訊 2

360 31 13
                                    

░░░░░░░░░░░░Αɱҽ░░░░░░░░░░░░░

"Peki peki pekiii, şu beyaz saçlıyı tanımıyorsun, değil mi Ame-chan?"

Kakashi'nin eli kalktı, Gai'nin kafasına indi ve tekrar eski yerine döndü.

"Ağğğğğh, sadece şaka yapıyordum Kakashiii!"
"Komik değildi."

İtachi ateşte kızaran balıklardan birini bana uzatırken fısıldadı:
"Ame-chan, beni hatırlıyorsun değil mi?"

"Tabi ki. Dedim ya, anlık bir şeydi. Bir anlığına tüm yüzler ve sesler karıştı, ama şimdi her şey normal. Hem, herkesi unutacak olsam bile seni unutmam, İtachi."
"Gerçekten mi?"
"Evet! Sen ileride Hokage olduğunda, ben onun arkadaşıyım diye hava atacağım!*aşağıda Hokage konusunu açıklayacağım.

Güldü.
"Tamam!"

Zaman gece yarısını geçmişken nöbetleri paylaştık. Asuma Gai ve İtachi uyuyacak yer bulmak için ağaca tırmandı. Bir buçuk saatlik ilk nöbetse bizimdi.

"Şu ağaca çıkalım. Etrafı daha kolay görürüz."
"Tamam."

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

"Ne diyeceğim, Ame, bu görev bittiğinde tekrar gidecek misin?"
"Evet. Neden sordun?"
"... Hiç. Öylesine."

... kendime bir tekme atmak istiyorum!

"Pek konuşamadık... Üç aydır hayat nasıldı?"
"İyi."
"Hiç bir şey olmadı mı?"
"... Hayır. Sadece İtachi'nin ANBU'ya katılması var. Bu kadar."

Aramızda soğuk savaş varmış gibi hissediyordum. Tüm sorular isteksiz, tüm cevaplar soğuk... Ama onu suçlayamazdım.

"... "
"...."
"Kakashi."
"Hm?"
"Üzgünüm."
".... Ben de."

Sessizlik. Fazlasıyla sinir bozucuydu. Ama konuşmaya da korkuyordum. Bu yüzden konuşmaya başlayınca içimden Kakashi'ye teşekkür ettim.

"... Bugün 7 Ağustos, değil mi?"
"Evet. Niye sordun?"
"Tam üç ay olmuş."
"... "
"Ame, sadece ben mi böyleyim? Sadece ben mi gün saydım?Üç aydır hiç aklına geldim mi? Yoksa sadece ben mi..."

Yüzünün maskenin üstünde kalan kısmında hafif bir pembelik vardı. Bir an durdu, yutkundu. Sesini yükseltti.
"Seni düşünüyordum?"
"B-beni mi düşünüyordun?"

Duymamış gibiydi. Hatta kendi kendine konuşuyordu sanki.
"Suna'daki o çocuk, senin için çok mu değerliydi? Ama onu tanımıyordun bile! Üstelik, adını bile bilmiyordun. Ben, ben anlayamıyorum, neden herkes sen  gelince mutlu olurken ben olamıyorum? Neden yine gideceğin zamanı düşünüyorum? Neden.... Senin sadece uzakta yaşayan bir arkadaşım olduğunu düşünemiyorum?"

Sesimi çıkaramadım. Ama hala daha...

... kendime bir tekme atmak istiyorum.

Gökyüzü pembeleşti. Uzakta, dağların arasına sarı bir nokta görünmek üzereydi.

"Yanılıyorsun."

"?"

"Gaara'yı önemsiyorum. Görevim olduğu için değil, insan olduğu için. Suna'daki diğer insanlar gibi onu dışlayabilirdim. Yapmadım, aksine onu kardeşim gibi gördüm. Ama sırf Gaara orada diye Suna'ya ait olamam. Suna'yı evim olarak göremem. Neden? Çünkü ben Konoha'nın ninjası olmak istiyorum, sizinle kalmak istiyorum, gerçekten de sadece kendi isteğimle gittiğimi mi düşünüyorsun? Konoha için, sizin için, hepimiz için gittim! Tek amacımın bir jinchurikiyi gözlemek olduğunu sanıyorsun, değil mi? Bu doğru değil!"

Nefes aldım. O kadar hızlı konuşmuştum ki arada nefes almayı unutmuştum. Ama nefes aldığım anda, yediğim naneyi fark ettim. Hokage sırrını vermiştim!

Kakashi şok geçirmiş, hatta birazdan felç de geçirecekmiş gibi bana bakıyordu. Aniden aşağıdan bir ses duydum. Başta çığlık gibiydi, ardından fısıltıya dönüştü:

"HAAAAĞĞĞ? Asuma şşt yapmayı bırak dinliyoruz işte ABOOOOOVV bir saniye bende hala jeton düşmedi şimdi n'oolmuş?"

Hemen ardından başka fısıltılar...

"Gai-san sessiz ol duyacaklar şimdi."

"Şu çocuk bile anladı sen anlayamadın Gai SUUUUUĞĞSSS"

"E sen de bağırdın şimdi?"

"GAİ SENİ GERÇEKTEN DÖVERİM SUS"

"Tamam ya sustum."

Gai başını biraz kaldırıp yaprakların arasından bana bakınca göz göze geldik.

"Aaa, Ame-chaaan? Sen burda mıydın hiç fark etmemişim ya... Hiç ses de duymadım valla napıyorsun orda?"

"Gai sus anladılar"

"Yok ya çaktırmazsak onları gizlice dinlediğimizi anlamazlar bence."

"Şimdiye kadar anlamamış olsalar da bence artık anlamışlardır Gai-san."

"Hadi ya... K-kakashi, niye öyle bakıyosun? Hani nasıl desem, yiyecekmiş gibi? Ben tek dinlemedim, İtachi ve Asuma da var bak."

"Gai şuan seni öldürmemek için bir neden arıyorum sus."

"... Tamam sustum."

.
.
.
.
.

ყαȥαɾ-ƈԋαɳ ƈσɱιɳɠ

*Küçükken İtachi'nin tek hayali ilk Uchiha Hokage olmaktı(sad voices)

*Küçükken İtachi'nin tek hayali ilk Uchiha Hokage olmaktı(sad voices)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Bence Gai kitaba renk katıyor bu yüzden onu öldürme Kakashi.

𝕽𝖆𝖎𝖓❃𝔎𝔞𝔨𝔞𝔰𝔥𝔦 𝔉𝔞𝔫𝔣𝔦𝔠𝔱𝔦𝔬𝔫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin