Multimedya Hadrex
Scarlet death : Kızıl ölüm 🔥
Gecenin karanlığı çöktüğünde mavi yapraklı ağaçların ışığı adayı aydınlatmıştı.
Hadrex oldukça sessiz ve düşünceliydi.
Nefesini verirken burbundan çıkan dumanları izledi Hera.
"Kral Aaron'a ulaşman gerekiyor"
"Bana söylemediğin bir şey var bunu hissediyorum"dedi Hera.
"Çok güçlüsün fazlasıyla güçlü"dedi Hadrex stresli ses tonu kızı daha çok endişendirdi.
"Bana ne olduğunu biliyorsun ama anlatmıyorsun bunu bilmek benim hakkım"
"Korkulacak bir şey yok ama bu konuda elimden bir şey gelmiyor"
"Ne olduğunu bilmek istiyorum lütfen"dedi Hera Ejderhanın gözlerine bakarken.
Kızı korkutmak yada üzmek istemiyordu Hadrex.
"Doğman gereken zamandan çok önce dünyaya geldiğin için güçlerini kullanman zorlaşıyor bunun için Babandan yardım istememiz gerekiyor"
"O halde zaman kaybetmeden Babama gidelim"
"Çok dikkatli olmalısın orda yanında ben olmayacağım kendini koruman gerekiyor"
Hera Babasının onu koruyacağını düşündü düşüncelerini duyan Hadrex kıza baktı "nelerle karşılaşacagını bilmiyoruz Baban her an yanında olamaz Annenin başına gelenleri düşün"
Kız dikkatle dinlemeye devam etti.
"Uzağında olmam seni yalnız bırakacağım anlamına gelmez her zaman zihninde olacağım çok yakınında.
İhtiyacın olduğu zaman yanında beni bulacaksın, adımı söylemen yeterli.
Koruma altında olan sarayda güvenli olacaksın elinden geldiği kadar saraydan çıkmamaya çalış unutma babanın büyü ile yaptığı koruma kalkanı sadece saray için, krallıkta rahatça gezmemelisin"
Kızdan ayrılacağı için üzülüyordu Hadrex,
Ejderha'yı en çok üzen şey ise kızı koruyamama korkusu idi. Gerekirse kral Aaron un sarayını koruyan kalkanı bile parçalar girerdi saraya ama yinede üzülüyordu hatta kahroluyordu. Kısa sürede kıza bu kadar alışması ve bağlanması ayrılmalarını daha çok zorlaştıracaktı.
Kral Aaron uykudayken Hera zihnine girdi.
İlk defa kızını gören Aaron'un mutluluğu parlayan göz bebeklerinden bile belli oluyordu.
"Sacre"dedi titreyen sesiyle.
"Kızım"
Görünüşü bulanık olan kız bir adım attı ve Babasına yaklaştı.
"Uyan Baba"
"Kavuşma vaktimiz geldi"
Kral Aaron uykudan uyanmaya başladığı zaman kızının sesini tekrar duydu.
"Çıkacağın yol seni bana getirecektir"
***
Hadrex kızı mavi alevin korumasına aldı doğduğu gün yaptığı gibi, bu koruma sayesinde kızın enerjisini hiç kimse alamayacaktı ve kral Aaron kolaylıkla kızı alıp saraya götürecekti.
Kral Aaron su elementlerine sahip olan atına atladı ve karanlık gecenin en sessiz vaktinde saraydan ayrıldı.
Kalbi kavuşmanın heyecanı ile çarpan Aaron havanın yardımı ile su mavisi atının üzerinde iki günlük yolu saatler içinde aştı.
Gün doğumunda atının mavi adımları durdu. Etrafta göz gezdirdi Kral Aaron kızını görme umuduyla.
Seyrek ağaçların olduğu deniz kenarında dalga sesleri dışında hiç bir ses yoktu öyleki ne kuş nede başka bir hayvan sesi bile duyulmuyordu.
"Sacre kızım" Aaron etrafına bakındı tekrar hiç kimse yoktu.
"geldim buradayım kızım"
Hadrex metrelerce yükseklikte beklerken Hera'nın sesini duydu.
"Baba"
Hadrex ve kral Aaron Aynı anda sesin geldiği yöne baktılar.
Sarı saçları gün doğumunda kızıla benzeyen kızın kalp atışlarını hissedebiliyordu ejderha.
"Sen"dedi kral Aaron onunda kızından kalır yanı yoktu.
"Sen benim Sacre'msin"
Kralın gözlerinden süzülen yaşlar sahile vuran küçük dalgaların büyümesine sebep oldu.
Bunun yine bir rüya olmasından korkuyordu Aaron. Yıllardır kızına kavuştuğunu görüyor daha sonra uykudan uyanıyordu.
"Bir hayal bir rüya olmandan korkuyorum" dedi kızına doğru yavaş adımlarla ilerlerken.
Kızına ulaştığı zaman titreyen elleriyle kızının yanaklarını avuçladı.
Kızın mavi gözlerine baktı bir süre "Sacre'sin sen benim kızım, benim bebeğim"
Aynı anda kollarını açıp birbirine sıkıca sarıldılar. Dalgalar Baba kızın gözyaşlarına eşlik eder gibi sahile vururken Hadrex bir yanı buruk onları izliyordu.
Kral Aaron sevdiklerini elinden almak için yaratmıştı sanki önce Lively şimdi de Hera onu bırakmıştı.
Bu bir ayrılık değildi bunu biliyordu Hadrex ama düşünmeden edemedi yer yüzünde sevdiği iki kişide kral Aaron'a bağlıydı.
Lively kralı herşeyden üstün tutuyordu acaba Hera da annesi gibi ejderhadan uzaklaşıp babasının yanında mı kalacaktı hep?
Ejderha içten içe kahroluyordu. kızın Babasının yanında kalmasını oda istiyordu kızın mutlu olmasını herşeyden çok istiyordu peki neden böyle kahrolası bir his onu ele geçirmişti.
Yıllardır kanayan yarası Lively'di şimdi Hera ona merhem olmuşken gidiyordu.
Babasının kolları arasında dünyanın en mutlu insanı gibi duruyordu kız.
Bir yanı kahrolası acı içinde kıvranıyor diğer yanı ise kızın mutlulugu ile mutlu oluyordu.
"Yıllarca seni aradım"dedi kral kızına tekrar sarılırken "seni aramaktan hiç vazgeçmedim geleceğini biliyordum kızım, bir gün sana kavuşacağımı biliyorum"
Kızının saçlarını koklayarak öptü defalarca, sarıldı, sarıldı, sarıldı defalarca kez sarılıp öptü kızını.
Hera dinmek bilmeyen gözyaşları eşliğinde sadece Babasının sarılışına karşılık veriyordu.
"Sacrem" dedi bir kez daha sarılırken "benim küçük meleğim"
*****
Bölüm sonu 💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDER VARİSİ
Fantasy"Mavi denizlerin hakiminin gücünü hisset" dedi kanat çırparak dönmeye devam ederken. Masmavi bir ışık meydana geldi. "Gök yüzünün sonsuz ve sınırsız gücünü hisset" maviye kızılda eklenmiş aydınlık büyüdükçe büyüyordu. "Toprağı hisset" ve renklere...