Cenk'ten
Leya ve Çağan'ın elinden kurtulup hızlıca Arda'nın yanına gitmiştim.
"Ooo Arda Bey yengemiz nerede" dedim yanına oturarak. "Napıcan Cenkcim ne lazım sana?" dedi.
"Yoksa insancıl yollar ile dışkısını mı bırakıyor?" diye sordum gülerek. "Lan nasıl bildin" dedi Arda şaşırarak. "Yemin ederim salladım lan" dedim gülerek. "Ardacım hayırlı işler bu arada" kaşlarını çattı. "Ne alaka şimdi?" diye sordu.
"Ya anlamamazlıktan gelme lan. Valla modemi söktün götürüyorsun" Arda koluma vurdu. "Açık açık konuş bok beyinli" dedi sinirle.
"Diyorum ki sevgili arkadaşım sizi İrem ile öpüşürken gördüm" Arda bana ters bir bakış attı. "Sen bizimi gözetliyorsun lan"
"Ona gözetlemek değilde gözüm kaydı diyelim" dedim. "Senin o gözünü sikerim ha. Özel hayat diye birşey var lan. Bi sal beni artık" diyerek ayağı kalktı.
"Ben ve salmak??" onu geri oturttum. "Ee anlat biraz neler yaşandı ben yarısından sonra gittim de" Arda sertçe çekti. "Lan senin bi sevgilin olsun, bi sevgilin olsun varya sana neler yapacağım. Ömrün boyunca unutamayacaksın" kahkaha attım.
"Valla çok korktum ya. Metrodan çıkar çıkmaz hemen sevgili yapıyorum. Hatırlat bana" dedim.
"Aynen aynen metrodan çıktık da bi sevgilisi eksik kaldı. Sen buradan çıkalım ona şükret." dedi. "Ya çıkarız o kadar teknolojisi gelişmiş bi ülkedeyiz. Hallederler makinelerle falan çıkarırlar" Arda yumruğunu sıktı. "Bak Cenk valla çarpıcam ağzına susacaksın. Teknoloji gelişseydi şuana kadar çıkardık zaten." dedi sinirle.
"Aman her neyse yengem nerde kaldı ya. Acaba tuvaletini yaparken raylara mı düştü?" Arda elini kafasına vurdu. "Allah'ım sen beni ne ile sınıyorsun yarabbim ya. He Cenk birde sıçtığı şeyin üstüne düştü."
"Olur mu olur bi bakalım en iyisi" ayağı kalktım. "Nereye gidiyosun olm mal mısın kız tuvaletini yaparken ona mı bakıcan" dedi beni durdurarak.
"Lan öyle değil gerizekalı iyi misin diye seslenicem. Sende beni iyice sapık belledin ha. Alındım yani" dedim arkamı dönerek. "Öylesin zaten" dedi gülerek. "En yakın arkadaşımın sevgilisine yani yengeme öyle bişey yapmam merak etme Ardacım. Dünya ahiret bacımdır o benim" dedim.
"Aferin böyle adam ol. Sonunda mantıklı konuşmaya başladın"
Çağandan
İremle karşılaşınca onu durdurdum. "Söylemezsem çatlarım" İrem mala bakar gibi bana baktı. "Ne diyorsun Çağan?" boğazımı temizledim ve kolumu omzuna attım. "Sizi gördüm" dediğimde İrem bana garip garip bakmaya devam etti. "Ya sizi işte" dedim. "Arda ve seni" İrem omzundaki koluma sertçe vurdu. "Show habere çıkıp duyurmakta ister misin Çağancığım? Bune ya özel diye bişey kalmamış bu metroda"
"Sadece ben görmedim ama herkes gördü" dediğimde eliyle alnına vurdu. "İyi bok yemişsiniz aferin" dedi sinirle, o sırada yanımızda Cenk belirdi.
"Oo yengemde buradaymış" demesiyle benle göz göze geldi. "Bide yengemin arkadaşı olan Çağan tabi" dedi gözlerini devirerek, anlam verememiştim. Cenk bana hala kızgındı galiba. "Cenk aramızda sorun mu var?" dedim.
Elini salladı. "Yok canım ne sorunu hiç sorun olur mu aramızda" kafamı salladığımda birden bağırdı. "Tabikide var. Sana zaten kavga olaylarında sinirliydim bide az önce yaşananlardan dolayı artık dahada sinirliyim!" demesiyle çok şaşırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obstacle
Teen FictionBir metro kazası. Yaşamak isteyen 12 kişi. Bu 12 gençten bakalım kim veya kimler kurtulacak? Yere Yakın Yıldızlara Uzak kurgusundan esinlenilmiştir.