額 3

260 16 6
                                    

ነሁጠጎጕዐ ክሁቿፕነሁ'ሃል

ቿቻቿክዕጎጠ, ቿጠዪጎክጎጊ ሁጊቿዪጎክቿ ነሁክልኗልጕሁዪቿ ጋዐሁክጎክረቿዪጎክጎ ፕልጠልጠቿክ ዐዪፕልዕልክ ጕልረዕጎዪዕጎጕ. ቿረረቿዪጎክዕቿ ነልዘጎዕቿክ ዕቿኗቿዪረጎ ጌጎዪ ጌጎረኗጎ ሀልዪ.... ልጠቿ ፕነሁጕጎሃዐ'ክሁክ ጕዐሃሁ ዘልጕጕጎክዕል... ቿክ ጕጎነል ነሁዪቿዕቿ ነጎጊቿ ሁረልነፕጎዪልርልኗጎጊ.

ክሃልክ ዪዐጕሁፕል


-Ne acayip alfabeniz var, Ame-san. Kim yazmış bunu şimdi?
-... Aosa'nın jounini Nyan Rokuta yazmış...

Kakashi bakışlarını temizlediği balıktan ayırıp bana döndü.
-Ne diyor?
-.... Efendim, emriniz üzerine Sunagakure jouninlerini tamamen ortadan kaldırdık. Ellerinde sahiden önemli bir bilgi var... Ame Tsukiyo'nun soyu hakkında... En kısa sürede elinize ulaştıracağız.
-....
-....

                             ⋇⋆✦⋆⋇

Sessizlik. Parlak mavi kağıda bakıyorlardı. Mektup beyaz mürekkeple yazılmıştı, en altta tuhaf bir mühür vardı: Beş ninja köyünün armalarının birleşimi gibi görünüyordu. İtachi sessizliği bozmak için sesli düşünmeye başladı.
"Yani... Aosa'dan kalan başka kişiler de var... Ve bizim yerimize jouninleri mat etmişler..."

Nuetsu'nun evindeydiler. Aslında jouninlerin peşinden Suna yolunda gitmeleri gerekiyordu, ve başta öyle yapmışlardı. Ama Nuetsu onlara yetişmişti, ve... Kakashi'yle asla boy ölçüşemezdi.

"Kendi ayaklarıyla ölümüne koşmuştu. Yine de evine dönmemiz işe yaradı. Gerçekten ona haber gönderecek astları varmış."

Shisui de Kakashi'yle aynı fikirde olduğunu göstermek için başını salladı. İtachi mırıldandı:
"Umarım yakın zamanda gelirler."
"Görünüşe göre geldiler."

Kapının tıklatıldığını duydular. Art arda beş kez, gittikçe hızlanan bir tempoyla. Ame kimsenin kalkmasına izin vermeden atıldı, kapıya üç kez vurdu. Aynı cevap karşı taraftan da gelince iki kez vurdu. Fısıldadı.
"Geldiler. Hazır olun. "

Shisui ve İtachi anında shinkenlere davranmıştı, Kakashi'yse... Oturuyordu öyle.

Ame kapıyı yavaşça açtı. Tüm vücudunu kapının arkasına gizlemişti.
"... Nuetsu-senpai?"

Jouninler yavaşça içeri girdi. Zaten iki kişiydiler, ikisi de içeri girer girmez Ame kapıyı arkalarından kapattı.

"!?"

Bir dakikaya kalmadan iki jounin de etkisiz hale getirilmişti. Nuetsu'nun pembe turuncu çiçekli çarşaflarıyla ikisini de güzelce bağlayıp karşılarına geçtiler.

Kakashi damdan düşer gibi konuya girdi:
"Nyan Rokuta hanginiz? "

Uzun saçlı, kırklı yaşlarda olan adam konuştu.
"Benim. Siz kimsiniz? Nuetsu-san nerede?"
Shisui işaret parmağıyla tavanı gösterdi.
"... Çatıda mı? "
"Yok, biraz daha yukarısında. Ama cennette mi cehennemde mi bilemeyeceğim."

İtachi kıkırdadı, Kakashi de içinden gülüyordu.
"Neyse, geçmişi geçmişte bırakalım. Sizinle konuşacak daha önemli konular var..."
"Ne istiyorsunuz? "
"... Sadece bildiklerinizi."
"... "
"Hadi amaa, her seferinde bu kadar nazlanırsanız biz bu işi iki yıla bitiremeyiz. Hadi biz genciz, size ne oluyor? "

Nyan bir süre yanındaki jouninle bakıştı. Sonra Kakashi'ye baktı.
"... Hangisinden başlayayım? "
"Ame Tsukiyo'nun klanından başlayabilirsin bence. "
"... "

Adam homurdandı.
"Bu kadar kolay teslim olduğumuza inanamıyorum. Hem de bu veletlere!"

Shisui dayanamayıp shinkenini Nyan'a doğru salladı
"Biz senin bildiğin veletlerden değiliz, tamam mı?"
"T-tamam tamam. Şey... Ame-kun, önceki hokagemiz Amekami-sama'nın soyundanmış... Bir Konoha klanı olan Uzumaki'lerden yani."

Sessizlik... Nyan, sözlerinin bıraktığı şoku anlamayarak devam etti.
"Amekami-sama'nın torunu oluyor. Hatta onun doğduğu gün, Amekami-sama ölmüştü diye hatırlıyorum."

Kakashi her zamanki gibi şoktan ilk kurtulan kişi olarak sordu:

"Ama hokagenin klanı, yani Tsukiyo'lar neden sadece çakra kaynağı olarak görüldü? Hokage buna neden izin verdi?"

"Detayları tam bilmiyorum... Ama şu var, Aosa için çakra gerekliydi. Tsukiyo'lar da muhteşem bir çakra kaynağıydı. Sanırsam Amekami-sama bu konuda bir fedakarlık yaptı."

"... Peki Ame'den ne istiyorsunuz? "

"O patlamadan sadece biz dördümüz, Nuetsu-sama, ben, yanımdaki Takagi ve Iwakami-sama kurtulduk. Iwakami-sama Aosa'yı yeniden kurmak istiyordu. Bunun için de Ame-kun'a ihtiyacımız vardı."

Ame, başından beri ilk defa konuştu.
"Yani siz de ölürseniz, sadece ben mi kalacağım? "

Nyan şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı.
"A... Ame-kun! Burda mıydın? "

"Evet. Ama tekrar sizin çakra kaynağınız olmayacağım."

...
..
.

ყαȥαɾ-ƈԋαɳ ƈσɱιɳɠ

Wattpad:Biliyoruz berbat bir kitap ama ne yapalım bize gelişi böyle....

Şaka bir yana senaryonun ve genel olarak yazı şeklimin berbat olduğunun farkındayım, idare edeceğiz işte...

Bu arada ufacık bir spoiler: Kitabın ana konusuna geliyoruz... HAZIRLANIN.

Neyse bu konuları geçelim, size Aosa'nın birinci hokagesi Amekami'yi tanıtayım

Neyse bu konuları geçelim, size Aosa'nın birinci hokagesi Amekami'yi tanıtayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝕽𝖆𝖎𝖓❃𝔎𝔞𝔨𝔞𝔰𝔥𝔦 𝔉𝔞𝔫𝔣𝔦𝔠𝔱𝔦𝔬𝔫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin