Bölüm 21

1.1K 80 53
                                    

Kehanette ki aşk

Sular çekilince Hera gözlerini açtı başı hâlâ ejderha nın göğsündeyken Hadrex in hızla atan kalp atışlarını hissediyordu.

Kız birbirine yapışık olan bedenlerini ayırmak için hamle yaptığında Hadrex sıkıca sardı onu.

"Seni korumak için herşeyi yapacağımı biliyorsun öyle değil mi?" dedi titreyen ses toununa engel olamadan.

Hera başını kaldırıp Hadrex in mavi gözlerine baktı "biliyorum" sonra tekrar konuştu

"Kötü bir şey mi olacak neden böylesin"

"Kötü bir şey olmasına asla izin vermem"

"Bilmediğimiz şeyleri öğrenmek için geldik ben birşey öğrenemedim" dedi Hera Hadrex kollarını gevşetince bedenleri ayrıldı.

"O minik ejderha" dedi Hera hâlâ Hadrex in gözlerine bakarken

"O senmiydin çok tatlı görünüyordu"

Hadrex gülmeye çalışarak "evet çok tatlıydı" diye kızı onayladı.

"İçimde hissettiğim o ejderha nın sebebi ne?"

Hadrex bakışlarını kaçırdı kıza yalan söylemek istemiyordu ama o ilerdeki çocuğumuzun sana verdiği güç diyemedi "kanımız karıştı bazen benim gücümü içinde hissediyorsun" diye yalan söyledi

kız zihninden geçenleri duymasın diye aklı ile savaş halindeki Hadrex Biraz uzaklaştı ve "kaç gün burda kalacaksın" diye sordu.

"Bilmiyorum gitmemi istiyorsan giderim"

"Öyle bir şey demedim"

"Hera sudan çıkarken Hadrex çıplak olduğu için hâlâ suyun içindeydi.

"Sadece şaka yapmıştım bu kadar ciddi olmana gerek yok" dedi Hera.

"Şakalarını başka zamana sakla işimiz var" dedi Hadrex

"Peki" dedi Hera Hadrex in neden böyle davrandığını bilmiyordu üzülmüştü.

Hera uzaklaşınca Hadrex sudan çıktı ve ejderha formunu aldı.

"Yorucu günler seni bekliyor prenses Hera" dedi Hadrex kuyruğu ile kızı çekti ve sırtına aldı, Hera neden diye sormak istedi ama sormadı bu değişim onu rahatsız etmişti.

Ejderha havalandı ve göğe yükseldi gök yüzünün en güzel yerlerinde kanat çırparken Hera dayanamadı ve aklındaki soruyu sordu.

"Bana neden böyle davrandığını söylermisin"

"Nasıl davranıyormuşum"

"Böyle işte"

"Nasıl" dedi Hadrex tekrar mavi ormana doğru iniş yaparken.

"Sevmiyor gibi" dedi Hera üzülerek.

"Nerenden uyduruyorsun bunları öyle bir şey yok"

"Uydurmuyorum"

"Güçlenmeni istiyorum Hera anlıyormusun çok güçlü olmanı en güçlü olmanı istiyorum o yüzden biraz ciddi olup çalışsak iyi olacak"

"Bunu gülerek eğlenecek te yapabiliriz" dedi Hera yere ayak basan ejderha kanatlarını katladığı zaman kız sırtından indi.

"Hadi" dedi Hadrex "ellerini yere vur ve ses çıkarmadan bekle"

"Neden" dedi Hera

"Dediğimi yap"

Hera iki elini yere vurdu ve bekledi

"Toprağı hisset bir bütün olduğunuzu hayal et"

Hera gözlerini kapattı toprak süzülerek teninden geçtiği sırada çığlık atarak gözlerini açtı ve ayaklarındaki toprağı silkeledi

EJDER VARİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin