Ak alevin sahibi Apollon
"Ailemi tek tek aldınız benden"
dedi Hera doğrulmaya çalışırken, bakışları babası amcası ve kuzeninin üstündeydi.Bebeği doğmak için hazırlanıyordu Hera bunu hissetti, korkuyordu bebeği doğar doğmaz onu öldürebilirlerdi o bebeğini koruyabilirdi ama düşmanları bunu fırsat bilip krallığı yok ederdi.
Bebeği doğana kadar savaşacaktı ve samael i yok edecekti, en büyük düşmanı ölürse savaşı kazanmaları kolaylaşacaktı.
Samael başını dikleştirdi.
"Yeni başlıyoruz" dedi etrafında dönüp birşeyler söylerken.
Aaron kardeşi ile meşgulken diğer büyücüler halkı korumak için yetersizdi iblis bunu değerlendirdi ve kara gücü ortaya çıktı krallığı sardı ve halkın üstündeki büyü kalktı.
Büyü kalkar kalkmaz iblisler ve cinler harekete geçti, kimisi halkın bedenine giriyor onlara kendini öldürtüyordu, kimisi ise zihinlerine girip kendi krallıklarına saldırmalarını sağlıyordu.
Hera doğruldu acıyla inlerken.
Deniz şaha kalktı kıza ulaştı sonra hava kızın etrafını sardı ateş kızın etrafında dönmeye başladı. Toprak yükseldi ve diğer elementlere eşlik etti.
Kızı yükselttiler ve çıplak bedenini sardılar.
Elementler dönerken kızın gözleri ay gibi parlıyordu.
Deniz yükseldi ve su cinleri dehşete düşmüşçesine asırlardır onlara ev sahipliği eden denize bakıyorlardı.
"Neler oluyor" dedi Orcin "evinizden korkmanıza sebep olan şey nedir"
Cinlerden biri ağzını açacakken deniz onu yuttu, "kaçın" diye bağırdı cin yok olurken, kimse anlam veremiyordu ama denizin asıl sahibi denizden gelen mavi alevdi onada yalnızca Hera hükmedebiliyordu.
Havadan gelen hortum düşmanları içine çektikçe büyüyor ve güçleniyordu.
Toprak çoktan harekete geçmiş düşmanları yutuyordu Hera ay gibi parlak gözlerini dikti düşmanına.
"Bu güç" dedi samael "nasıl olur"
Samael saldırıya geçmek için hareket etti ama başarısız oldu Hera çoktan onun yanına ulaşmıştı.
"Seni yok edeceğim"
Samael şaşırmıştı kızın gözlerinde ak alevi gördüğü an ama oda en az kız kadar güçlüydü.
"Bu gücü nasıl elde ettin bilmiyorum ama bu gücü senden alacağım" dedi samael.
Hera devasa yaratığın boğazına attı elini, samael kızın dokunuşu ile can çekişmeye başladı ve nefesi kesildi.
Zorlukla kanatlarıyla sardı kızın bedenini yaratık. Hera tüm kemiklerinin yandığını hissediyordu ama yaratığın boğazındaki elini çekmiyordu.
Samael kızı öyle sarmıştıki Heranın elementleri ona yardım edemiyordu.
İkisi can çekisiyordu ama vazgeçmiyorlardı.
Heranın dövmeleri canlanmaya başladı ve samael in kanatlarını yaktı.
Samael acıdan çığlık bile atamadı kızın boğazındaki eli buna engel olmuştu.
Son gücünüde kullandı samael kızın gözlerinin içine baktı simsiyah gözleri büyümüş kızı içine çekmek istiyordu.
Hera bedenindeki acıları aldırmadı oda düşmanı gibi gözlerini kenetlenmişti samael in gözlerine.
Ay gibi parlayan gözlerinden ışıklar çıktı sardı samael in bedenini hızla gök yüzünden ikisi düşerken vazgeçmediler.
Samael son bir hamle yaptı bedenindeki kara gücü serbest bıraktı ölürken kızı da beraber götürecekti o hiç bir savaşı kaybetmemişti bugün de kaybetmeyecekti.
