Kutsal suHadrex kızı Deniz Ejderhalarının kutsal suyu olan yere getirmişti.
"S'seni d'inlemeliydim" diye bildi halsizce kolları arasında yarı baygın olan kız.
"Bugün seni ilk ve son defa koruyamadım, bir daha hiç kimsenin ikimizede bunu yaşatmasına asla izin vermeyeceğim Kutsal hayat suyunun şahitliğinde sana söz veriyorum, Bir daha asla zarar görmeyeceksin"
Halsiz olan kız gözlerini kapatırken yıllar sonra ilk kez Hadrex'in gözünden yaş düşmüştü.
Kucağında baygın olan kızı kutsal suyun içine yavaşça bıraktı ve kıza hayat veren sözcükleri yıllar sonra tekrar söyledi.
Adartanex vorlum varletyax
Adartanex vorlum varletyax
Adartanex vorlum varletyax
"Kanımı kabul ettiğin gibi kutsal hayat suyunuda ruhuna kabul et, sana sonsuz bir güç bağışlamasına izin ver"
Su baygın olan kızı yükseltirken Hadrex uzaklaştı ve olanları izlemeye başladı.
Mavi Ateş oluşmaya başladığı zaman Hadrex gülümsedi.
Su ve Ateş aynı rengi alıp kızın etrafını sarmış dönerken Hadrex Ejderha formunu aldı.
Mavi su ve ateşin üstünde kanat çırparak dönmeye başladığı zaman oldukları Ada ay gibi parladı.
"Mavi denizlerin hakiminin gücünü hisset" dedi kanat çırparak dönmeye devam ederken. Masmavi bir ışık meydana geldi.
"Gök yüzünün sonsuz ve sınırsız gücünü hisset" maviye kızılda eklenmiş aydınlık büyüdükçe büyüyordu.
"Toprağı hisset" ve renklere kahverengi de katıldı, toprak adanın dört bir yanından havalanarak kızın etrafını sardı.
"Havayı kabul et" dediğinde gök yüzünden Firar eden ruzgar kızın bedenini sardı.
"Kehanet sensin! Kraliçe Hera Sacre, bunu kabul ederek uyan"
Elementler, kızıl ve mavi ateş kızın etrafında dönerken Hadrex kanat çırparak dönmeye devam ediyordu.
"Kehanet biziz Kraliçe bunu kabul ederek uyan"
Hadrex yükseldikçe Kutsal su ve elementlerde kızı yükseltiyordu.
"Göklerin kızıl Ejderinin gücünü sana bahşediyorum,
Denizlerin Mavi Ejderhasının gücünü sana bahşediyorum.
UYAN KRALİÇEM
UYAN VARİSİM"
Kız gözlerini açtığında Hadrex kanat çırpmayı bıraktı ve dikkatle kıza baktı
Sarı saçlarında mavi ve kızıl tutamlar vardı elementler kızı yavaşça döndürüp aşağı doğru çekilirken kızın sırtındaki dövme muazzam görünüyordu.
Sağ omuzundan aşağı doğru inen kızıl ejderha ve sol omuzundan aşağı doğru inen mavi ejderha dövmesi Hadrex'i duygulandırdıgı kadar mutlu da etmişti.
Kız yere ulaştığı zaman Hadrex süzülerek yanına indi.
"Muazzam görünüyorsun"dedi devasa Ejderha karşısındaki kıza tek gözünü kırparak.
****
Bölüm sonu 💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDER VARİSİ
Fantasy"Mavi denizlerin hakiminin gücünü hisset" dedi kanat çırparak dönmeye devam ederken. Masmavi bir ışık meydana geldi. "Gök yüzünün sonsuz ve sınırsız gücünü hisset" maviye kızılda eklenmiş aydınlık büyüdükçe büyüyordu. "Toprağı hisset" ve renklere...