Kutsal bağBir Ejderha kendi ateşinde yanarmıydı?
Hadrex kendi ateşinde yanıyordu.
Milyon yıllık hayatında sevdiği tek varlık ruhunun efendisi onu terkedip sonsuzluğa gitmişti.Her kanat çırpışında kanatlarının yandığını hissediyordu, sanki biraz daha uçsa düşecekti. Acısı bütün dünyaya ağır gelmişti. Doğal afetler depremler yangınlar bitmek bilmiyor artıkça artıyordu, dünyanın dört yanında durmak bilmez yağmur olmasaydı ormanlardan eser kalmayacaktı.
Tanıdığı tek insandı Lively ve tek arkadaşı, tek dostu, sevdiği aşık olduğu yegane kişiydi. Ondan önce hiç bir insana kendini göstermedi hiç kimseyi sevmedi, kimseye güvenmedi Hadrex.
Şimdi yapayalnızdı çaresizce güçsüz kanatlarını çırparak göğün en mavimsi yüksekliğine doğru uçuyordu.
Ölümsüzlüğün efendisi sustukça ölecek gibi oluyordu. Dayanamadı daha fazla. Kanatlarını açabildiği kadar açtı ve başını göğe kaldırdı.
Kalbi "Liv" diye haykırırken ejderha içinde büyüyen alevleri püskürtü. Kızıl ve mavi alevler acı çekiyor gibiydi. Kızılın en koyu tonu gitmiş yerine soluk bir renk gelmişti. Denizlerin en koyu rengi gitmiş yerine neredeyse su rengini andıran bir mavi gelmişti.
Acısı gücünü çekiyordu içten içe ölüyor gibiydi kadim varlık.
Kalbini yakıp kavuran alevleri püskürtmesi onu biraz sakinleştirdi ve sevdiği kadının ona emanet ettiği can aklına geldi.
Lively ondan bebeğine hayat vermesini istemişti Hadrex'in acısına bir nebze olsun merhem olmuştu minik bebek. Yaşamak için küçücük bir umudu vardı.
Devasa Ejderha yaşatmak için yaşamak zorundaydı. Minik bebeği hayata döndürüp onu hiç kimsenin bulamayacağı bir yere fani insanların arasına götürdü. Şimdi bebeği bıraktığı çocuk esirgeme yurdunun tepesinde olan biteni izliyordu. Artık ömrü böyle geçecekti minik bebeği korumak onun aşkına olan sadakatinin simgesi olacaktı.
Lively bebeğini ona emanet etmiş olmasaydı Ejderha bir an bile düşünmeden, tereddüt etmeden kendi alevini içinden söküp alır oda sonsuzluğa giderdi.
Yaşatmak için yaşaması gerekiyordu,
Sevdiği kadının son isteğini yerine getirmeye yemin etti ve günü geldiğinde intikamı için kızı geri götürecekti.Öyle bir intikam olacaktıki bu, dünya döndükçe insanlar var oldukça bu intikam konuşulacaktı.
"Ah aman tanrım"
Hadrex düşüncelerinden sıyrılıp bebeği bulan orta yaşlı kadını pür dikkat izlemeye başladı.
Kadın bebeği kucağına alıp içeri girerken Konuşmaya devam ediyordu.
"İnsanlar bakmayacağı çocuğu neden doğururki korunma yollarını öğreten bir kitap yazıp böyle aptal ebeveynlere dağıtmak gerekli"
Önce sağlık durumuna bakılan bebegin karnı doyduktan sonra mışıl mışıl uyumuştu. bulunduğu saat ve tarihin işlemi yapılmıştı yurt müdürü ona isim düşünürken Hadrex kadının zihnine girdi ve "Hera" diye fısıldadı.
Yurt müdürü bebeğin adını kayıtlara Hera diye yazdıktan sonra defteri kapattı ve işine devam etti.
*****
19 yıl sonra.
Kral Aaron ayağa kalkarken yumruk yaptığı elini masaya vurdu. Masa ortadan ikiye bölünürken etrafında toplanan büyücülerde ayaklandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDER VARİSİ
Fantasi"Mavi denizlerin hakiminin gücünü hisset" dedi kanat çırparak dönmeye devam ederken. Masmavi bir ışık meydana geldi. "Gök yüzünün sonsuz ve sınırsız gücünü hisset" maviye kızılda eklenmiş aydınlık büyüdükçe büyüyordu. "Toprağı hisset" ve renklere...