⋇⋆✦⋆⋇
Kakashi bir anlığına şaşkın gözlerle Ame'ye baktı. Artık anlayabiliyordu. Ama en çok, son sözleri duyduğu için mutluydu.
Kakashi,sen benim en güvendiğim arkadaşımsın...
Korkuyordu. Artık sıradan, hatta uzak bir arkadaş olmaktan korkuyordu. Ve artık rahatlamıştı. Gözleri özgüvenle parladı. O zekiydi, güçlüydü ve soğukkanlı kalabiliyordu. Ve yanındaki kız, onun tanıdığı Ame'ydi. Öfkeli, evet hem de baya öfkeli, ve gerçek.
...
Shinken takımlarını çantasına sokarken gözü rafına takıldı. Serinin yeni çıkan sayısı... Alıp almamakta tereddüt etti. Yine de çantanın bir gözüne sıkıştırdı. Saate baktı. Bir kaç dakika kalmıştı. ANBU maskesini yatağına fırlattı. Kapıdayken odasına göz gezdirdi... Kapıyı çekti ve yürümeye başladı.
Hokage dahil kimsenin durumdan haberi yoktu. Sabahın bu saatinde etrafta kimse de olmazdı zaten. Yine de dikkatli davranıyordu, ne olur ne olmaz.
İskele yolunun köşesinde Ame'yi gördü. Saçlarını toplamış ve üzerine bir pelerin almıştı.
Pelerini nereden bulmuş? Her neyse, iyi görünüyor.
Köşeye ulaştığında yan yana yürümeye başladılar. Önceki gün Michizane için yapılan törene katılmamışlardı. Onun yerine evde Ame'nin hatırladığı bazı gizli yerleri araştırmışlardı. Ve bir şeyler de çıkmıştı....
Michizane'yi susturmak istediler. Elindeki her şeyi imha edeceklerdi, ama gizli saklama yerinden habersizlerdi. Önceden Ame'ye bahsettiği yerler vardı... Tabi onlar bunu bilmiyorlardı.
Çok fazla şey yoktu tabi. Ama en azından karşı tarafın kim olduğunu biliyorlardı.
"Suna'nın üst seviye jouninleri... Sence neden yaptılar?"
"... Bir fikrim var. Tsukiyo klanının Suna'dan olmadığı gibi bir bilgi bulunmuş olabilir... Bu durumda Suna'yla bir bağın olmaz... Ve çakra kaynaklarını kaybederler. Asıl köyünü bulana dek sessiz kalacaklardır. "
"Sanırım öyle oldu, Kakashi. Peki... Eğer onlardan önce biz Tsukiyo'ların gerçek köyünü öğrenirsek... Ellerinde koz olmaz."
"Doğru! Şu anda en mantıklı plan bu. Ve Michizane sağolsun jouninlerin yerini de biliyoruz. Onlar Suna'ya ulaşmadan biz onlara ulaşırsak... Ellerindeki kayıtlardan bir şeyler de öğrenebiliriz."
"... Ben bu hikayeyi bir yerden tanıyorum."Doğru. Bir kaç gün önce de bir kaç üçkağıtçı için aynısını yapmıştık.
"Ama bu sefer farklı olacak. Bunlar jounin."
"Olsun. Onlar jounin de biz neyiz?"Elinde olmadan güldü.
"Biz de jouniniz. Üstelik onlara taş çıkarırız."
"Evet!"Ame kolunu Kakashi'nin omzuna attı. Neşeliydi. Michizane hakkında gerçekten üzgündü ama bir yandan da mutluydu. Konoha'da devam edebilirdi. Evinde.
FLASHBACK
"Ame, ölülerin arkasından çok fazla ağlamak ruhlarını rahatsız eder. Bu yüzden abartma. Onun yerine öleni mutlu edecek şeyler yap. Bu herkes için çok daha iyi."
FLASHBACK ENDKöyün duvarlarını arkalarında bıraktıklarında daha bir saat olmamıştı. İkisi de yorgun değildi, ama nedense... İçlerinde bir his vardı. Ame dayanamayıp Kakashi'nin kulağına yaklaştı:
"Seni bilmem ama... Takip ediliyormuş gibi hissediyorum.""Ben de. Bu tesadüf olamaz."
Durdular. Kakashi ani bir dönüşle geri sıçradı, sık çalıların arasındaki şey kendini çekemeden boğazına dayalı shinkenle mat olmuştu bile.
"Kimsin, hangi köydensin, yanında başka biri var mı, neden bizi takip ediyorsun, tek cümlede söyle."
Çalıların arasından hiç de yabancı olmayan bir ses çıktı.
"Adım Shisui Uchiha, Konoha'danım, arkadaşım İtachi'den başka kimse yok, sizi görünce yardımcı olabiliriz diye düşünüp sizi takip ettik, Kakashi-san."
░░░░░░░░░░░░Αɱҽ░░░░░░░░░░░░░
Shisui? İtachi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕽𝖆𝖎𝖓❃𝔎𝔞𝔨𝔞𝔰𝔥𝔦 𝔉𝔞𝔫𝔣𝔦𝔠𝔱𝔦𝔬𝔫
Fanfiction"Belki de yağmazdı yağmurlar, bu kadar kirli olmasaydı insanlar" Gökteki köy Aosa, bir gün gökyüzünde patlamıştır. Patlamadan kurtulan küçük kızı, bir ninja bulur ve onu köyü Konoha'ya getirir. Ve hikaye de böyle başlar. *Hikaye Naruto'nun orijinal...