Bölüm 20

1K 78 50
                                    

Devlerin aşkı✨

Kutsal hayat suyunun olduğunu adaya geldikleri zaman Hadrex kıza bakıp güldü

"Ne? Neye gülüyorsun"

"Gözlerini kapatsan iyi olur birazdan çırılçıplak kalacağım"

"Ne?"diye çığlık attı Hera

"Hayır bunu yapamazsınız"

"Sana kaç defa söylemem gerekecek şöyle bağırmayı kes kulaklarımı sağır edeceksin"

"Yanımda çıplak olmana müsade edemem"

Hadrex devasa başını kıza yaklaştırdı

"Müsade istediğimi sanmıyorum"

İnsan formunu almaya başladığı zaman Hera arkasını dönüp gözlerini kapattı.

"Utanmaz bir ejderha olduğunu bilseydim kesinlikle şu an burda olmazdım"

"Konuşmayı bırakta yanıma gel"

Hera duyduğu şey karşısında bir çığlık daha attı "terbiyesiz hemen ejderha ol ve beni evime götür"

"Ah hadi ama seninle sex yapmak için can atmıyorum" dedi Hadrex suyun içine iyice yayılırken kahkaha atmamak için kendini zor tutuyordu

"Beni evime götürecekmisin artık" dedi Hera hâlâ arkası dönükken.

"Bilmediğimiz şeyleri öğrenmeye geldik öyle değil mi" dedi Hadrex

"Bilmediğim şeyler senin" diyip sustu Hera

"Saçmalama Hera Kutsal hayat suyu beni görmeni engeller lütfen gelirmisin artık"

Hera iç çekti ve başını yerden kaldırmadan tekrar Hadrex e döndü.

"Hadi"

Hera üstündeki siyah tüllerden oluşan elbisesi ile suya girerken Hadrex başını sağa sola salladı.

Hayat suyuna girer girmez müthiş bir enerji hissetti Hera tekrar hayat buluyor gibiydi  içinde tarifi olmayan bir mutluluk onu ele geçirmiş gibiydi.

Hadrex "gözlerini kapat" dediği zaman kız gülümseyerek gözlerini kapattı şu an yeni doğmuş gibi hissediyordu kendini.

Hadrex te gözlerini kapattı...

Aynı anda su onları birbirine yaklaştırdı ve Hera isteği dışında Hadrex in omuzlarına dokundu su mavinin en koyu rengini alırken Hadrex te isteği dışında kızın belini sardı,

Su iki renge bolundu kızıl ve mavi...

Su onları daha çok yakınlaştırdığı zaman bedenleri birbine yapıştı.

Neler oluyor dedi Hera

Zihninde duyduğu sese bilmiyorum diye yanıt verdi Hadrex.

Su etraflarında yükselirken ikisi aynı anda başını kaldırıp göğe baktı

Hadrex ne olacağını anlamışçasına şaşırdı.

Kızıl su kızıl ejderhaya dönüşürken mavi su Heranın olduğu taraftan yükselip mavi ejderha ya dönüştü ve iki ejderha yakınlaştı.

Kızıl ejderha Hadrex i mavi ejderha ise Hera yı temsil ediyordu.

Hadrex kalbi birazdan duracak gibi iki ejderha yı izlerken Hera hiç bir anlam veremiyordu gördüğü manzara karşısında başını kaldırmış dikkatle izliyordu sadece.

Ejderhaların  başları birbine sokuldu ve kuyrukları birbine dolandı.

Hadrex yutkundu şu an kollarında ki kız onun kaderimiydi.

Ejderhalar bütün olurken aralarından küçük bir ejderha yavrusu göründü Hadrex ölmek üzereydi artık tüm vücudu titriyor bu kadar heyecanı kaldıramıyordu, iki ejderha nın yavru ejderha yı sevdikleri sahneyi izlerken uzun yıllar sonra ilk defa gözleri doldu.

Sonra kara bulutlar toplandı az önceki nin aksine Hera ve Hadrex fazlasıyla huzursuz olmuşlardı.

Şimşekler çalarken iki ejderha yavrularını aralarına aldılar kıyamet kopacak cinsten bir fırtına kopunca kızıl ejder anne ve yavru ejderha yı bırakıp ayrıldı.

Hadrex  kalbi yerinden sökülmüş gibi hissetti.

Kızıl ejderha pullara dönüşürken Hadrex kendi ölümünü izledi

Mavi pullar hayat suyunun dibine çekilirken kızıl pullar güneşe doğru yükseliyordu.

Milyon yıllık ömrü bitecekmiydi ejderha nın?

Hadrex gözlerini kapattı ve istemsizce kızın başını göğsüne yasladı doya doya sarılmak istercesine.

Bir milyon yıllık ömrünü yapayalnız geçirmişti şimdi kader onu kolları arasındaki kızla birleştirip sonra da ayıracakmıydı?

Kutsal hayat suyu tekrar yükselince Hadrex umutsuzca başını kaldırıp baktı.

Şimdi de Lively e Kalbimin efendisi dediği sahne canlanıyordu hemen ardından lively in kalbinde Heranın yüzü belirdi.

Ejderha nın kalbi Heraydı uzun yıllar sonra Hadrex bunu yeni anlıyordu Lively e olan büyük sevgisi aşk değildi.

Onun kaderi olacak olan kızı dünyaya getireceği için okadar değerliydi Lively, Hadrex duygularını Lively e olan bağlılığını aşk sanmıştı ama öyle değildi.

Kalbimin efendisi dediği kadın onun kalbi olacak olan varlığı dünyaya getirecekti.

Hadrex tekrar sarıldı kıza sıkıca...

Su tekrar yükseldi,  bu defa Hadrex anne ve babasını izliyordu.

Hera hâlâ başını Hadrex in göğsüne yaslamış gözleri kapalı bir şekilde bekliyordu,

Sanki birşeyler Hadrex in gördüğü şeyleri görmesini istemiyordu.

Bythox ve kocası Budix

Ölümlerinden sonra bütün ejderhaların soylarının tükenmesini dilediler ölürken,

Çünkü bu ejderhalar aşklarından geriye kalan tek şeyi henüz dünyaya gelmemiş olan yavruları Hadrex i yok etmek için güçlerini birleştirdireceklerdi bunu bildikleri için son nefeslerinde ejderhaların soylarının tükenmesini dilediler.

Böylece aşklarının meyvesi yavruları güvenle yaşayacaktı ama yapayalnız olacaktı bunun için de ayrıca üzüldü karı koca ve suçsuz yere katledilirken birşey daha dilediler.

"Bizi bir araya getiren kader bizden olanı koru, ona sonsuz bir hayat verecek olanla karşılaştır"

İki ejderha nın yok oluşunu ve kehanet in başlangıcını izledi Hadrex göğsündeki kızın saçlarına gözlerinden yaşlar düşerken.

Hadrex ölecekse yalnız ölmeydi diye düşündü ama kızı yalnız bırakmazdı bu mümkün değildi bir an bile yanından ayrılmak istemediği kızı nasıl yalnız bırakabilirdi ki?

Ama onunla birleşirse ve bir gün ölürse kız daha çok üzülürdü.

En önemli şey ise kalbi sökülerek ölürse kızda onunla birlikte ölecekti.

Çünkü ejderha nın kalbi Heraydı.

Hayır hayır bunu kıza yapamazdı böyle bir hakkı yoktu...

Hâlâ göğsünde ki kızın saçlarını okşadı onu eğitecek güçlendirecek Düşmanı Douglas ı öldürmesine yardım edecekti sonra da hayatından çıkıp gidecekti.

Belki de alevini içinde söndürür kendini yok ederdi bu ayrılığa dayanmazdı.

Bölüm sonu


EJDER VARİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin