Bölüm 8

1.4K 102 23
                                    

İki hafta sonra.

Hadrex umutsuzca kıza baktı.

"Krallar, büyücüler, cadılar, şeytanlar hepsi senin gelişinden korkarken senin bu kadar beceriksiz oluşun beni çıldırtıyor"

Hera dudaklarını büzerek kaşları çatılı olan Ejderhaya baktı.

"İlk geldiğim gün yapmıştım ama"

"O gün Annenin ölümünü göstermiş olmam belki de güçlerini tetikledi yoksa bu beceriksizlikle yaprak bile kımıldatamazdın"

Hera Hadrex'in karşısında oturup bağdaş kurdu "beni böyle eziklemende beni deli ediyor ben bir şey diyormuyum?" oda kaşlarını çatmıştı.

Hadrex alayla güldü "bir şey diyebilecegine sen bile inanmıyorsun"

"Düşüncelerimi okumaktan vazgeç"

"Sende karşında kim olduğunu unutma"

Hera pes ederek başını dizlerine yasladı ve sustu.

"Anneni öldüren iblis Douglas onu sadece sen alt edebilirsin bunun için güçlenmen gerekiyor,

Su, hava, toprak, ateş hepsi senin emrindeyken bu kadar iradenin zayıf olması hiç normal değil.

Bir kez daha silkelen ve kalk, Baban ve halkın seni bekliyor.  Annenin ölümününü sineyemi çekeceksin? o ölürken bile seni düşündü Hera,

Baban yıllardır seni bekliyor seni aramak için okadar çok halkını boşladı ki krallığında isyanlar başladı ve hâlâ onun umrumda olan yalnızca sensin.

Olanları düşün herkesin sana ihtiyacı var"

Hera ağlamaya başladığı zaman Hadrex fazla üstüne gittiğini düşündü ve kanatları ile kızı kendine doğru çekti.

"Özür dilerim bunları sana söylemem gerekiyordu"

"Sen haklısın ben beceriksizim aynı zamanda sorumsuz. Herkes benden boşuna korkuyor ben hiç bir şeyim"

"Hayır Hera sen hiç bir şey değilsin,
Sen krallığının herşeyisin bunu kabul et ve kendini toparla" Hadrex boynu ile kızı sardı ve kız fark etmeden mavi ateşin küllerini kızın sırtındaki dövmelere üfledi bu kızı daha güçlü hissettirecekti.

Hera gözlerini ovuşturarak başını salladı. "Güçlü olduğumu kendime kanıtlayacağım"

Hadrex memnuniyetle kıza baktı.

Hera ejderhanın kanatları arasından çıktı ve derin nefesler alıp verdi.

"Ben güçlüyüm"dedi kendi kendine ellerini açtı ve tekrar etti "ben güçlüyüm"

İçinde hissettiği ateş onu gülümsetti.

"Yapabilirim"

"Yapabilirsin"   Hadrex'in sesini kafasının içinde duyunca gülümseyişi genişledi.

Parmaklarından çıkan küçük kıvılcımlar kızı oldukça güçlü hissettirdi.

Ben birini öldürdüm

Kleyv'in göğsünden süzülerek kalbini saran ateşi hatırladı Hera,  parmaklarından çıkan küçük kıvılcımlar yok olurken Kendi sesi kafasının içinde tekrar etti.

Birini öldürdüm

Hadrex te kızın sesini duymuştu.

"Onu sen öldürmedin üzülmene gerek yok"

Hera başını yana çevirdi ve Hadrex'e baktı, üzüntüsü ve pişmanlığı gözlerinden okunuyordu.

"Ben kleyv'i öldürdüm"

EJDER VARİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin