Bölüm 14

1.1K 83 24
                                    

Güç

Aralarında ki kutsal bağ güçlendi, güçlendi, güçlendi Hadrex kızı kanatları ile sararken kızın bedeni bu güç dalgasına dayanamadı,

Baygın olan kızı Hadrex mağaraya taşıdı, kanadını açıp kızı uzattı ve gözlerini yumdu "umarım bizi görüyorsundur Liv"

Tekrar gözlerini araladı ve nefes alıp verdi onunda bedeni yorulmuştu çünkü gücünü şuan kanadında baygın olan kızla paylaşmıştı az önce.

Kız gün geçtikçe güçleniyordu ama Hadrex in anlayamadığı şey kızın bir çok elemente sahip olmasıydı ve insanların zihninde tıpkı onun gibi konuşuyor olabilmesiydi, isyan sırasında halkın zihnine girip konuşmuş onlara itaat ettirmişti,

Daha önce Hadrex in yardımı ile babasına ulaşmak için bunu yapmıştı ama bu farklıydı bir halkın zihnine girmek, ancak ve ancak bunu bir ejderha yapabilirdi yada bir iblis, kızın bir ejderha olması mümkün değildi ikincisi ise en kötü olandı sıkıntıyla soludu Hadrex burnundan çıkan dumanlar  ne kadar sıkıntılı olduğunun işaretiydi...

Bunu bilmenin tek yolu kutsal suya gidip orada birkaç gün kalıp geçmişten bu güne ikisinin de neler yaşadığını tekrar yaşamak ve ne olduğunu bulmaktı.

Böyle bir dönemde kızı saraya yollayamazdı, zaten bir an olsun ondan ayrılmak istemiyor onu görmediği her an ruhu çekiliyor gibi hissediyordu.

Lively e aşık olduğu zamanlarda bile bu duyguları hissetmemişti, tekrar sıkıntı ile soludu ne yapacaktı kafası çok karışmıştı,

Mavi dumanını kızın yüzüne üflediği an kız kendine geldi,

Doğrulurken ona pür dikkat bakan ejderha ile göz göze geldi "sanırım ömür boyu ben kendimden geçeceğim sende kanadını bana yatak yapacaksın"

Hadrex güldü "küçücük bir güç dalgasında yere yığılmaktan vazgeçmezsen evet kanadımı yatak olarak kullanmaya devam edeceksin"

Hera ejderhanın kanadına dokundu "buna itiraz etmezsen ben halimden memnunum"

"Seni aptal prenses sana hiç bir şey öğretemiyorum ben"

Hera kaşlarını çattı "bana aptal demekten vazgeç"diye ciyaklarken ejderha kanatlarını başına götürdü

"Tanrım bu nasıl bir ses böyle"

Hera daha çok çattı kaşlarını "bir ejderha olduğun için kendini fazla büyük görüyorsun"

Hadrex bir kahkaha patlattı başını dikleştirdi ve "senin gözünden kendimi görmek isterdim doğrusu, ben sana burdan bakınca bir karınca kadar görünüyorsunda"

Hera mağaradan çıkarken sesini yükselterek "kibirli bir ejderha olmaktansa bir karınca olmayı tercih ederim" dedi.

Hadrex te çıktı mağaradan kızı sinirlendirmek okadar hoşuna gidiyorduki.

Hera tam adım atacakken durdu ve arkasını döndü ejderhanın dev gövdesine çarpmaktan son anda kurtuldu ve başını kaldırıp Hadrex e baktı, "demek beni sinirlendirmek hoşuna gidiyor öyle mi?"

"Öyle" dedi Hadrex

Sonra durdu ve düşündü kız onun aklından geçenleri mi okumuştu hayır hayır bu mümkün değildi, sonra emin olmak için aklına ilk gelen şeyi düşündü "ah lively şu kızın tam bir baş belası" diye geçirdi içinden.

"Gerçekten baş belası olduğumu mu düşünüyorsun"

Hadrex şaşkınca baktı kıza mavi gözleri kısıldı "sen"dedi "sen düşüncelerimi okuyorsun.

EJDER VARİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin