Bölüm 47 (FİNAL SON)

669 73 25
                                    

Son dileğimiz atamızın ruhunun dünya var oldukça burada var olması

Lanetin kalkması için ölümü

Hadrex ve Hera sözünü bitiremedi çünkü bir güç onları birbirinden ayırdı ve ayrı yerlere savurdu.

Ak alevler onların etrafını sardı ve hareket etmelerini engelledi Hera ve Hadrex ne olduğunu anlamaya çalışıyordu kurtulmak isteselerde bu güç onların gücünün çok çok üstündeydi.

Apollonun sert zırhını okşayan rüzgar hüzünle esti.

Ben yaratılan ilk ejderha,
Kadim varlık, tüm ejderhaların atası
Varisim için asırlardır yaşattığım ruhumdan vazgeçiyorum.

Hera ve Hadrex atalarının ruhunu çaresizlikle dinlerken ak alevlerden kurtulmaya çalışıyordu.

"Yapma?" diye haykırdı Hera

Soyumun devam etmesi için varisim var artık, ak alevim'in sahibi tüm ejderhaların atası olarak yaşayacak ruhumun diğer yarısına herkes biat edecek

"Yapma yok olmanı istemiyorum" dedi Hadrex atasının ruhunu annesi babası gibi görüyordu.

Ben yok olduktan sonra sevgili varisim dedi kadim ejderhanın ruhu

Kutsal hayat suyumda can veren bütün ejderhalar yeniden hayat bulacak sen onların lideri olarak bütün ejderhaları yöneteceksin.

Hadrex şaşkın üzgün ve öfkeli görünüyordu nasıl kutsal hayat suyunda can veren ejderhalar yeniden hayat bulacaktı onlar ailesini öldürmüştü.

Yumuşak bir rüzgar esti apollonu sakinleştirdi

Her zaman adil ve güçlü ol varisim

sonra rüzgar heraya ulaştı saçlarını uçuşturdu

Sevdiklerin için her zaman güçlü olmayı seçtin hep öyle ol, güçlü kraliçe Hera

Rüzgar Hadrex e ulaştı yüzünü okşadı saçlarını okşadı Hadrex acıyla inledi

"Seni kaybetmek istemiyorum"

Ruhum senin oğlunun bedeninde yeniden hayat buldu Hadrex benim için üzülme ben gideceğim için üzgün değilim biliyorum ki Apollon hep senin yanında olacak ve seni benim koruduğum gibi koruyacak

"Ben korunmak istemiyorum" dedi Hadrex alevlerden kurtulmaya çalışıyor bir türlü kurtulamıyordu. "Ben seni kaybetmek istemiyorum"

Seni her zaman çok sevdim Hadrex sen benim en yakın arkadaşım dostum ve soyumdan geriye kalan tek Ejderhaydın şimdi ise soyum yeniden çoğalıyor en önemlisi ise ruhum ve ak alevim varlığını Apollon ile sürdürecek.

Hadrex in gözünden düşen yaşlar yanaklarından süzülürken ak alevin sahibi tekrar konuştu.

Ben iyilik ve şifa için çalışmış ömrünü bu uğurda tüketmiş ölümünden sonra da asırlarca şifa dağıtmaya devam etmiş olan ejderha.

Ben ki her doğan ejderhaya isim veren kadim varlık

İsimleri koyan ama isimsiz olan ejderha.

Ben adımı gücümden aldım

Ben ak ejderha...

Ak alevin sahibi...

Varisim Apollon un üstündeki lanetin kalması için ruhumun arafa alınmasını istiyorum.

Ejderhanın ruhu son sözleri söylediği an adadaki yangınlar söndü Hadrex Hera ve Apollon ak alevden kurtuldu Hadrex kutsal hayat suyuna koştu "hayır!"

EJDER VARİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin