Prenses Hera Sacre nin gelişi✨
Hera sarayın kapısından girince sarayın avlusunda olan hizmetkarlar ve askerler önünde eğildi babası bir hışımla kapıdan çıkınca Hera ne diyeceğini kafasında toparlamaya çalışıyordu.
"Sacre sen ne yaptığını sanıyorsun"
Ona doğru hızlı adımlarla gelen babasına mahcup bir ifade ile cevap verdi "özür dilerim gitmem gerekiyordu"
"Bir daha bunu bana yaşatma Hera sakın" Keskin çıkan sesi sonlara doğru yumuşamıştı. Kızına hızlıca sarılınca Hera babasını istemeden de olsa endişelendirdiği için üzülmüştü.
Saraydan çıkarken bilinçli hareket etmemişti aklına hiç babası gelmemişti tek istediği Hadrex e sarılmak onun yanında olabilmekti.
"Gerçekten üzgünüm"dedi kısık çıkan ses tonuyla.
"Bunu konuşacağız Sacre" dedi kral Aaron kızının elini tuttuğu gibi merdivenlere yöneldi "neler olduğunu derhal öğrenmek istiyorum"
İçinden "Biran önce içeri girselerde işimize baksak" diyen adama baktı Hera daha sonra başka birinin sesi doldu kulaklarına.
"Kral Aaron oldukça endişeli görünüyor"
Başka bir ses "aman tanrım yıllarca beklediği kızı ilk günden onu hesaba almıyor"
Başka bir ses daha "prenses çok güzel"
Merdivenlere yetişene kadar içinden konuşan insanların sesi birbine karıştı hangisini kimin söylediğini bilmiyordu bile. Oda babası gibi hızlandı biran önce buradan uzaklaşmak istiyordu.
Geniş koridorda ilerleyen kral adımlarını hızlandırdı ve taht odasına gelir gelmez hizmetlileri dışarı yollayarak hızla kapıyı çarptı.
"Dinliyorum"
Sert çıkan ses tonu Heranın kekelemesine sebep oldu.
"Ş-şey ben"
"Evet sen?"
Hera konuşmayınca babası bir adım ona yaklaştı "Sacre gerçekten endişeleniyorum yıllarca arayıp durduğum kızımı buldum ve bu güne kadar nerede yaşadığını bile bilmiyorum konuşmak için beklediğim sırada ortadan kayboluyorsun beni hiç mi düşünmedin"
"Ben gerçekten seni üzmek istemedim baba"
Kral Aaron kızı için korkuyordu onu ve annesini bir kez yalnız bırakmıştı ve ikisinide kaybetmişti aynı şeyleri tekrar yaşamak istemiyordu ama kızı ilk günden başına buyruk davranıyordu,
Ne yapacağını kızını kırmadan nasıl uyaracağını bilmiyordu kral, çünkü kızı bugün olan büyük isyan ve Douglasın saldırısından sonra olanları zerre umursamadan habersizce çekip gitmişti.Kral iç çekerken kızı onun aklından geçenleri dinliyordu.
Hera babasının elini tuttu ve gözlerine baktı gri gözleri buğulanmıştı kral Aaron un.
"Ben aptallık ettim durumun ciddiyetinin farkına varmam ve ona göre davranmam gerekirdi, bu ilk ve sondu söz veriyorum"
İçinde ejderha hırlaması gibi bir ses duyduğunda gözlerini kapatıp derin nefes alıp verdi.
"Sadece iyi ve güvende olmanı istiyorum Sacre lütfen beni anla"
"Anlıyorum" dedi Hera içindeki hırlama sesini bastırmaya çalışarak.
"Şimdi dinlen ve lütfen benden habersiz hiç bir yere ayrılma, amcan Andre ve oğlu leroy bizimle yemeğe katılacak dinlenmen için iki saatin var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDER VARİSİ
Fantasía"Mavi denizlerin hakiminin gücünü hisset" dedi kanat çırparak dönmeye devam ederken. Masmavi bir ışık meydana geldi. "Gök yüzünün sonsuz ve sınırsız gücünü hisset" maviye kızılda eklenmiş aydınlık büyüdükçe büyüyordu. "Toprağı hisset" ve renklere...