Ölmek bazen sadece ölmek değildir ölmüş birini diriltmektir...
Herkes inanamaz gözlerle göğü titreten kükreyişin sahibine bakarken o sesin sahibi gördüğü manzara karşısında yeniden ölmeyi diledi.
Evet o kişi Hadrex ti...
Devasa varlığın kızıl kanatları kırıldı sevdiği kadını öylece yerde görünce.
Göğsündeki bebeği annesine tutunurken Hadrex yutkunduSevgilim
Bekledi zihninde sevdiği kadının sesini duymayı bekledi ama olmadı.
Hera Hadrex i geri getirebilmek için ölmeyi seçmişti.
Kocasının katili samael i öldürmek için mavi alevi yetmezdi bebeği doğmadan ak alevi kullanmak zorunda kaldı bedeni bu kadar şeyi kaldıramadı ve kendini sonsuzluğun kollarına bıraktı.
Ölürken içi rahattı Heranın çünkü kocası geri dönecekti biliyordu oğlu yalnız büyümeyecekti.
Sevgilim dedi Hadrex tekrar
Devasa başını yasladı karısının başına
Gözlerinden düşen yaş kızın saçlarını ıslatıyordu gidemezsin dedi kızın zihninde konuşurken bir umut bekledi yağmur gözyaşına eşlik ederken kanadı ile örttü çocuğunun ve karısının üstünü.Gitmene izin vermem gidemezsin Hera beni sensizlikle cezalandırmak için mi geri getirdin cevap ver bana
Hadrex kıza sesini duyurmak için çırpınıyordu ama olmuyordu.
Hadrex doğruldu ve ayağa kalktı kanatlarını açtı yağmurun altında kanat çırparken sevdiği kadını ilk gördüğü gün söylediği sözleri tekrar etti.
Adartanex vorlum varletyax
Adartanex vorlum varletyax
Adartanex vorlum varletyax
"Ruhumu ruhuna kabul et sonsuza dek benimle kal"
Hadrex çaresizce bu sözleri tekrar tekrar söyledi.
Sevdiği kadın gitmişmiydi yok muydu artık, hayır, hayır bunu kabul edemezdi.
Ya ikisi beraber yaşayacaktı yada beraber öleceklerdi.
Ruhumun efendisi geri dön
dedi titreyen kanatlarıyla sardı tekrar karısını ikisinin arasında kalan oğlu ağladı Hadrex başını göğe kaldırdı.
Bizi bırakmazsın
Hadrex oğluna baktı annesi gibi sarı saçlı olan oğlunun minicik elleri babasının kanadı gibi annesine tutunmaya çalışıyordu.
Hadrex kanadı ile okşadı oğlunun minik saçlarını.
Varisimin annesini bana getir
Hadrex adada duyduğu sesin sagibini hemen tanıdı.
Bir umut tohumu düştü yaralı yüreğine.
Karısını ve oğlunu bir çırpıda kaptı ve göğe yükseldi.
Hadrex kutsal hayat suyunun olduğu adaya doğru kanat çırparken onun göğe yükseldiğini gören düşmanlarının cesareti yeniden gelmişti.
"Saldırın cadılarım bugün bu krallık yok olacak" diye haykırdı Circe
Orcin de cinlerle birlikte saldırıya geçti
İblisler atalarının intikamını almak için herkesten çok savaşırken Aaron tekrar ayağa kalktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDER VARİSİ
Fantasy"Mavi denizlerin hakiminin gücünü hisset" dedi kanat çırparak dönmeye devam ederken. Masmavi bir ışık meydana geldi. "Gök yüzünün sonsuz ve sınırsız gücünü hisset" maviye kızılda eklenmiş aydınlık büyüdükçe büyüyordu. "Toprağı hisset" ve renklere...