Bölüm 36

785 63 12
                                    

Hera havada süzülerek rengarenk çiçeklerin arasına indi ve etraflarına hayretle bakan topluluğa doğru yürüdü.

Dört krallığın halkı bir araya gelmişti endişe içinde ne olup bittiğini anlamaya çalışıyor kendi aralarında konuşuyor sesleri birbine karışıyordu.

Hera görüş alanlarına girince kraliçe Elizabeth hızla kıza doğru koştu

"Krallığımı eski haline getir seni lânet olası"

Kraliçe kıza bir adım daha attığı an kendini yerde diz çökmüş halde buldu.

Kraliçenizin önünde saygı ile eğilin

Adada duyduğu ses dört krallığın halkının ve kraliyet ailelerinin zihninde yankılandı.

Aynı anda hepsi saygıyla eğildi.

Sarayın dört yanından kopup gelen rengarenk çiçekler kızın etrafında dönmeye başladı, herkes hayretle bu durumu izlerken Hera buruk bir tebessümle etrafını saran çiçeklere bakıyordu, kocasıyla hayat suyunda kutsandıkları an canlandı gözünde.

İki ejderha simgesinden oluşan saray ışıltılarla parladı ve kızın sırtındaki ejderha dövmeleri canlandı.

Heranın karnından meydana gelen ışık herkesin gözlerini kapatmasına sebep oldu. Kız korkuyla elini karnına götürdü.

"Neler oluyor"

Kendi doğduğu an aklına geldi, oda doğduğu zaman böyle bir ışık oluşmuştu, yoksa bebeği daha bir aylık olmadan doğacakmıydı?

Işık çoğaldı ve kızı yükseltti.

Dövmeleri canını yakacak kadar canlanmış kızın inlemesine sebep olmuştu.

Dövmelerinden alevler süzülerek çıkmaya başladığı zaman kız acıyla tekrar inledi kızıl ve mavi alevler kızın etrafını sardı karnından meydana gelen ışık alevlere karıştı ve onlarla birlikte bir bütün oldu.

Bu güçler birleşince göz kamaştıran bir taç oluşmaya başladı kızın acıları azalırken ışık geri çekildi alevler dövmelerine döndü ve bu güçlerden meydana gelen taş kızın başında yerini aldı.

Taç mavi ve kızıl zümrütler ile süslenmişti, tacın arkasında beliren ejderha kanatlarındaki zümrütler ise bebeğinin ışığı ile bezenmiş ışıldıyordu.

Kraliçenize biat edin

Ardından herkes kızın önünde diz çöküp başını eğdi.

Krallığının adı dedi aynı ses

Kutsal Ejder krallığı

Hera tebessüm etti

Sonra bir adım öne gitti ve önünde diz çöken halkına baktı.

"Kalkın"

Herkes aynı anda doğruldu

"Sevgili kutsal Ejder krallığının halkı
Artık eskisinden daha güçlüyüz,
Burada hep birlikte huzur içinde yaşayacağız bundan şüpheniz olmasın"

Kral Aaron hâlâ gördükleri karşısında şaşkınlığını atlatamamış hızlı adımlarla kızının yanına gelmişti "Sacre bunlar ne demek oluyor?"

"Bende bilmiyorum baba"

"Sarayımız yok oldu yerine inşa ettiğin saraya bir bak, başındaki taç"

"Bilmiyorum baba gerçekten bilmiyorum Hadrex yada bebeğim sayesinde olmuş olabilir"

"Bu kadar kişiye bunu açıklaman gerekiyor Sacre, topraklarını bize kattılar ve şu an sana biat ediyorlar oysa dün hep birlikte yöneteceğiz diye söz verdin onlara"

EJDER VARİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin