藥 3

218 19 2
                                    

                             ⋇⋆✦⋆⋇

Ame başını hafifçe yana yatırıp Kakashi'ye baktı.
"Başka bir şey de mi var?"
"... Evet."
"?"
"Ben burada kalsam olur mu?"

Sessizlik...
"B-burada mı?"
"..."

Kakashi'nin yüzü kıpkırmızıydı. Elini ensesine koydu.
"Demek istediğim.... Diyordum ki... Şey..."

Gözlerini sımsıkı kapattı.
"BU SEFERLİK BURADA KALABİLİR MİYİM?"

Ame yutkundu.
"...Şey..."
"...."
"....tamam."

....Cidden mi?

░░░░░░░░░░░░Αɱҽ░░░░░░░░░░░░░

Ne dedim ben?

Yavaşça kapının önünden çekilip yol açtım.

Aslında bir zamanlar aynı odada kalmamız-hatta fırtınalı gecelerde onun yatağına kaçmam- gibi bir gerçek olsa da uzuuun zamandır dört duvar arasında böyle olmamıştık. Yine de, onu tanıyordum ve ona güveniyordum. O da hasta olsaydı, benim yapacağım şey de şuan onun yaptığının aynısı olmaz mıydı?

Yavaşça yatağıma oturdum, o odanın ortasında duruyordu hala.
"Ame."
"Hm?"
"...Karnın hala ağrıyor, değil mi?"
"Evet."
"Sana Kakashi spesyali hasta çorbası yapacağım."

Hasta çorbası mı? Hem de Kakashi spesyali.

"Hasta çorbası?"
"Babamın tavuklu eriştesi vardı ya... Onu çorbaya çevirdim. Midene iyi gelecek ve 'Vay, Kakashi, bu gerçekten işe yaradı!' diyeceksin."

Gülümsedim. Sakumo-san'ın eriştesinin başına ne geldiğini cidden merak ediyordum.
"Hadi bakalım."

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Kakashi beklentiyle bana bakıyordu. Çorbadan ufak bir kaşık aldım...
"Nasıl olmuş?"
".... Muhteşem!"

Çorbanın içinde tavuk ve eriştenin dışında köri gibi bir tat da vardı. Yeşil soğan, pastırma gibi başka tatlar da geliyordu. Ve açıkça görebildiğim şekilde Kakashi'nin göğsü kabarmıştı.
"Beğenmene sevindim."
"Sen içmeyecek misin?"
"Ben hasta değilim ki."
"...Ama olabilirsin, değil mi?"

Güldü.
"Sanırım."

Kendine de bir kase koydu.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Gözlerimi araladım. Güneş, karşı dağların üstündeydi. Sanırım midemi bozan kötü patlıcanlar Kakashi'nin tavuk ve erişte ordusuna kaybetmişti, karnım artık ağrımıyordu.

Doğru ya, Kakashi...

Doğruldum. Aynı anda bir şey görüş alanımı kapattı. O şeyi yüzümden çekip aldım, bir zamanlar ıslak olan bir bez parçasıydı. Onu komodinin üzerine bıraktım... ve Kakashi'yi gördüm.

Sandalyeye yan oturmuş, başını sandalyenin sırt kısmına yaslamıştı.

Yataktan kalkıp battaniyemi Kakashi'nin omuzlarına örttüm, başını diğer tarafa çevirip uyumaya devam etti.

...

Uyanması ihtimaline karşı dolap kapağının arkasında giyindim, odanın kapısını olabildiğince ses çıkarmadan kapatıp koridorda yürümeye başladım.

Mikoto-san ve Fugaku-san'ın gitmesi gereken bir klan toplantısı vardı, bu yüzden bir günlüğüne Sasuke'ye bakmamı rica etmişlerdi. Akşama da Hiruzen-san'la halledeceğimiz bir kaç evrak işi vardı. Programımı düşünürken  dalmış olmalıyım ki, bana çarpana dek Asuma'yı fark etmedim.

"?!"

"Ç-çok afedersin Asuma. Biraz dalmışım da..."

"Biraz? Peki, acelen var galiba, nereye gidiyorsun?"

"Uchiha yerleşkesine. Bir süreliğine Sasuke'ye bakmam lazım da."

"Tamam, kolay gelsin o zaman."

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Bu çocuk ... O mu?

Çeşit çeşit tezgahın arasında, küçük, sarışın bir kafa görmüştüm. Oradan oraya koşuşturuyordu, aniden benim olduğum tarafa döndü...

... O.

Göz göze geldiğimizde korku ve yorgunluktan kızarmış yüzünü fark ettim. O gerçekten Naruto'ydu, anlına yazılmış gibi emindim bundan.

                             ⋇⋆✦⋆⋇

Ame insanların arasından süzülüp küçük çocuğun yanına ulaştı.
"Baksana... Naruto-kun, biraz endişeli görünüyorsun, bir sorun mu var?"

"... Ben... Kayboldum."
"Hm... O zaman seni evine götüreyim."
"Gerçekten yapar mısın?"
"Tabi!"

Naruto'nun elini tutup tezgahın arkasından dolaştı, art arda sokaklardan geçip hokagenin Naruto için ayarladığı eve ulaştılar.

"Geldik. Bir dahakine dikkatli ol, olur mu?"

Aslında... Naruto tek başına dışarı çıkmak için çok küçük değil mi?

"Baksana, sen... İzinsiz mi çıktın?"
"...evet "

Elini alnına koyup nefes verdi.

...Gaara 2.0 resmen

"Peki, Naruto-kun, evden neden kaçtığını merak ediyorum. Yarım saat kadar vaktim var sanırım... Kuru kuru konuşmak hoş değil, birer taiyaki yiyelim mi? Ben ısmarlıyorum!"

*Taiyaki:balık şeklinde bir japon tatlısı

𝕽𝖆𝖎𝖓❃𝔎𝔞𝔨𝔞𝔰𝔥𝔦 𝔉𝔞𝔫𝔣𝔦𝔠𝔱𝔦𝔬𝔫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin