Zaman hızla geçerken Hera nın içindeki özlem duyduğu büyüdükçe büyüyordu.
Güçlü olmak zorundaydı halkı için, bebeği için en çokta sevdiği adam için çok güçlü olmak zorundaydı.
Öğrendiği şeylerden sonra kendisinin Hadrex in varisi değilde karnında taşıdığı bebeğinin ilk ejderhanın vadisi olduğunu kocasının da bilmesini isterdi.
Günlerdir ejder krallığını koruma altına almış savaş hazırlığı halindeydiler gece gündüz demeden talim alanlarında savaşçılar eğitim görüyor toplama alanlarında ise kraliyet aileleri sürekli savaş taktiklerini anlatıyorlardı.
Hera bütün bunları bir kenara bırakıp ölmeyi çok isterdi çünkü Hadrex olmadan bunların bir anlamı yoktu dünya yaşanılacak bir yer değildi herşey anlamını yitirmiş gibiydi.
Kalbinde hiç geçmeyen bir acı vardı ne yaparsa yapsın bu acı bir nebze olsun azalmıyordu aksine gün geçtikçe daha çok özlüyordu sevdiği adamı.
"Hadi ama biz böyle üzgün bir kraliçe istemiyoruz" dedi Elizabeth
Hera elindeki kılıcı toprağa sapladı ve destek alarak ayağa kalktı.
"Eşin Benjamini kaybetsen nasıl hissederdin"
Elizabeth kılıcını kınına soktu ve Hera ya doğru yürüdü "üzülürdüm hatta onunla birlikte ölmek isterdim ama feodor ve Andrew in bana ihtiyacı olduğunu hatırlayıp dimdik ayakta dururdum"
Hera dolan gözlerinden yaş akmasın diye zorlansada başarısız oldu
"Güçlü olmak" dedi iç çekerken
"Evet"dedi Elizabeth "güçlü olmak zorundayız aksi halde yaşamak mümkün değil"
Hera uzaklara daldı yine sevdiği adamla yaşadığı anları zihninde tekrar yaşıyordu.
"Böyle bir acıyı bu kadar küçük yaşta yaşadığın için gerçekten üzgünüm" dedi Elizabeth Heranın omuzunu sıvazlayarak
"On dokuz yada bin yaşında olmuşum ne fark eder ki?"
"Bebeğini dünyaya getirdiğin gün acıların azda olsa dinecek"
"Sanmıyorum" dedi Hera
"Bu günlük bu kadar yeter dinlensen iyi olacak" dedi Elizabeth
Hera kılıcını çekti
"Henüz seni mağlup edemedim"
"Tanrım çok inatçısın"
"Öyleyim" dedi Hera eliyle Elizabeth e harekete geçmesi için işaret verirken
"Gel bakalım küçük kraliçe" dedi Elizabeth kılıcını kınından çekerken
İlk hamleyi Hera yaptı Elizabeth kolayca kuruldu ve kılıcını savurdu Hera geriye çekildi gülerken
"Bu gün son büyük savaşçı Kılıcımın önünde eğileceksin"
Elizabeth te güldü "öyle mi"
"Öyle"dedi Hera tekrar harekete geçerken, Elizabeth her hamleden kolayca kurtuluyordu.
"Seni yenersem herkesi yenerim" dedi Hera saatlerdir boşa salladığı kılıcı avuçlarını acıtmaya başlamıştı.
"Yorulsuysan mola verebiliriz"
"Hayır" dedi kız net bir şekilde "savaşta yorulmak yoktur yorulursan ölürsün"
Elizabeth karşısında sabahtan beri kılıç savuran kıza memnuniyetle baktı.
Bu kızın kraliçe olması kesinlikle en doğru karardı pes etmeyen vazgeçmeyen herkes kazanırdı Hera da böyleydi ve Elizabeth biliyordu ki bu kız kazanacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDER VARİSİ
Fantasy"Mavi denizlerin hakiminin gücünü hisset" dedi kanat çırparak dönmeye devam ederken. Masmavi bir ışık meydana geldi. "Gök yüzünün sonsuz ve sınırsız gücünü hisset" maviye kızılda eklenmiş aydınlık büyüdükçe büyüyordu. "Toprağı hisset" ve renklere...