Isla hayranlıkla prensesine bakarken "bu gece davetlilerin dili tutulacak efendim" dedi
Hera gülümsedi "teşekkür ederim"
Kapı çalınca Hera aynaya bakmaya devam ederek "gel" dedi
Kapıdan giren kız ellerini birleştirip selam verdikten sonra "prensesim hazırsanız prens Leroy sizi bekliyor" dedi
Hera kapıdan çıkarken Isla ve diğerleri de arkasından yürüyerek ona eşlik ediyorlardı.
Merdivenlerden inerken"prens Leroy" diye seslendi Hera
Leroy arkasını dönünce gözleri kamaştı
"Prenses Heraa" dedi dikkatle kuzenine bakarken Hera yanına ulaşınca nazikçe elini öptü "yoksa kraliçem mi demeliydim bu ne güzellik gözlerim kamaştı""Teşekkür ederim sevgili prensim"
Leroy alt dudağını ısırdı sinsice gülerken "arkadaşlarım gönlünü kazanmak için birbirini si- yiyecek"
Hera kuzeninin son anda çevirdiği lafı duymazdan gelerek "geç kalmadım değil mi" dedi
"Hayır ama yarım saat dediğin iki saati geçti"
Hera güldü "normalde üstüme bir elbise geçirip çıktığım için uzun sürmez diye düşündüm bu kadar uzun süreceğini tahmin etmemiştim"
"Biliyorum biliyorum siz kızlar her zaman beş dakika diyip beş saat bekletirsiniz sorun yok"
"Ukala"
"Teşekkür ederim" dedi Leroy sonra devam etti "amcam bütün gün seni sordu sanırım onun yanına gitmelisin"
Hera dün olanları düşününce "umarım kaldığımız yerden devam etmeyiz" dedi
"Dün olanları unutup bu güne bakalım güzel gecenin tadını çıkaralım"
"Haklısın" dedi Hera
"Benim gitmem lazım güzel prensesim misafirlerimiz geliyor onları karşılamam gerek"
Hera camdan sarayın bahçesine baktığı zaman hayrete düştü binlerce kişiyi nasıl sığdırmışlardı buraya.
Şık giyinen erkekler ve rengarenk elbiseler giyen kızlar oldukça mutlu görünüyor anın tadını çıkarıyorlardı.
Hera terleyen ellerini sildi ve babasının yanına gitmeye karar verdi.
Arkasını döndüğü an babası ile göz göze geldiler, hüzün mutluluk gurur bir çok duyguyu aynı anda yaşayan kral Aaron kızına bakarken sevgili eşi lively gözünün önüne gelmişti göz yaşları içinde kızının ellerine uzandı Hera hemen tuttu babasının ellerini.
"Çok güzel olmuşsun" dedi kral Aaron zorlukla konuşken aklı eski günlere gitmişti Hera babasının aklından geçenleri duydu ve daha sıkı tuttu ellerini "hep yanında olacağım baba"
Aaron kızını öptü ve "tıpkı annen gibi çok güzel ve çok güçlü bir kraliçe olacaksın"
Hera gülümsedi babası kızına baktı ve "dün olanlar için üzgünüm Sacre özür dilerim" dedi
"Önemi yok olanları unutalım"
Kral kızına hayranlıkla bakarken
"Bu gece tahtı mı sana bırakmamam için bana mantıklı bir şey söyle"Hera güldü "krallığı iki günde yok ederim, sanırım bu yeterince mantıklı"
Aaron başını sağa sola salladı "tam tersi şuan karşımda bir hükümdar gibi duruyorsun"
"Ah yapma baba öyle olmadığını ikimizde biliyoruz"
"Bir kraliçe kadar asil bir hükümdar kadar güçlüsün başka bir şeye ihtiyacın yok bence"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDER VARİSİ
Fantasy"Mavi denizlerin hakiminin gücünü hisset" dedi kanat çırparak dönmeye devam ederken. Masmavi bir ışık meydana geldi. "Gök yüzünün sonsuz ve sınırsız gücünü hisset" maviye kızılda eklenmiş aydınlık büyüdükçe büyüyordu. "Toprağı hisset" ve renklere...