曲 2

403 32 11
                                    

FLASHBACK
"Nihayet yüz yüze görüşebildik ha, Ame-kun?"

Bu sözlerin sahibi üzerinde Hokage üniforması olan, orta yaşlı bir kadındı. Yüzünde sırıtmaya yakın bir ifade vardı.
"Evet, genelde zamanım olmuyordu. Koca köyü idare etmek kolay değil. Ee, tanışalım haydi. Adım Iwakami, seninki de Ame. İkimiz de memnun olduk."

Tek taraflı tanışma süreci Ame'nin aklını karıştırmıştı. Zaten yüksek kotalı bir çakra seansından yeni çıkmıştı ve başı dönüyordu. Kadın devam etti:
"Sen küçük bir hazinesin, biliyorsun değil mi?

Bir kaç adım geriledi. Aksi gibi kadın ayağa kalkmış ona doğru yürüyordu.
"Hey hey, korkmana gerek yok. Sana benden hiç bahsetmediler mi?"

Bahsettiler. Sen tüm bunların sebebi olan...

Sebebi olan? Kimim ben?

Dehşetle kadına baktı. Iwakami'nin sırıtışı büyüdü: 
"Evet, Ame-kun, senin aklını okuyabiliyorum. Ve istediğimde sesimi duymanı sağlarım... Yani beni duymazdan gelemezsin. Ne kadar hoş değil mi? Hatta biliyor musun... İstersem seni bayıltabilirim. Ve ben izin verene dek uyanamazsın. Bunun ne kadar gurur verici olduğunu düşünebiliyor musun?"

Ame sessiz kaldı. Titriyordu. Kadının tavırları,söylediklerinden ürkütücüydü. Ve kahkaha atarak devam etti

"Bunu nasıl mı başardım? Seni kendime mühürledim, küçük hazine. Zor oldu açıkçası. Ama azmin önünde hiç bir şey duramaz, değil mi? Elimde milyarlar edecek kadar değerli hazineler var... Ama en değerlisi sensin! Şu bacak kadar halinle bile... En az trilyon edersin! Yo, belki de daha fazla. Senin tekniğin, aldığın havayı çakraya dönüştürüyor ya! Ne tür bir hazine olduğunu sen düşün!"

FLASHBACK END

"Ame-chan! Ame-chan!"
Gai başını olumsuz anlamda salladı:
"Olmuyor ya. Kış uykusuna yatmış mübarek. "

"Ne yapsak ki?"

"Ben nereden bileyim! Burada saksıyı çalıştıran sizsiniz. Ben yumruk çalıştırmayı daha çok severim"

"Belki çalıştıracak bir saksın yok diyedir, Gai."

"HaAaĞ? Ne dedin? Bi daha söylesene!"

"Asuma-san, Gai-san, sakin olun."

"Şu çocuğa kötü örnek olmayayım diye susuyorum. Ama bu seferlik!"

Kakashi diğerlerini görmezden gelerek İtachi'yi çağırdı:
"İtachi, onları bırak buraya gel."
"Efendim Kakashi-san?"
"... Sen Gai'yle birlikte Ame'nin yanındaydın değil mi?"
"Evet."
"Ne oldu biliyor musun?"
"Hayır."
"Ben biliyorum, güzel Konohagakure'nin insanları."

Dördü aynı anda sesin geldiği yere baktı. Nereden baksan hatta bakmasan bile yüz yaşında görünen bir kadın, bir kayanın üstüne çıkmış onlara bakıyordu. Gai yarı öfke yarı şaşkınlık okunan sesiyle bağırdı:
"S-sen de kimsin be?!"
"Adım Iwakami Junichiro. Konohagakure gibi bir köyün hokagesiyim . Memnun oldum."
"Ne istiyorsun?"
"K-kakashi! Seni odun, biraz saygılı olsana! Kadın hokageymiş!"

Kakashi umursamadan tekrar etti:
"Ne istiyorsun? Hokage falan olman kimin umrunda, bizimle işin yoksa boşuna zaman kaybettirme."

Kadın güldü:

"Çok ciddisin, görüyorum. Peki, sizinle işim yok. Bu yüzden gitmeliyim,ha? Ama önce bir şeyi söylemeliyim sanırım... Sevgili arkadaşınızı geri istiyorsanız bana ihtiyacınız var."

"N-ne diyor bu bunak cadı?"
"Güya saygılı olacaktık Gai."
"O az önceydi Asuma, araya girmesene... Hey! Ne demek istiyorsun?"
"Diyorum ki... Ben Aosa'nın hokagesiyi-"
"AOSA?"
"Evet, Aosa. Ve şu anda hepiniz, benim için birer böcekten ibaretsiniz. Hazinemden uzaklaşın ve ben de sizi öldürmekten vazgeçeyim. 'İşin yoksa git' ha? İşim zaten sizsiniz! Ve, sanırım şunu belirtmeliyim ki... Burada Jutsu kullanmaya kalkarsanız özel tekniğimi kullanmak zorunda kalacağım.

Özel teknik... Ame'yi bayıltan teknikten mi söz ediyor acaba?

"Evet, o teknikten bahsediyorum... Ha? Söylemeyi unuttum mu? Ehi ehi, şimdi söyleyeyim o zaman, ben sizin aklınızı da okuyabiliyorum!"

 


𝕽𝖆𝖎𝖓❃𝔎𝔞𝔨𝔞𝔰𝔥𝔦 𝔉𝔞𝔫𝔣𝔦𝔠𝔱𝔦𝔬𝔫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin