Bölüm 46 (FİNAL) part 1

648 79 18
                                    

Ak alevin sahibi.

"Sadece ben ölsem"dedi ölümsüzlüğün efendisi "lanet Apollon un üzerinden kalkmaz mı?" Çaresizce hayat suyuna bakıyordu ikisi de

"Heranın yaşamasını istiyorum aynı zamanda senin ruhunun da"

Laneti kaldırmak için birinin yok olması gerekiyor sevgili Hadrex ama bu kişi sen değilsin ancak eşinle beraber lanetin bitmesi için ölümü kabul ediyoruz derseniz ölür ve laneti kaldırırsınız ve bende sizinle birlikte yok olurum

"Hayır" dedi Hadrex dizlerinin üstüne çöktü ona hayat veren güç veren ve tüm ejderhaların atası olan ejderhanın ruhunun yok olmasını isteyemezdi
Bu çok bencilce olurdu asırlardır burada barınan ruhun yok olmasını nasıl isteye bilirdi.

Evet Hera ve Hadrex Apollon için ölümü göze alırlardı onların evladıydı Apollon, ama ejderhanın ruhunun yok olmasını asla istemeye hakları yoktu.

"Başka bir yolu daha olmalı"

Rüzgar Hadrex in saçlarını okşadı Hadrex birazda olsa sakinleşti.

Sakin ol Hadrex

Görünmeyen bir el onun omuzunu sıvazlıyordu sanki.

Apollon benim varisim onun için yapamayacağım şey yok

"Bana hayat veren, Hayatım boyunca beni koruyup huzur veren her anımda yanımda olan herayı da benim gibi koruyan sendin ölümün eşiğinde olan sevdiğime yeniden hayat veren sendin, bizimle birlikte yok olmanı kabul edemem dünya kurulduğundan bu yana var olan ruhun bizim için yok olamaz"

Hera hiç bir şey konuşmuyordu Hadrex ve atasının ruhu konuşurken Hera ejderhaya dönüşmek üzere olan oğlunun dönüşümünü hissetmiş gibi onu sıkıca tutuyordu.

Yok olması gereken ejderha dedi atasının ruhu Hadrex in kızıl saçlarını okşadı serin bir rüzgar esti Hadrexin ruhunu rahatlattı sonra Heranın saçlarına dokundu daha sonra Apollon un sarı saçlarını okşadı rüzgar.

Yok olması gereken benim ruhum

"Hayır" diye bağırdı Hadrex
Atasının ruhunun sonsuza dek bu adada şifa veren suda kalmasını istiyordu onların yüzünden yok olamazdı.

Aynı anda Heranın kucağındaki bebeği ay gibi parlamaya başladı dönüşmeye başladığı zaman herayı metrelerce uzaklığa savurdu.

Heranın nefesi kesilirken Hadrex hızla koştu yanına.

Apollon ejderhaya dönüştüğünde Hera ve Hadrex gözlerini kapattılar.

Öyle bir ışık yayılıyordu ki beyaz ejderhadan görenlerin gözlerini kör edecek bir ışıltı saçıyordu.

Varisim dedi ejderhanın ruhu biraz buruk bir sesle

Dönüşüm geçiren Apollon tıpkı ruhunu taşıdığı atası gibi ak ve ışıltılıydı.

Kanatlarındaki siyah dalgaları görünce konuşamadı kadim ejderhanın ruhu, ruhunu paylaştığı torunu lanetlenmişti ak bedenine kara bulaşmıştı.

Işıltısı onu terkederken Hadrex ve Hera koştular yanına.

"A-apollon" dedi Hera düşmenin etkisiyle konuşamamıstı.

Apollon un elmas gibi parlayan gözleri annesinin gözleriyle buluştu.

Hera oğlunun çehresini okşadı "oğlum"

Apollon un gözlerindeki parlaklık azalıyor siyahın en koyu rengini alıyordu.

Hadrex yumruklarını sıktı elinden hiç bir şey gelmiyor oğlunun bir iblise dönüşmesini izliyordu.

EJDER VARİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin