümden ellerini çekti ve elimden tutup beni tenha bir yere götürdü.

"Otur şuraya sakinleş artık" dedi Arda. "Nasıl sakin olayım Arda bu kız insanı sakin mi bırakır?" dedim oturarak. O da yanıma oturdu. "Ya bilerek yapıyor işte seni ve Leya'yı kışkırtmak için. Artık öfkenize hakim olun, oltaya düşmeyin hemen" Sinirle ona döndüm.

"Sen böyle konuşuyorsun Arda efendi de sen acaba böyle birşey yaşasan böyle sakin olabilecek misin!" Kafasını kaşıdı. "Ben yapabilirim veya yapamam demiyorum İrem sadece seni uyarıyorum. Sevgilim değil misin ayrıca? Seni ilgilendiren şeyler benide ilgilendiriyor." Gözlerimi kıstım.

"Pardon? Nereden sevgilin oluyorum acaba? Ben teklif falan almadım" Güldü. "Sen ciddi misin ya" Gülmesini karşın koluna vurdum. "Ben gayet ciddiyim Arda. Ne zaman teklif edersen o zaman oluruz" yanından kalkmaya yeltenirken beni geri oturttu.

"Nereye?" diye sorduğunda sinirle ona döndüm. "Senin olmadığın bir yere!" Bana yaklaştığında geri çekildim. "Sakın aklından bile geçirme" Dahada çok yaklaştı. "Niyeymiş o?" Yine geri çekildim. "Ne zaman sevgili olursak o zaman Arda, bundan sonra böyle"

Anlamayan gözlerle bana baktı. "Lan biz az önce neler yaşadık sen sevgili olunca diyosun o zaman da sevgili değildik" Derin bi nefes aldım. "Bundan sonra böyle dedim. O an öyle oldu tamam mı? Ayrıca seninde hiç teklif edeceğin yok istemiyor gibisin" dediğimde elimi tuttu.

"İrem saçmalama ne istememesi nerden geliyor aklına böyle şeyler" gözlerimi kaçırdım. "Geliyormuş demek ki Arda" Yüzümü yüzüne hizaladı. "Bi sorun mu var?" diye sordu. "Özel günümdeyim Arda üstüme gelme ya!" sinirle yanından ayrıldım.

Ardadan

İremin arkasından ofladım. "Bu kızla işim zor benim. Teklif diyor bide ya! Ben hayatımda bir kez çıkma teklifi ettim o da ortaokul 2. sınıfta. Kız bana nereden çıkacağız merdivenden mi dedi. Kafayı yiyeceğim şimdi"

Uzaktan Cenkin geldiğini gördüm ve elimi başıma vurdum. "Noldu Arda iyi misin? İrem nerde" yanıma oturdu.

"Çok saçma şeyler oldu Cenk" bana döndü. "Ne oldu lan anlatsana meraklandırma adamı"

Derin bi nefes aldım. "İremle ben sevgili olduk." Hemen ayağa kalktı. "NEEE!" Ağzını kapattım ve yerine geri oturttum. "Gerizekalı bağırmasana" dedim sinirle. "Olm bunun nesi saçma ne güzel sevgili olmuşsunuz işte bende bişey oldu sandım ya" dedi arkasına yaslanarak. "Sözümü bi bitirseydim Cenk! Böyle dinlemeyeceksen anlatmayacağım" Lafımı böldü. "Anlat anlat bakma sen bana"

"Sevgili olduk olmasına ama İrem'e göre olmadık. Hani ben İrem'i kavgadan alıp buraya getirdim ya bana sen çıkma teklifi etmeden sevgili değiliz dedi." Cenk şok içerisinde bana bakıyordu ve dayanamayıp sözümü böldü.

"İrem senden çıkma teklifi bekliyor öyle mi?" Başımı salladığımda kahkaha atmaya başladı. "NESİ KOMİK ACABA İÇİNDE BULUNDUĞUMUZ DURUMUN! BANA BAK LAN DİNLEMEYECEKSEN DİNLEME BENİ SİNİRLENDİRME" diye bağırdığımda sustu.

"Ama Arda sencede komik değil mi İrem senden çıkma teklifi bekleyecek en son insan gelemez o öyle şeylere ya" dedi. "Bende bunu anlamıyorum işte en sonda özel günümdeyim üstüme gelme dedi"

"Hah işte şimdi anlaşıldı her şey. O özel gününde olduğu için normal halinde düşündüğü şeyleri düşünmüyor şu an ondan dolayı öyle söylemiştir çok takılma sen ona" şaşkınlıkla ona döndüm. "Cenk sen hayırdır bu kadar bilgiyi nereden biliyorsun acaba? Sanırsın sen özel günündesin maşallah bütün herşeyi biliyorsun"

Yüzündeki hafif ego belirtisiyle bana döndü. "Olm ben senin gibi odun bir insan değilim benim ilişkilerim oldu kız arkadaşlarımdan biliyorum." sertçe koluna vurdum. "Ahh! Ne vuruyorsun be yalan mı? Odunsun işte odun" dedi acıyla kolunu tutarak.

"Şu an benim odun olup olmamamı tartışmıyoruz Cenkciğim" dedim sinirle. "Bi saniye bi saniye" Cenk bana yaklaşmaya başladığında geri çekildim. "Ne oluyor lan ne yaklaşıyorsun sinsi sinsi" Elini dudağıma bastırdı ve geri çekildi.

"Kan lan bu yoksaa..." elimle hemen ağzını kapadım. "Sakın aklından bile geçirme" dedim sinirle. "Göçördöm bölö" Elime tükürdüğünü hissettiğimde elimi çektim. "Amına koyayım senin niye tükürüyorsun elime git ıslak mendil getir çantamdan" dediğimde dil çıkarttı.

"Hizmetçin yok burada Ardacığım git kendin al. Ayrıca ağzımı kapattığın için tükürdüm yoksa tükürmezdim ne yapayım senin yüzünden nefessiz mi kalayım? Neyse ben gidiyorum" dedi bir çırpıda.

"Bencede gitmek senin için en iyisi olur siktir git gözüm görmesin seni" dedim sinirle ve çantamdan ıslak mendilimi alıp hem elimi hemde dudağımı sildim.

"Şu düştüm hallere bak iyi ki bi aşık olduk ya! Ben eskiden böyle miydim bir şeyler oldu bana. Şu çıkma teklifi meselesini de bir an önce halletmem lazım başıma bela oldu sanki çıkma teklifi etmeyince sevgili olamıyoruz anlamıyorum ben bu kızları ya Cenkin dediği gibi sanırım gerçekten odunum ben. Neyse ne bende böyleyim İrem'de beni bu halimle kabul edecek yapacak bir şey yok"

Düşüncelere dalmışken gelen bağrışma sesleri ile irkildim.

Obstacle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin