Kral Aaron çaresizce kızının boş odasında göz gezdirdi
"Nereye gitmiş olabilir" dedi Aidan
"Onu yalnız bırakmakla hata ettik" dedi kral Keith
"Daha önce de bir kaç gün ortadan kayboldu, yalnız kalmaya ihtiyacı var" dedi Leroy
Kral Aaron kollarını açarak "böyle çaresizce beklememiz mi gerekiyor? Peki ya hiç gelmezse ne olacak yirmi yıl daha kızımın dönmesinimi bekleyeceğim" dedi sonralara doğru kralın sesi duyulmayacak kadar kısıldı.
"Burada zaman kaybetmek yerine gidip birşeyler yapalım" dedi Andre oda yeğenini merak ediyordu.
Boynuz borazanın sesini duyunca hepsi birbine baktı
İkinci kez duyduklarında "Haberci" dedi Leroy hızlı adımlarla odadan peş peşe çıktılar.
Sarayın kapısından çıkarken hepsinin yüzünde endişe vardı,
Haberci karaya ulaştığı zaman altındaki sutan at kayboldu ve adam koşarak yanlarına ulaştı.
Hızla selâm verdi ve Kral Keith e döndü "efendimiz krallığımız saldırı altında"
"Bu nasıl olur" diye hiddetle bağırdı Kral Keith
"Efendim hazırlıklıydık fakat" kral Keith adamın konuşmasına izin vermedi zaman kaybetmeden kızı Aidan ve kral Aaron, ile birlikte yola çıktılar.
Kral Aaron yanına bir ordu aldı ve kardeşi Andre ye destek getirmesi için emir verdi. Leroy olası bir saldırıya karşı sarayda kalmıştı.
Andre Rodoklar krallığına gidecek savaşçıları toplarken Leroy da kendi krallıklarını korumak için surları güçlendiriyordu.
Rodoklar krallığına yetiştikleri vakit krallığın yarısı yok olmuştu.
Kral Keith hemen ordunun başına geçti.
Aidan tüm sesiyle bağırdı "pes etmeyin, vazgeçmeyin"
Aidan saraylarının etrafında bulunan kayaları havalandırdı kral Aaron o kayaları büyüyle devasa boyutlara getirdi ve Aidan düşmanın üstüne yolladı.
Büyük kayalardan kaçamayan cadilar6 ezilerek can verirken Kral Keith ve savaşçıları suya hükmetti ve düşmanları suya kapıldı.
"Savaşın!" Diye bağırdı Aidan topraklarını hiç kimseye bırakmayacaktı
Kral Aaron ve beraberinde gelen büyücüler büyü yaparak Rodoklar krallığına dayanma gücü verirken kulaklarına kötülükler cadısı Circe nin kahkahaları doldu.
"Hepiniz yok olacaksınız, tıpkı büyük baban gibi" dedi Circe yüz yıllar önce onu terkeden sevgilisin torununu hedef aldı.
"Önce sen Aaron sonrada kızın" dedi cadı elinde oluşmaya başlayan şimşeğe bakarken.
Kayaların altında ezilip giden cadılar Circenin umrunda değildi yeterki bu savaşı kazansındı.
Aynı saatlerde iblisler Gollumlar krallığa cinler ise gondollar krallığına saldırdı.
Puscaslar krallığı henüz savaştan yeni çıktığı için heran savaşa hazır bekliyorlardı bu yüzden oraya saldırmayı sonraya bırakıp bu üç krallığı hedef aldılar.
İblisler Gollumlar halkının aklına hükmederek savaştan kaçmalarını sağlıyorlardı böylece savaşı kazanmaları kolay hale gelecekti.
Cinler ise gondollar halkının bedenine girip bazılarını çıldırtıyor bazılarının ise kendilerini öldürmesini sağlıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDER VARİSİ
Fantasy"Mavi denizlerin hakiminin gücünü hisset" dedi kanat çırparak dönmeye devam ederken. Masmavi bir ışık meydana geldi. "Gök yüzünün sonsuz ve sınırsız gücünü hisset" maviye kızılda eklenmiş aydınlık büyüdükçe büyüyordu. "Toprağı hisset" ve renklere...