Bölüm 31

805 59 33
                                    

Hera kanlar içindeki babasını kolları arasına aldı "hayır baba hayır" dedi gözyaşları babasının kanlı bedenine düşerken,

"Yeni kavuştuk beni bırakıp gidemezsin"

Hadrex sevdiği kadının acısını kalbinde hissetti.

"Baba" dedi Hera Kral Aaron yutkundu
"Sakın ağlama sacrem annenin intikamını almak için yeniden ayağa kalk, savaş"

Hera gözyaşları içinde başını sağa sola salladı "seni böyle bırakamam baba"

"H-erkes doğar ve ö-ölür Sacre" dedi kral Aaron zorlukla "a-ma ülkemiz için sa-savaşmak zorundasın halkımızın s-ana ihtiyacı var kalk zafer için savaş A-annenin intikamını al ruhum huzur bulsun"

"Hayır baba hayır ölmene izin veremem" dedi Hera gözyaşları sel olup akarken sarayın etrafını saran deniz yükseldi şiddetli bir fırtına boy gösterdi.

Douglas keyifle Baba kızın vedalaşmasını izlerken Circe ve Orcin Hadrexi  öldürmek için daha güçlü bir şimşek yarattılar.

"Zafer bizim" diye haykırdı Douglas elini göğe kaldırarak "Zafer bizim!"

O an gökyüzü kızıla büründü herkes ne olup bittiğini anlamak için etrafına bakarken Hadrex in kükreme sesi duyuldu.

Ardından bir kükreme sesi daha yankılandı...

Kızıl ejderha yere ayağını vurduğu an düşmanları sürüklendi ve metrelerce savruldu. Circe yapmakta olduğu şimşegi düşürdü korkudan.

Douglas ın eli havada kalmıştı ona doğru kanat çırpan ejderhaya baktı.

Devasa kanatları kızıl gövdesi ve kızıl gözleri adeta ölüm saçıyordu.

Douglas görünmez olmaya fırsat bulamadan Hadrexin püskürttüğü kızıl alevlere kapıldı.

Kimse benim olana zarar veremez!

Hadrexin sesi beyin patlatacak cinsten zihinlerde yankılanırken kulaklarını kapatıp diz çöktü herkes.

Alevlere teslim olan iblisi pençesiyle savurdu ejderha, Douglas yerde sürüklenirken Hadrex onu pençesiyle durdurdu ve tekrar savurdu bu defa iblis Heranın dibine düştü,

Kalk ve annenin intikamını al Hera

Hera hâlâ babasını kolları arasında tutuyordu.

Kalk dedi Hadrex sesi kızı kendine getirmiş olacak ki Hera babasını bıraktı ve ayağa kalktı.

"Herşeyimi benden aldın iblis" dedi Hera gözleri kızıla büründü.

"Sende oğlumu aldın benden" dedi Douglas zorlukla konuşurken.

"Seni yok edeceğim"

Douglas toprağın altına çekilmek için çabaladı ama Hera bakışları ile onu engelledi.

"Kaçış yok" diye bağırdı Hera ardından ağzını açtı, mavi alevleri iblisin ağzından süzülerek girerken Hera durdu.

"Senin kötü güçlerine ihtiyacım yok" dedi ve hızla kılıcını çekip iblisin boğazına sapladı, Douglasın siyah gözleri griye dönerken Hera yanında diz çöktü, Douglasın bedeninden çıkan güç dalgası Heranın bedeniyle bütün olurken Hera başını kaldırıp göğe baktı,

Annesinin güçleri Douglasın bedenini terkedip kıza dönerken Hadrex hüzünle gülümsedi.

"Tanrım eniştemiz bir ejderhaymış" dedi feodor şaşkınlıkla Hadrex e bakarken

EJDER VARİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin