2.7

144 19 256
                                    

"Ya kafamızı dağıtırız diyorum oynayalım hadi." Leya ve Çağan Cenke ters ters bakıyordu. "Bence Cenk haklı hem kafa dağıtmış oluruz. Gerçekten buna ihtiyacımız var" dedi İrem. "YENGEMDE YENGEM BE" diye bağırdım. "YA BAĞIRMASANA KULAĞIMIN DİBİNDE" Ardanın beni terslemesi ile sustum.

...

"İlk kim soruyor?" Cenkin sorusuyla herkes ona döndü. "Pet şişe çevireceğiz ya Cenk hayatında hiç dc oynamadın mı?" dedim. "Oynadım İrem de pet şişeyi nerden bulucaz işte" dedi kafasını kaşıyarak.

"Pet şişelerinizi atmadınız dimi?" diye sordu Arda. "Bende olması lazım bir saniye bekleyin" Leya çantasının yanına gitti ve içinden pet şişesini aldı. Sonra yanımıza geldi.

"YAŞA BE LEYA!" diye bağırdı Cenk. "BAK BU İKİNCİ OLUYOR CENK ÜÇÜNCÜ OLURSA SENİ HARBİ SİKERİM ÇOK CİDDİYİM" Arda sinirle kulağını tuttu.

Leya pet şişeyi çevirdi. Soru kısmı Çağan'a cevap kısmı Arda'ya geldi.

"D'mi C'mi Arda?" diye sordu Çağan. "D ile başlayalım." Çağan bir süre düşündü.

"Sevgilin bir partiye gidiyor ve eski sevgiliside orda olsa izin verir misin?" Arda cevap vermeden araya girdim. "Eski sevgilim benim üst katımda oturuyor abi" Ardanın gözleri bana döndü. "Ne! Nasıl " sinirlenmişti, belli etmemeye çalışıyordu fakat gözlerinden anlamıştım.

"Aklıma çok kötü şeyler geliyor" ayakkabımı çıkarıp Cenke fırlattım. "Sikerim seni Cenk" ayakkabı tam kafasına geldi. "Aaa yavaş, ayrıca senin sevgilin var o laflar ne öyle sikerim falan ayıp ayıp" dedi.

"Kaşınma Cenk harbi kaşırım seni" dedi sinirle Arda. "Ya yeter tamam oynayacaksanız düzgün oynayın. Arda soruyu cevapla." dedi Çağan. "Bu nasıl soru amk izin vermem tabiki" dedi net bir sesle Arda.

Arda şişeyi çevirdi. Soru kısmı Cenk'e cevap kısmıda Leya'ya geldi. "D mi C mi Leya?" diye sordu Cenk. "D olsun"

"Sevgilin diş fırçanı kullansa ne tepki verirsin?" Leya direk cevap verdi. "Çöpe atarım. Hijyen konusunda cidden çok hassasım."

Leya çevirdi. Soru kısmı Çağan'a cevap kısmıda bana geldi. "D mi C mi İrem?" diye sordu. "C olsun. Açılışı ben yapayım." dedim. "Ooo yakışır yengeme" dedi Cenk.

"10 şınav çek" gözlerimi kocaman açtım. "ŞINAV MI?" başını salladı. "Evet hadi seni ileriye alalım." Ofladım. "Bir tane bile çekemem ya" ayağı kalktım ve ileriye gittim. Ellerimi yere koydum ve şınav pozisyonuna girdim.

İlk şınavımı çekmeye çalışırken yere düştüm. Cenk kahkaha patlattı.

"DAHA DUR YENİ BAŞLADIN" gülmekten gözünden yaş gelmişti. "Gülme komşuna gelir başına Cenk. Sen bittin." sinirle ona baktım. Arda yanıma gelip beni kaldırdı.

"Ben şınav falan çekmiyorum ceza neyse verin" Çağan güldü. "Emin misin?" Başımı salladım. "Hemde çok" öksürdü. "Arda'nın gözlerine bakıp aşkım diyeceksin" çığlık attım. "NEE! SEN ŞAKA MI YAPIYORSUN ÇAĞAN" Arda pis pis sırıttı. "Çağan sana bir teşekkür borcum var"

Çağan başını rica eder gibi salladı. "Ee hadi İremcim bekliyoruz seni" Cenkin dediği şey ile ayağımda olan tek ayakkabımıda ona fırlattım. "Lan yeter 2 ayakkabınıda kafama yedim ya" dedi.

"Bu gidişle daha çok yiyeceksin!"

Çağan koşup ayakkabımı getirdi. "Al İrem giy." Ayakkabılara eğildim. "Sağol Çağan" rica ettikten sonra ayakkabılarımı giydim ve oflayarak ayağı kalktım.

"Çağan cidden bana bunu yapmış olamazsın ya" güldü. "Hadi hadi."

Arda'nın gözlerine baktım. "Aşkım" dediğim anda koşup kaçtım. Herkes bir kahkaha patlatmıştı.

"HİÇ GÜLECEĞİM YOKTU" Cenk dengesini kaybedip yere düştüğünde herkes daha fazla gülmeye başladı. Bir süre sonra Arda gülerek yanıma geldi.

"Hadi gel oyuna devam ediyoruz." dedi. "Çağan'ın bana yaptığı şeye bak ya! Aşkım ne" ağzına vurdum. "Bak dedikçe sinir oluyorum." elimden tuttu. "Ya boşver dedin gitti hadi gidelim." Ofladım. "O öyle olmuyor işte kırk yıl dalga geçecekler benle. Ama ben bunun intikamını çok pis alacağım. Almazsam İrem değilim."

Ardayla herkesin yanına döndük. Şişeyi Arda çevirdi soru kısmı bana cevap kısmıda Cenke geldi. "Şimdi elime düştün Cenk." sinsice gülümsedim. "En fazla ne yapabilirsin ki ya" kahkaha attı. "Gül sen gül son gülen iyi güler. D mi C mi?" diye sordum.

"Tabikide C, gönder gelsin" dedi egolu egolu. "Sen kaşındın. Beni sırtına alıp 20 tur koşacaksın" şokla ağzını açtı. "OHA AMK BEN SANA BÖYLE YAPMADIM AMA ABARTTIN SEN" ona yaklaşarak "Bana 1 yapana 10 yaparım Cenk" yanına gittim. "Hadi laf değil icraat"

Cenk beni sırtına alıp koşmaya başladı. Herkes bir yandan gülüyor bir yandanda Cenk'e yalandan gaz veriyordu.

"HADİ CENK YAPARSIN KOÇUM" diye bağırdı Arda. Leya ve Çağan'da gülüyordu. "Gerçekten güleceğim hiç aklıma gelmezdi ya" dedi Leya. "Benimde benimde" diyerek ona katıldı Çağan.

Cenk 10. turda kendini yere atmıştı ikimiz birlikte yeri boylamıştık. "YA CENK NE YAPIYORSUN! CANIM ACIDI GÖT LALESİ" Arda yanıma koştu. "İyi misin İrem?" kolumu tuttum. "İyiyim."

"Anca sevgilini sor biz burada bostan korkuluğuyuz zaten" Cenk ayağı kalkıp kolunu silkeledi. "Eee cezam ne?" gülümseyerek ayağı kalktım. "Telefonunu veriyorsun 5 dakika boyunca her yere bakmam serbest." dedim.

"OHA AMK BU KADAR ACIMASIZLIK FAZLA" dedi sinirle. "Ver sen ver." Cenkin telefonunu aldığımda direk galeriye girdim.

"Oha Cenk bunlar ne? Full kızlarla çekindiği fotolar var" Cenk tavana bakıyordu. "Cenk senin kaç sevgilin oldu abi" diye sordu Çağan. "Saymadım kanka bereketi kaçmasın" Arda lafa atıldı. "Her dakika evine kız getiriyordu amına koyayım" Cenk Arda'nın koluna vurdu. "Ne vuruyorsun yalan mı gerizekalı"

Şişenin yanına döndük. Çağan çevirdi. Soru kısmı Cenk'e cevap kısmıda bana geldi.

"Olm bu oyunu İrem ve Cenk arasında oynuyor bu ne" dedi sinirle Arda. "Ne yapalım Ardacım şişeye biz yön vermiyoruz." dedim.

"D mi C mi İrem?" diye sordu. "D olsun."

"Hiç bir kızdan hoşlandın mı?" Arda ters ters ona baktı. "Cenk ben senin sorduğun sorunun amına koyayım" Arda'nın ağzını kapattım. "Gayet iyi bir soru bir kere" dalgaya vurarak "Evet hoşlandım" dedim. Cenk gözlerini kocaman açtı.

"OHA KİMDEN?" Leya'ya bir bakış attım. Şaka yaptığımı anlamış, bana ayak uyduracaktı.

"Leya'dan" Cenk Çağan'ın kucağına bayılmıştı. "Kalksana üstümden gerizekalı!" diye bağırdı Çağan. Cenk'ten ses yoktu.

Arda tek başına köşede ağzını kapatmış gülüyordu.

"Oha inanamıyorum sana İrem. Neden söylemedin bana bunu" diye sordu gülmemeye çalışarak. "Çok utandım ne yapayım" dedim.

"Ee ne diyorsun, sende benden hoşlanıyor musun?" diye sorduğumda hemen cevap verdi. "Evett!" Cenk hemen Çağan'ın kucağından başını kaldırdı.

"OHA İLANI AŞK RESMEN. ARDA SEN NİYE GÜLÜYORSUN SEVGİLİN ELDEN GİDİYOR!" Arda daha çok gülmeye başladı.

"CENK SEN NE BEYİNSİZ BİR İNSANSIN" Sinirle Arda'ya döndüm.. "Aa öyle deme Arda. Ben Leya'dan gerçekten hoşlanıyorum. Sende kabul et hoşlanılmayacak bir tarafı var mı?" Arda'nın yüzünden gülümsemesi soldu.

"Şu iltifatları bana bir kere bile etmedin, gerçekten alındım."

Benim çok eğlenerek yazdığım bir bölüm oldu. Umarım sizde okurken beğenirsinizz<3

Obstacle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin