~1 Hafta Sonra~
"Hadi özün herkes seni bekliyor . Daha şüheda ve Kuzeyle buluşacağız."
"Ya tamam geliyorum mert. Acele ettirme."
En sonunda halamın evinden çıkmıştım. Mert sabırsızlıkla beni bekliyordu. Elbiseyi görünce mert bile şaşırmıştı. Çünkü onada haber vermemiştim.
Halamla geçen alışverişe gittiğimizde halam almıştı ve bende karşı koyamamıştım . Elbise diz kapağıma kadardı , etekleri fileli ve sim detayları vardı. Askılı bir elbiseydi. Mert bakışlarını üzerimden çekmiyordu. Yada çekemiyordu.
Mertin yanına gittim ve koluna girdim. Mert altına siyah bir pantolon üstünede beyaz bir t-shirt giymişti ve çok çekici gözüküyordu. Ben mertin koluna girdikten sonra yürümeye başladık. Mert sessizliği bozarak "çok güzel olmuşsun güzelim. " dedi. Bende gülümseyerek "teşekkürler sende çok yakışıklı gözüküyorsun. " dedim. Mertin bir anda yüzü düştü ve sonra tekrardan gülümseyerek "sana aşık olduğumu biliyorsun değilmi? " dedi.
Yüzümün kızardığına şuan adım kadar emindim. Mert ilk defa beni sevdiğini açık açık dile getiriyordu. Yani birbirimizi sevdiğimizi biliyorduk ama ilk defa bana bunu demişti. Utanarak "biliyorum. Benimde sana aşık olduğumu bil. " dedim. Mertin gözlerinde birşey parladı ama bu başka birşeydi. Aşk yada heycan ile ilgili birşey değildi. Mert zafer kazanmış gibi gülümsedi ve yolumuza sessizce devam ettik.
Kuzeylerin evinin önünde şüheda ve kuzeyi beklemeye başladık. Mert birşey düşünüyordu. Bende onu rahatsız etmek istememiştim. Biraz sonra şüheda ve Kuzey çıktı. Kuzeyin elini tutan küçük bir kız çocuğu olduğunu daha sonra fark edebildim. Küçük kız çocuğu kızıl saçlı ve mavi gözleri vardı. Kız kuzeye hiç benzemiyordu. Bakışları bana döndü ve bana hayranlıkla baktı. Mert şaşırarak;
"Çüş oğlum birde çocuk mu yaptınız?! " dedi. Küçük kız çocuğu hemen merte döndü ve kaşlarını çatıp onu izlemeye başladı. Kuzey ile şüheda gülüş meye başladılar. Hiçbiri mertin dediklerinden rahatsızlık duymamıştı ama bende tıpkı küçük kız çocuğu gibi rahatsız olmuştum. Kuzey gülüşmelerin arasında "Yok lan. Kardeşim Nil Kara. " dedi. Ben de mert gibi şaşırmıştım. Mert "oha lan bu nasıl senin kız kardeşin olabilir. Oğlum ayıp değilmi bana bile söylemedin. Ayrıca bu köstebek gillerden pelin sende şirin lerden gargamel'sin. " dedi. Son cümlesini gülerken söyleyerek. Benzetmesi küçük kızı sinir ederken beni bile sinir etmişti. Nasıl böyle kaba davranabilirdi.kız mertin her dediğinden sonra daha çok kuzeye sokuluyordu. Merti daha fazla konuşturup çocuğu kızdırmamak için bahçe kapısına bir adım attım tam çocuğa yaklaşacakken çocuk korkup geriye doğru bir adım attı bende daha fazla korkmaması için elbisenin eteklerini toplayarak "Merhaba ben'de Özün kocadağ. Tanıştığıma çok memnun oldum. " dedim ve kıza doğru elimi uzattım. Kız bana doğru yaklaştı ve elimi nazikçe sıktı. Kıza doğru fısıldayarak "Ayrıca saçlarına bayıldım. Çok güzel gözüküyorsun. " dedim. Kız mahçup bir şekilde fısıldayarak "sende çok güzel olmuşsun. Elbisen çok yakışmış abla. " dedi. Bende kızın gözlerinin içine bakarak gülümsedim ve ayağa geri kalktım ve Mert'ten uzakta bir yerde durdum. Mert bu hareketimi fark etmiş olacakki yanıma gelip elimi tuttu. Yaptığı harekette hiçbir anlam yoktu. Bakışlarında soğukluk vardı ama benim ona baktığımı görünce gülümsüyordu. Hareketleriyle beni adeta bir hiçliğe gönderiyordu. Kuzey ile şühedanın el ele tutuştuğunu gördüm şüheda ile göz göze gelmeye çalıştım ama bana bakmıyordu bile. Bakışlarımı yavaşça kuzeyin eline indirdim ve bana bakmakta olan kız çocuğu ile göz göze geldik. Kız utanarak bakışlarını üzerinden çekti. Ben ise gülümseyerek önüne bakmaya devam ettim. Biraz sonra bir kafe nin önünde durduk ve bahçede olan masaların birine oturduk. Hava ılık ılık esmeye başlamıştı. Elbisenin fileleri rüzgardan dolayı hafifçe havaya kalkıyordu. Elimle düzeltdikten sonra tekrar uçuştu ve tam bacağım açılacakken mert elini bacağıma koydu. Bakışları masadan bacağıma kaydı ve sonra yukarıya tırmandı ve göz göze geldik. Mert çapkınca gülümsedi ve tek eliyle önündeki yemeğe geri döndü.
Mertin temasından şuan çok rahatsız olmasamda iyi hissetmiyordum. Fakat kimseye belli ettirmemiştim. Şüheda ile hiç göz göze bile gelmemiştik. Kuzey ile güzelce eğleniyordu.
Hep beraber yemek yedikten sonra kafeden ayrıldık ve birazdan başlayacak olan film'imize girdik. Nil kuzeyin yanına oturmak yerine yanıma oturmuştu ve elimi tutmuştu. Nil'in yanında mert, mertin yanında kuzey, kuzeyin yanında da şüheda oturuyordu. Film çok saçma geçmişti film izlemeyi severdim ama kötü bir film seçmişlerdi. Film bittikten sonra yürümeye başladık . Şüheda kuzeye bakarak "ben filmi çok beğendim. Siz beğendiniz mi? " dedi. Kuzey şühedanın yanağını sıkarak "bende beğendim hayatım. " dedi. Çok yapış yapış duruyorlardı şuan. Samet burada olsaydı kuzeye bağırarak hanımcı diye dalga geçerdi. Sameti o halde düşününce istemsizce sırıttım. Mert kuzeye bakış atarak kolunu belime doladı ve "bizde beğendik. Özellikle özün hiç bakışlarını ayırmadı ekrandan. " dedi. Halbuki bütün film boyunca bana hiç bakmamıştı. Resmen yalan söylüyordu. Kuzey gülerek "oo oğlum sende kıvırcığı mı izledin filmi mi izledin? " dedi. Mert ona rest çekermiş gibi baktı ve "kıvırcığımı izledim. " dedi. Nil heycanla konuşmaya dalarak "abi,abi yarın da lunaparka gidelimmi? " dedi. Kuzey eliyle bilin saçlarını okşadı ve bize dönerek "arkadaşlar prensesi duydunuz. Yarın yine aynı saatte sizi bekliyoruz. " dedi. Daha sonra bizim mahalleye vardık. Kuzey lere veda edip eve gittim. Şüheda beni gram umursamıyordu. Kuzey geldikten sonra bütün dikkatini ilgisini ona vermişti.
Bir anda düşüncelerime şaşırarak kaşlarımı çattım. Ne oldu da şühedayı kıskanmaya başlamıştım anlamamıştım. Eve girip üzerimi değiştirip halam ile yemek masasına oturduk ve yemek yemeye başladık. Yemekte Halama mertden bahsetmiştim ve halam sadece "bak güzelim mert denen çocuğu tanımadığımdan demiyorum ama onu gözüm pek tutmadı. İyi bir çocuğa benzemiyor. Uzak dur ondan bence. " dedi. Halama birşey demeden yemeğimi yiyip odama gittim. Zaten bu gün yeterince yorulmuştum. Yastığa kafamı koyar koymaz uyumaya başladım.
🍁🍁🍁🍁🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorba Aşk
RomanceZorbalıkla başlayan kötü bir başlangıç onları birbirlerine bağlayacak. Hayat onları ayırırken zaman tekrardan onları bir araya getirecek Peki bu savaşın sonunda hayat mı kazanacak yoksa zaman mı? 🍁Bizim aşkımız zorba aşktı. O siyah ise ben beyazdım...