Düşmanının kazanmasına izin vermemek için kendini de onuda yok edecekti.
Samael in saf gücü bedenlerini saran ak alevin gücüyle boğuşurken. Heranın iki eli sıkıcı tutuyordu düşmanının boğazını.
Herada son hamlesini yaptı ve samael in kanına hükmetti, Samael in içinde attığı çığlık kızın zihninde yankılanıyordu.
Kızın gücü bitmiş tükenmişti artık bütün güçlerini aynı anda kullanıyordu üstelik bebeğini doğurmak için birkaç dakikası kalmıştı.
İki beden sertçe gök yüzünden yere çakıldı, Hera karnına saplanan sancıyla inledi elleri hâlâ samael in Yavaş yavaş dumana dönüşen bedenindeydi.
Samael in dumana dönüşerek kayboluşu iblislerin delirmesine sebep olurken savaş diğerleri için sahada zorlaştı.
Sevdikleri kıza doğru koşarken Hera karnından etrafta yayılan ışığa dikti bakışlarını.
"Bebeğim" dedi zorlukla.
Ejderha dövmeleri sırtından silinmeye başladı "yalnız olmayacaksın bebeğim" dedi Hera gözünden düşen yaşı toprağa karışırken.
Mavi alevi bedenini terketti, Hera elini kaldırıp dokunmak istedi yapamadı kızıl alevi bedenini terkettiği an kızın acısı daha çok arttı.
Karnından çıkan ışık ona yaklaşmak isteyen düşmanlarını geri püskürttü Hera zorlukla gülümsedi.
Kraliçe Hera oğlunun ismi Apollon
Hera başını kaldırıp doğan bebeğine bakmak istedi yapamadı.
Oğlumu ilk ve son defa görmem için yardım et dedi kız zihnindeki sese konuşmaya gücü kalmamıştı.
Işık bebeği aldı ve annesinin göğsüne götürdü.
Bebeğim dedi Hera oğlu annesinin sesini zihnihde duyunca minicik eli annesinin göğsüne tutundu. Ağlama sesi doldu Heranın kulaklarına.
Ve duyduğu son ses bebeğinin sesi oldu.
Ardından devasa bir ışık meydana geldi gök gürledi şimşekler çaktı ışık göğe yükseldi.
Bebeğin ağlama sesi krallıkta yankılanırken bir anda sustu, ışık büyüdü ve etraflarını sardı hiç kimse onları göremiyordu.
Kral Aaron diz çöktü.
"Esaret bitti kölelik bitti"
Cadı circe nin sesi yankılandı etrafta sevinç kahkahaları hiç kimsenin umrunda değildi.
Gök yüzü kızıla büründü cadı circenin gülüşü anında kesildi.
Herkes neler olup bittiğini anlamaya çalışıyor gök yüzünden süzülen kızıl ışığa bakıyorlardı.
Deniz yükseldi ve kızıl ışığa karıştı iki güç birleşti ve ak ışığın etrafını sardı.
Kimse bilmiyordu o ışığın içinde neler olup bittiğini.
Kükreme sesi göğe yükselince ejder krallığı sevdindi düşmanları korkuyla gök yüzüne baktı.
Ama bu kükreme sesi heraya ait değildi.
Bu ses erkek bir ejderhaya aitti.
Birbirine karışan güçlerden meydana gelen ışık yok olurken herkesin nefesini kesecek olan devasa varlık görüş alanlarına girdi.
Tekrar bir kükreme sesi duyuldu ama bu kükreyişin altına acı vardı Hüzün gözyaşı vardı.
Sevgilim
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Bölüm sonu ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDER VARİSİ
Fantasy"Mavi denizlerin hakiminin gücünü hisset" dedi kanat çırparak dönmeye devam ederken. Masmavi bir ışık meydana geldi. "Gök yüzünün sonsuz ve sınırsız gücünü hisset" maviye kızılda eklenmiş aydınlık büyüdükçe büyüyordu. "Toprağı hisset" ve renklere...