Bölüm 30

822 59 18
                                    

Kanlı savaş

Heranın emri üzerine önce surlardaki savaşçılar saldırdı, toprak elementini kullanarak derin çukurlar açıyorlardı bazıları ise zelzeleyle düşmanın dengesini kaybedip düşmelerini sağlıyordu,

Diğer yandan okçular ve mızraklı savaşçılar harekete geçmiş düşmana fırsat vermiyordu, sihirli oklar ard arda düşmana isabet ederken mızraklar da hemen ardından atılıyordu,

Cadılar iblisler ve cinler topraktan kurtulmak için yükseldiler aynı anda hava savaşçıları devreye girdi güçlü fırtına düşmanın dengesini kaybedip yere düşmelerini sağlıyordu diğer yandan toprak elementi ile saldırı devam ediyordu.

Yerin altından çıkan hayvanlar toprağa ayak basan cadıları ve iblisleri kemirirken cinler kolaylıkla hayvanlardan kurtulmayı başarıyordu. diğer hayvanlar ise ormanın içinden hızla savaş alanına ilerliyordu,

İblisler hayvanları yakarak karışıklık verirken cadılar onlara büyü yoluyla hükmetmeye çalışıyordu.

Cinler düşmanlarının bedenine girmek için çabalıyor iblisler ise akılları ile oynamak için uğraşıyordu ama nafileydi,

Douglas oldukça öfkeliydi savaşın bu şekilde ilerliyor olması fazlasıyla canını sıkmıştı,

Kara bulutlar Douglasın etrafında toplanırken Hadrex kızın bir adım önüne geçti "dikkatli ol"

Kral Aaron hiç durmadan büyücülerle birlikte savaşçıların gücünü artırmak için büyü yapıyordu.

Hadrex in kızının önüne geçtiğini görünce duraksadı onu canı pahasına koruyan bir adama aşıktı kızı gönül rahatlığıyla büyü yapmaya devam eden Aaron savaşın seyirinden gayret memnundu.

Douglas fazlasıyla yükseldi ve kara bulutların içinde kayboldu,

Cadı circe fırlattığı şimşekle bir anda toprak elementini kullanan savaşçıları yaktı kimisi ağır yaralı iken kimisi ölmüştü,

Su elementini kullanan savaşçılar devasa bir dalga oluşturdu ve circe dalgaya kapılıp çırpınmaya başladı.

"Cadılar suyu sevmezdi öyle değil mi?" dedi feodor kahkaha atarak.

Hadrex mavi alevinin dumanı üfledi Douglasın kaybolduğu bulutlara aynı anda Douglas görünür hale geldi.

Tam zamanında Hadrex gücünü kullandığı için şanslılardı çünkü iblis fazlası ile onlara yaklaşmış kara alavini onlara göndermek için elinde tutuyordu.

Douglas devasa kara alevini savurduğu zaman Hadrex hızla kızıl alevi ile onu geri çevirdi.

"Sen"dedi Douglas Hadrex e dikkatle bakarken "onun yaşamasını sen sağladın"

Hadrex iblise göz kırptı.

"Seni yok edeceğim" diye haykırdı iblis hızla etrafında dönmeye başladı ve gök yüzü siyaha büründü geceden daha karanlık olan savaş alanında hiç kimse birbirini göremiyordu.

"Birazdan hayatında hiç görmediğin kadar korkutucu bir yüz göreceksin sakın korkma" dedi Hadrex hemen yanında duran karısına

Önce bir çığlık sesi duyuldu ardından Heranın dibine kadar giren devasa bir yaratık kafası belirdi, Hera bir an dengesini kaybedecek gibi olsada anında kendini toparladı ve hızla kılıcını çekip yaratığa savurdu.

Orcin kahkaha atarken Hera kızıl alevini üfledi yaratığın yüzüne.

Orcin çığlık atarak metrelerce yükseklikten yere düşerken Hera hızla başını çevirip Douglas ın olduğu yöne baktı, kahretsin ki hiç bir şey göremiyordu heryer zifiri karanlıktı.

EJDER VARİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin