Savaşa hazırlık
Hera büyü ile sarayın toplanma alanını büyüttü ve binlerce savaşçının sığmasını sağladı.
Kral Aaron sağında Hadrex solunda dururken Hera oldukça ciddi bir tavırla önünde konuşmasını bekleyen binlerce kişiye baktı bir büyü daha yaptı ve sesini orada bulunan herkesin duymasını sağladı.
Hera başını dikleştirdi "hepiniz neden burada olduğunuzu merak ediyorsunuz, bazılarınız endişeli bazılarınız korkuyor bazılarınız ise savaş aşkı ile yanıp tutuşuyor.
İçinizdeki endişeyi ve korkuyu söküp atın! sizler puscaslar krallığının yenilmez savaşçılarısınız, Tanrı hiç kimseye bahşetmediği gücü sizlere verdi bu gücü kullanıp bizi küçümseyen ve yarın kapımıza dayanan düşmanı yok etmek için kullanacağız"
Herkes dikkatle onu dinlerken kâhin melruh ve Andre neden hiç kimsenin itiraz etmediğini düşünüyordu çünkü konuşma yapması gereken kişi Kral Aaron du ikinci kişi ise Andre idi. Bunlar dışında hiç kimse çıkıp savaş ilan edip konuşma yapamazdı.
Hadrex göz ucu ile biraz uzağında olan ikiliye baktı.
"Sevgili halkım" dedi Hera ellerini yukarı kaldırarak.
"Yarın sabah gün doğumunda düşman surlarımıza dayandığı zaman karşılarında puscaslar krallığının yenilmez savaşçıları ile karşılaşacaklar,
Ben inanıyorum ki onları ezip geçeceğiz ve puscaslar krallığının zaferini hep birlikte burada kutlayacağız"
"Prenses Hera Sacre çok yaşa" nidaları ve yere aynı anda inip kalkan mızrak sesleri doldurdu etrafı.
"Şimdi zafer için savaş ilanı ediyorum"
Heranın gür sesinden sonra boynuz borazanların sesi yankılandı puscaslar krallığının dört bir yanında.
Hera üstündeki zırhın ağırlığı ile yürürken babasına döndü "bunu giymek zorundamıyız"
"Evet" dedi Aaron
Prenses Aidan yeğeninin omuzuna hafifçe vurdu "harikaydın"
"Teşekkür ederim teyze" dedi Hera sonra tekrar konuştu "akşamdan önce ordunuz burada olur mu?"
"Evet canım" dedi Aidan, elbette kral Keith torununu ve damadını bu savaşta yalnız bırakmayacaktı en iyi savaşçıları ile birlikte oda bu savaşta yerini alacaktı.
"Leroy" dedi Hera yapacak çok işleri vardı Hadrex bu işlere dahil olmak istesede hiç bir sıfatı yoktu puscaslar krallığında, bu yüzden Hadrex Hera nın ne yapması gerektiğini zihnine söylemekle yetiniyordu.
"Gollumlar krallığının cevabı nedir?"
"Gün doğmadan burada olacaklar Feodor ve Andrew ilk safta yer alacaklarını söylediler"
"Peki ya gondollar?"
"Kral İgon ordusunun yarısını göndereceğini söyledi, krallığına saldırı olma ihtimalini göz önünde bulundurarak hareket ediyor ordunun başında oğlu Marvel olacak"
"Kimseyi zorlayacak değiliz Leroy kral İgon kendince haklı"dedi Hera
Saatler geçiyordu Hera oldukça yorgun ve uykusuzdu.
"Bir kaç saat uyusan iyi olacak" dedi Hadrex karısını dizlerine uzatırken.
"Herşeye hazırlıklı olmalıyız Hadrex uyuyamam" dedi Hera kocasının mavi gözlerine bakarken.
"Herşey istediğimiz gibi ilerliyor sevgilim bu savaşı kazanacağız" dedi Hadrex karısının saçlarını nazikçe okşarken.
"Yinede uyumak istemiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDER VARİSİ
Fantasy"Mavi denizlerin hakiminin gücünü hisset" dedi kanat çırparak dönmeye devam ederken. Masmavi bir ışık meydana geldi. "Gök yüzünün sonsuz ve sınırsız gücünü hisset" maviye kızılda eklenmiş aydınlık büyüdükçe büyüyordu. "Toprağı hisset" ve renklere...