Bölüm 27

855 64 36
                                    

"Sonsuza kadar ruh eşim olmanı istiyorum"

Hera cevap vereceği sırada Hadrex parmaklarını kızın dudaklarına sürdü.

"Hiç bir şey söyleme, gerçekten bunu istiyorsan kutsal hayat suyu bizi sonsuza dek birbirimize bağlayacaktır"

Kızın kalbî heyecanla çarparken Hadrex dudaklarını birleştirdi.

Kutsal hayat suyu yükselirken Hadrex in sesi kızın zihninde yankılandı Sonsuza kadar eşim olmak için kutsanmaya hazırmısın kraliçem?

Hazırım

Dudaklarını ayırmadan birbirinin zihninde konuşan çiftin etrafı sudan çıkan sarmaşıklarla donatıldı.

Su onları elbise gibi sarmış yükseltirken sarmaşıklar da suyun etrafını sarıyordu.

Gökyüzünde elementlerden gökkuşağı belirince adanın her yerinde rengarenk çiçekler açtı, çiçeklerin mis gibi kokusu başlarını döndürürken hala dudakları ayrılmamıştı.

Adanın her yerinde boy gösteren çiçeklerin yaprakları havalandı ve kutsal hayat suyunun üstünde dönmeye başladı.

Kızın dövmeleri renklenmeye başlamıştı ama bu kez ejderhalar birbirine uzak değildi omuzlarından sırtına doğru inen iki ejderha dövmesi kızın sırtında birleşti, daha önce olduğu gibi ada ay gibi parladı ve sarmaşıklar geri çekildi,  kızıl ve mavi alevler etraflarında dönmeye başladığı zaman kızın bedeninden Douglas ın siyah kıvılcımları süzülerek çıktı ve kızın bedenini terketti, Hadrex mutlulukla gülümsedi.

Hayat suyunun üstünde dönmeye devam eden rengarenk çiçekler Hadrex ve Heranın üstüne dökülürken daha önce hiç duymadıkları bir ses duyuldu adada

Kutsandınız

Hadrex kızın belini sararken gülümsedi

Kutsandınız

İkinci kez duydukları ses onları birbirinden ayırdı ve tekrar konuştu.

Sevgili Hadrex ve Hera artık ikiniz bir gücün sahibisiniz, ve sen Hera eşin Hadrex gibi bir ejderha olabileceksin,

Ruhlarınız birbirinden ayrılmadığı sürece güçlerinizi birleştirip her zorluğun üstesinden gelebileceksiniz,

Kutsandınız...

Sular geri çekilirken Hera başını göğe kaldırdı Hadrex kızı hayranlıkla izlerken ejderha kükremesi duyuldu,

Göz kamaştıran ışık kızdan yayılırken Hadrex nefesini tuttu.

Mavi kanatlar belirdi ve tekrar bir kükreme sesi duyuldu,

Hadrex isteği dışında ejderha formunu alırken diğer yandan Hera mavi ejderha ya dönüşüyordu.

Kanatlarında kızıl çizgiler belirdi mavi ejderhanın göz kamaştıran ışık azalırken Hera nın yeni görünümü Hadrex in nefesini kesti.

Çok güzel, muazzam görünüyorsun

dedi Hadrex çehresi ile mavi ejderhayı severken

Buna inanamıyorum

dedi Hera oda çehresi ile eşine karşılık veriyordu.

Kuyrukları birbine dolanırken Hadrex boynunu da doladı kızın boynuna,

İlk birlikteliklerini ejderha olarak yaşayacakları ikisinin de aklına gelmezdi ama şu an kutsanmış ve ejderha olarak bedenleri birleşmişti.

EJDER VARİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin