Hera arkasını dönüp gidecekken kâhin güldü
"Onun yanından geliyorsun öyle değil mi?"
Hera hızla arkasını döndü ve sorar gözlerle baktı kâhin e.
"Doğduğun günden beri seni koruyan bizden bile gizleyen kişinin yanından geliyorsun"
Hera kâhinle arasındaki mesafeyi kapattı ve keskin bakışlarını kâhinin yüzünde gezdirdi.
"Kral bile benden hesap soramazken sen kim oluyorsun kâhin?"
Kâhin melruh bir adım geriledi ve boğazını temizledi "amacım sizi yargılamak değil saygı değer prensesim, sadece bu konuda fazla bilgiliyim 243 yıllık ömrümü bu kehaneti araştırarak geçirdim, size yardımcı olacağıma inanıyorum biri yada birileri sizi ölümden kurtardı ve 19 yıl sizi öz ailenizden bile sakladı korunmanız gerekiyorsa ben sizi canım pahasına korurum tek isteğim bana güvenmeniz ve gerçekleri anlatmanız"
Hera kâhinin dediklerini umursamaz bir tavırla dinledi "düşündüğün gibi bir kehanet yok ömrünü boşa harcamışsın"
Kâhin melruh tekrar konuştu "oysa isyan günü bir ejderha gibi kükrüyordunuz prenses"
Hera sinirlendi bu kâhin ne öğrenmeye çalışıyordu?
"Çok istiyorsan sende kükre kâhin"
"Çok şakacısınız" dedi kâhin.
Hera alayla güldü "öyleyimdir"
"Neler oluyor burda?"
Kral Aaron un sesiyle gergin konuşma son buldu.
"Baba seninle konuşmamız gereken önemli bir konu var" dedi Hera
Kâhin krala selam verip dairesine çekilirken kral ve kızı koridorda baş başa kaldılar.
"Yarın sabah kahvaltıda konuşuruz"
"Baba lütfen"
"Pekala gel" dedi Aaron odasına girerken Hera hızlı adımlarla onu takip etti.
"Evet dinliyorum"
"Öncelikle senden özür dilerim babacığım, seni üzmek istemezdim ama gitmeye mecburdum"
"Neden Sacre? Neden mecburdun?"
"Evlenmek istediğim adamla birlikteydim baba" Hera bir çırpıda söylediği şeye kendi bile inanamadı.
"Ne?" Dedi Aaron
Hera parmaklarını evirip çevirip duruyordu söylediği şeyin devamını getirmek oldukça zordu.
"Evlenmek için bebek sayılırsın" dedi Aaron bu defa şaşıran Hera oldu
"ne bebek mi?"
"Yaşının kaç olduğunun farkındamısın sen daha 19 yaşındasın"
"Evet ama evlilik için küçük bir yaş değil bu"
"Sacre biz annenle evlendiğimizde annen 47 yaşındaydı" dedi Kral Aaron.
Hera şaşkınca babasına baktı
"Ne yani 47 yaşına kadar beklemem mi gerekiyor"
Hadrex in kahkaha nidaları doldu kızın zihnine
47 yaşına kadar bekleyemez benim aşk böceğim
Hera iç çekti "bunları konuşmak için henüz erken baba, ben sadece sevdiğim adamla beraber olduğumu açıklamak istedim ne zaman evleneceğimizin bir tarihi yok"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDER VARİSİ
Fantasy"Mavi denizlerin hakiminin gücünü hisset" dedi kanat çırparak dönmeye devam ederken. Masmavi bir ışık meydana geldi. "Gök yüzünün sonsuz ve sınırsız gücünü hisset" maviye kızılda eklenmiş aydınlık büyüdükçe büyüyordu. "Toprağı hisset" ve renklere...