Bölüm 22

1K 76 41
                                    

Tekrar ejderha kükremesi kızı ele geçirirken kızın vücudu titremeye başladı.

Sen dedi Hadrex koskoca ejderhanın kalbi kuş misali çırpınırken sen sesi kızın zihninde yankılanıyordu kız cevap veremedi dudakları hâlâ onları mühürlerken.

Hera istemsizce dudaklarını birbirinden ayırdığı zaman Hadrex kızın bayılacağını anladı kızı daha sıkı tutarken kızın bilinci çoktan kapanmış sevdiği adamın kolları arasında tutuluyordu.

Hadrex kızı kolları arasında tutarken gözlerini kapatıp derin nefesler alıp verdi "bu olanlar imkansız" dedi Hadrex başını göğe kaldırmış hâlâ gözleri kapalıydı.

Sonra Hera ya baktı "sen nasıl olurda? bu imkansız"

Kendini toparlamaya çalışarak tekrar gözlerini kapattı başını sağa sola salladı.

"Bu nasıl olur"

Hera gözlerini aralarken Hadrex dizlerinin üstüne çökmüş hâlâ onu tutuyordu.

"İyimisin"

Hera başını salladı.

"Ben özür dilerim" dedi kız yaşadıkları aklına gelince.

"Bunun için geç bile kalmış olabiliriz" dedi Hadrex, Heranın kalbi boğazına fırladı o an.

Hızla doğruldu "s-sen yani sen"

"Evet"

"Yani beni seviyorsun öyle mi?"

Hadrex dişlerini göstererek gülümsedi "sevdiğimi biliyorsun"

"Yapma şunu, bana olan duygularından bahsediyorum yani sende bana karşı aynı şeyleri mi hissediyorsun"

"Seni çok seviyorum aptal prenses"dedi Hadrex, Hera tam kaşlarını çatacakken devam etti "bir milyon yıl ömrüm daha olsa seninle geçirmek isterdim ve çocuklarımızla"

Hera ayağa fırladı şok olmuştu ne diyordu bu ejderha evlenme teklifi mi etmişti yoksa ah sadece bir kez öpüştük demek istedi kız diyemedi

"Bir kez daha deneyebiliriz" dedi Hadrex çapkın gülüşü kızı kendinden geçirmek üzereydi.

"Düşüncelerimi okuma huyunu terket"

"Elimde olan bir şey değil" diye cevap verdi Hadrex omuz silkelek.

Sonra kıza yaklaştı "zor günler bizi bekliyor" dedi ciddi bir ses tonuyla

"Yapmamız gereken çok şey var Hera güçlerini kontrol etmek zorundasın bunu yapmaman için hiç bir sebep yok sadece kendine güven"

Konu nasıl oldu da bu kadar hızlı değişti Hera anlayamamıştı.

"Sen benimsin aptal prenses benim kaderimsin hiç bir şey bunu değiştiremez"

Hera kaşlarını çattı "aptal prenses yerine sevgilim hayatım aşkım gibi cümleler kurmanı tercih ederdim"

Hadrex in tek kaşı havalandı kızıl saçları rüzgarda dalgalanırken kıza bakıyordu "ne yani normal insanlar gibi sana aşkım dememi mi bekliyorsun sen?"

"Ejderhalar sevgililerine aptal diye mi hitap ediyor" dedi kız kızarak

"Aşk böceği olacağımı bekliyorsun sanırım" dedi Hadrex kaşlarını çatarak.

Hera koca ejderha nın bir böcek olduğunu hayal edince gülmeye başladı.

"Tanrım düşüncesi bile felaket gururum incindi" dedi Hadrex, Hera kahkahalara boğulurken Hadrex onu bir çırpıda kucağına aldı kızın gülmesi anında durmuş öylece kala kalmıştı.

EJDER VARİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin