Bölüm 1

2.7K 144 43
                                    

Baş lı yo ruz💫💫

Keyifli okumalar 🌹

🔥🔥🔥

PUSCAS sarayı alevler içinde yanıyordu.

Yeraltı şehri'nin lideri Douglas kral Aaron'un yokluğunu fırsat bilip krallığına savaş açmış hazırlıksız olan Saray halkı mağlubiyet ile karşı karşıya gelmişti.

Puscas koruyucuları bilinçsiz bir şekilde birbirine tüm güçleri ile saldırıyorlardı

Douglas zafer ile bir kahkaha attı Puscas koruyucularını izlemeye devam etti.

Koruyucuların krallıklarını korumaları gereken yerde birbirine saldırmalarının sebebi Douglas'ın onların aklı ile oynamış olmasıydı.

Tüm gücünü Ateşten alan Douglas arkasında duran sürü halinde'ki iblislere baktı ve iki elini göğe kaldırdı. Ellerinden çıkan alevler ateda Douglas'tan emir bekliyordu.

Douglas ellerinde oluşan Alev toplarını saraya doğru savurunca arkasındaki Ordu da aynı şekilde saldırıya geçti.

Ateş aynı hızla onlara geri döndüğünde
Douglas sırıttı tam tahmin ettiği gibi kraliçe Lively Karnındaki bebeğini düşünmeden koca iblis ordusuna meydan okuyordu.

Onlara doğru gelen ateşi tek el hareketi ile savurup ellerini yana açtı iblis.

"Vay canına kraliçe Lively ateşin sahibine meydan okuyor"

Lively karşısında alayla onu izleyen orduya bir süre dikkatle baktı ve sert bakışlarını Douglasa çevirdi "senden de tam bu beklenirdi İblis. Sen kralın sarayda olmadığını fırsat bilip buraya gelme cesaretini gösteren zavallı güçsüz ve korkak birisin"

Douglas güldü "ah zavallı kraliçe amacım krallığın yok olması yada bir savaş olsaydı şu an koruyucularınız çoktan birbirini öldürmüş olurdu. şimdi seni öldürmelerini fısıldasam tüm güçleriyle sana saldıracak kadar sadıklar bana ama bu zevki ben yaşamak istiyorum"

Lively güçlü ve kararlı durmak adına başını dikleştirdi ona yardım edecek hiç kimse yoktu kralın en çok güvendiği korucuların hali ortadaydı Lively ne yapacağını bilmiyordu. Ateş elementi onu ve bebeğini korumaya yetmezdi, karşısında duran lanet olası varlık ateşten yaratılmıştı onu nasıl altedebilirdiki?  bunları düşünürken karnında kıpırdanan bebeği ona biraz daha güç verdi. Ucunda ölüm bile olsa sonuna kadar savaşacak bebeğini koruyacaktı.

Lively içindeki ateşi dışa vururken iki elini karnına götürdü "Babanın gücünü hisset bana yardım et bebeğim"

Üç kez aynı sözleri tekrar etti ve müthiş bir güç bedenini sarmaya başladı karnından çıkan parlak ışık iblislerin gözlerini kapatıp çığlık atmalarına sebep olmuştu.

Lively başını göğe kaldırdı "teşekkürler bebeğim" bebeğinden aldığı büyü gücü ile iblisleri yanına yaklaştırmayan Lively kendi etrafında dönüp Bir kaç sözcük tekrar etti ve parlaklığı ile iblislerin gözlerini kör etti.

Douglas sinirlendi ve etrafını alevler sardı Puscas koruyucularının zihnine girdi ve şu sözleri tekrar etti "kraliçe Lively'e saldırın" aynı anda koruyucular birbirine saldırmayı bıraktı ve kraliçeyi hedef aldılar.

Koruyucular güçlerini birleştirdi ve kraliçelerine saldırmaya başladılar.

Lively bebeğinden aldığı büyü gücünü kullanarak korucuların kendilerine gelmeleri için çabalasada nafileydi.

Kraliçe Lively yorgun düştü ve güçsüzleşti daha önce büyü gücü kullanmadığı için bedeni bunu kaldıramdı.

Etrafını saran parlak ışık ve alevi onu terk ederken yere düştü aynı anda kulakları Douglas'ın kötü kahkaha nidaları ile doldu.

EJDER VARİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin