Bölüm 35

810 54 14
                                    

Masanın etrafında toplanan kraliyet aileleri kızın söylediği şeyden hiç memnun değillerdi.

Kral İgon kaşlarını çattı "bu teklifi etmemiş ol"

Hera bakışlarını krala çevirdi,

"Saatler önce krallığını yok olmaktan kurtardım"

"Bunun için sana minnettarım prenses ama asla krallığımı puscaslar krallığı ile birleştirmeyeceğim"

Kral Benjamin de Kral İgon u destekledi
"Krallığım yok olacaksa olsun ben hakkımı hiç kimsenin emri altına sokmam"

"Krallar olarak hepimiz halkımızı düşünüyoruz ama" dedi kral Keith "birleşmezsek böyle hepimizin halkı yok olacak"

"Kral Keith siz elbette bu durumu destekleyecek siniz çünkü birleşme olursa kraliçe olarak torununuz tahta geçecek"

"Tek derdiniz taht mı" dedi Hera öfkeyle

"Başınızdaki tekene parçasıyla gücün sizde olduğunu sanıyorsunuz" diye sesini yükseltti kız konuşması kükreyişe dönerken tek el hareketi ile odada bulunan herkesin başındaki tacı yere serdi.

"Siz" diye kükredi kız iki elini masaya vururken "siz bu teneke parçalarından gücünüzü aldığınıza inanıyorsunuz"

"Ama diğer yanda yok olmaya mahkum ettiğiniz halk bugün canını zor kurtardı bir çoğu öldü"

"Sizlerin sözünün hiç bir önemi yok benim için ne olursa olsun krallıklar birleşecek! Eskiden olduğu gibi büyük babamın toprakları eski gücüne kavuşacak"

"Sen hepimizi yok etmek istiyorsun" dedi kraliçe Elizabeth

Hera sert bakışlarını kraliçeye çevirdi"söylesene bu güne kadar halk için ne yaptın? Ben söylim hiç bir şey! şahşahlı kıyafetler değerli takılarla ortalıkta dolaşmaktan başka hiç bir işe yaramıyosun halkının yarısı yok olmuş bir kraliçe şu an bile makyajından ödün vermemiş"

"Ben bu saygısız kıza daha fazla tahammül edemeyeceğim" dedi kraliçe yerinden kalkarken Hera bağırdı "otur yerine" kraliçe anında yerine sabitlendi istese de kalkamıyordu.

Kapı açıldı ve içeri toz toprak içinde kalmış prensler ve prenses Elena girdi

"Umarım geç kalmadık" dedi feodor sonra annesine baktı "hey annemin nesi var"

Hera büyüyle kralları da yerine sabitlendi ve arkadaşlarıyla birlikte dışarı çıktı.

"Lânet olsun Aaron keşke o savaşta size hiç desteğe gelmeseydik te yok olup gitseydiniz" dedi kral Benjamin

"Sizin desteğiniz birşeyi değiştirmedi ama bugün kızım sizi yok olmaktan kurtardı" dedi Aaron

"Kurtardı da ne oldu bizi yine yok etmeye çalışıyor" dedi kral İgon.

"Bir çocuk bizi yönetemez" dedi kraliçe Elizabeth

"O çocuk sana az önce çok iyi ayar verdi" dedi Aidan

"Saygısız yeğenin de sana çekmiş" dedi Elizabeth

"Ah yeğenim tıpkı teyzesi gibi süslü bebeklere benzemeye çalışan buruşuk kişilerden nefret eder"

Kraliçe sinirden kıpkırmızı olurken Aidan altan altan gülüyordu.

Kapı açılınca herkes aynı yöne baktı.

"Evet" dedi Hera ellerini birleştirerek

"Gollumlar krallığının taht vadisi prens Andrew, gondollar krallığının varisi prens Marvel ve puscaslar krallığının vadisi olarak ben krallıkları birleştirme kararı aldık" dedi ve teyzesine baktı "Rodoklar krallığının varisi olarak senin kararın nedir teyze"

EJDER VARİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin