"Umarım geceniz güzel geçer tekrar teşekkür ederim" dedi ve kralların olduğu masaya doğru yöneldi.
Leroy yanına gelince koluna yapıştı "az önce konuşan benmiydim" dedi kalbi küt küt atarken.
Leroy güldü "içinden amcam çıkacak sandım bir an"
"Hey Roy" diye bağıran kişiye baktı iki kuzen.
Leroy başını sallayıp Hera ya döndü "krallarla tanıştıktan sonra seni arkadaşlarımla tanıştıracağım sabırsızlıkla bekliyorlar"
Kral Keith yerinden kalktı ve torununu karşıladı "sevgili torunum" diyerek kollarını yana açtı.
Hera heyecanla sarıldı bembeyaz sakallı dedesine "seni çok uzun zamandır bekliyorum bebeğim" dedi kral torununun saçlarını okşadı kızın taktığı büyük tacın izin verdiği kadar.
"Tıpkı annen gibi kokuyorsun"
annesinin elbisesi üstünde olduğu için yeterince duygusal olan kız daha fazla tutamadı gözyaşlarını
"Bir dedem olduğu için ne kadar mutlu olduğumu anlatamam" dedi Hera
Bu güne kadar Emily den başka hiç kimsesi olmayan kızın şimdi kocaman bir ailesi vardı.Kral Keith kollarını gevşetince prenses Aidan gülümseyerek yeğenine bakıyordu "sanırım hoşgeldin demeliyim" dedi babasından hemen sonra yeğenine sıkıca sarıldı
"Hoşbuldum" dedi Hera o an ne diyeceğini ne konuşacağını bilemiyordu
"Ben teyzen Aidan"
Teyzesine bakıp güldü Hera gözyaşını silerken "annemin tek kardeşi"
Aidan başını salladı "ve senin biricik teyzen"
Hera "evet" derken teyzesi kaşlarını çattı
"Bu kadar güzel bir kız ağlamamalı" dedi ve elini kaldırıp parmaklarını şıklattı.
Kızın gözyaşları uçup gitmiş makyajı eski halinden daha güzel olmuştu.
"Teşekkür ederim teyzeciğim" dedi Hera burada öğreneceği çok şey vardı.
"Şimdi gecenin tadını çıkar sonra seninle uzun uzun sohbet ederiz" diyerek babasının yanında yerini alan
Prenses Aidan ile sevgi dolu bakışmaları son bulunca Leroy ile birlikte yakınlarındaki masaya doğru yürüdüler."Merhaba Hoşgeldiniz" dedi Hera masanın etrafında toplanan krallara ve kraliçe Elizabeth e gülümseyerek bakarken.
"Merhaba prenses Hera Sacre seni burada görmek ne güzel"
dedi Kral İgonArdından "merhaba sende hoşgeldin prenses" dedi kral Benjamin ve eşi kraliçe Elizabeth "merhaba hoşgeldin prenses Hera Sacre seni aramızda görmek büyük mutluluk"
"Çok teşekkür ederim bende sizlerle tanıştığım için çok mutluyum" dedi Hera, hemen yanında duran Leroy biran önce tanışma faslı bitsin diye tanrıya dua ediyordu.
"Açıkçası bizi şaşırttın prenses" dedi kraliçe Elizabeth
"Neden?" diye sordu Hera
"Halk ile konuşman duruşun giyimin kesinlikle bir prenses değilde ülke yöneten bir kraliçe gibi"
Hera cevap vermeden teyzesi atıldı "ben hiç şaşırmadım genleri gereği yeğenim yönetici ruha sahip"
"Öyle görünüyor" dedi kral İgon
Kral Aaron un göğsü kabarmış gururla kızına bakıyordu.
"İzniniz olursa prenses Hera yı prenses Elena ve prenser ile tanıştırmak istiyorum" dedi Leroy daha fazla dayanamayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDER VARİSİ
Fantasy"Mavi denizlerin hakiminin gücünü hisset" dedi kanat çırparak dönmeye devam ederken. Masmavi bir ışık meydana geldi. "Gök yüzünün sonsuz ve sınırsız gücünü hisset" maviye kızılda eklenmiş aydınlık büyüdükçe büyüyordu. "Toprağı hisset" ve renklere...