Bölüm 39

731 58 11
                                    

Kanlı savaş

Neler oluyor" dedi Hera

Saray sarsılmaya başladı.

Zorlukla ayakta duran Aaron kaşlarını çattı "koruma kalkanı kırılıyor"

Heranın kalbi boğazına fırladı heyecanla konuştu "herkes yapacağı işi biliyor"

Yemek odasından koşar adım çıkarken Aaron koruma kalkanını güçlendirmek için büyülü sözcükleri söylemeye başlamıştı bile.

Boynuz borazanların sesi krallığın dört yanında yankılanıyor çocuklar aceleyle mahzenlere alınıyordu.

Hera dışarı çıkar çıkmaz hava yardımı ile yükseldi içindeki öfkenin gücü elementleri etrafında toplamaya başladı, Hera etrafına bakındı ve krallığın dört yanını saran düşmanlara göz gezdirdi.

İçine düşen korkuyu hızla geri yolladı elini kalbine koydu  "Hadrex için"

Elementler etrafında dönerken Hera zaman kaybetmeden yere ulaştı ve büyücülere baktı "koruma kalkanını güçlendirmeye devam edin biz hazır olmadan kırılırsa kaybederiz"

"Etrafımızı sarmış durumdalar" dedi Hera sitresle solurken sonra devam etti.

"Leroy, feodor ve İgon amca kuzeydeki ordunun başında olacaksınız,

Marvel Andrew ve Elena siz güneydeki ordunun başına geçin,

amca sen Aidan teyzem ve Benjamin amca batıdaki ordunun başına geçin, diğerleri benimle doğu da kalacak"

Zaman kaybetmeden herkes söyleneni yaparken talim alanındaki savaşçılarda daha önce söylendiği gibi belirlenen noktalara gidiyordu.

Kral Aaron ve büyücüler koruma kalkanını güçlendirmek için tüm güçlerini kullanıyorlardı.

yarım saat sonra herkes yerini almıştı.

Hera yükseldi ve duman halinde havada süzülen düşmanına baktı.

Birazdan koruma kalkanı kalkacak okçular hazır olsun

Heranın sesi diğerlerinin zihninde duyulunca büyülü oklar yaylara geçirildi.

Mızraklar hazır olsun

Mızraklı savaşçılar çoktan hazırda bekliyordu ama Hera temkinli davranıyordu.

Şimşekler çakıyor yıldırımlar koruma kalkanının üstüne düşüyordu Hera derin bir nefes aldı.

Hazır olun.

ve babasının zihninde sesi yankılandı

Koruma kalkanını kaldırın

Koruma kalkanı kalktı ve aynı anda büyülü oklar düşmana ulaştı ardından büyülü mızraklar.

Elizabeth havada süzüldü ve Heranın yanında yerini aldı "bol şans kraliçe"

Hera bakışlarını düşmanından ayırmadan Elizabeth e cevap verdi

"bol şans büyük savaşçı"

Elizabeth onlara doğru gelen cinlere tiksinerek baktı.

"Bunları görünce kendimi dünya güzeli hissediyorum" dedi ve elinde alev topu oluşturmaya başladı.

"Öylesin zaten" dedi Hera elemetleri etrafında dönmeye başladığı için Elizabeth ten uzaklaştı.

Elizabeth alev topunu cinlere savururken bağırdı "teşekkür ederim"

EJDER VARİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin