2 Bin okunma özel bölüme hoşgeldiniz🖤 İyi okumalar💌
Çantamdaki uyuşturucuları elime aldım ve gülümsedim. "Sonunda" diyerek içtim. Bir kaç dakika sonra kafam uçmuştu.
Denizden
Saat gecenin yarısı sesler duymuştum. Homurdanarak gözlerimi açtım. Nereden geliyordu bu ses? Etraf karanlık olduğu için pek bir şey göremiyordum. Ayağı kalktım etraftan ayak sesleri geliyordu. Seslere yaklaştım ve birine çarptım. Parmağımı korkarak dişlerimin arasına götürdüm.
"Yavaş. Kimsin sen?" dedim korkuyla. "Deniz? Sen misin?" dedi karşımdaki. "İrem? Sen gecenin yarısı burada ne arıyorsun?" İrem sendelemeye başlayınca bir şeyler içtiğini anlamıştım. Kolundan tuttum.
"Gel şöyle oturalım" diyerek onu eski yerine götürdüm. Birkaç dakika sonra sızmıştı. Bende etrafı aramaya başladım ne içmişti diye. Sonra açık çantasını gördüm ellerim oraya gitse de yanlış yaptığımı biliyordum ama yapmak zorundaydım bu ona zarar verecekti. Çantaya baktığımda bir sürü uyuşturucu gördüm ve şok oldum. Sanırım bağımlıydı hangi insan yanında bu kadar uyuşturucu taşır ki?
Aklıma uyuşturucuları saklamak fikri geldi ama İrem bunu duyarsa çıldırır ve herkes bu durumu öğrenirdi. Şimdilik çantayı geri kapatıp yerime geri döndüm ve bende uykuya daldım.
"Neler çeviriyorsunuz siz? Yakında herşeyi öğreneceğim.."
Ertesi sabah - 09.30
Cenkten
Dün gece yaşanan herşeyi biliyordum, evet gözlerimle gördüm. İremin sızmasına, Deniz'in çantasındaki uyuşturucuları görmesine kadar. Hem kendilerinin hemde bizim sağlığımızı tehlikeye atıyorlardı. Şahsen ben uyuşturucu bağımlısı bireylerin yanında kendimi güvende hissedemem.
İrem uyandığında hemen doğrulup yanına gittim.
"Konuşabilir miyiz İrem?" dedim. Esneyerek yüzüme baktı. "Sabah sabah ne oldu söyle" dedi. "Özel" diyerek onu kimsenin olmadığı bir yere götürdüm.
"Abi sabah sabah ne oldu ya daha yarı uyanığım bu kadar önemli ne olmuş olabilir" dedi umursamazca. "Önemli mi önemsiz mi orasına sen karar ver" dedim ayaklarımı yere vurarak. Ciddileşti.
"Ne oluyor Cenk? İlk defa seni ciddi görüyorum desem yeridir" dedi merakla. "Her şeyi biliyorum İrem, bana her şeyi baştan ve doğru bir şekilde anlat." dedim oturarak. Yanıma oturdu. "Neyden bahsediyorsun sen hiçbir şey anlamıyorum dediğinden"
Gülmeye başladım.
"İrem herkesi bu yalanlarına inandırırsın ama beni asla, fazla zamanımız yok. Bence şimdiden başla. "Neyden bahsettiğini söylesen bende sana yardımcı olacağım Cenkciğim"
Suratında gerçekten anlamayan bir ifade vardı sanırım dün geceyi hatırlamıyordu.
"Direkt soruyorum sen uyuşturucu bağımlısı mısın?" Afalladığı yüzünden belliydi
"Ne alaka Cenk nereden çıktı şimdi uyuşturucu?" Tekrar gülmeye başladım. "İrem gözlerimle gördüğüme mi inanayım yoksa sana mı?" dedim. "Ne gördün sen bana çabuk anlat" dedi oturuşunu dikleştirip. "Ne o bi tedirgin oldun? Haklıyım değil mi söylediklerim de?"
"Hadi diyelim haklısın, bundan sanane?" demesiyle göz devirdim. "İrem öncelikle kendi sağlığın olmak üzere burdaki herkesin sağlığını tehlikeye atıyorsun farkında mısın acaba?" dedim. Ofladı. "Cenk bak bu benim bedenim ben sizin ağzınıza zorla tıkmıyorum uyuşturucu benim elimde olan bir şey değil annemden sonra böyle oldu engel olamıyorum buna" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obstacle
Teen FictionBir metro kazası. Yaşamak isteyen 12 kişi. Bu 12 gençten bakalım kim veya kimler kurtulacak? Yere Yakın Yıldızlara Uzak kurgusundan esinlenilmiştir.