汝 3

261 23 3
                                    

İtachi uyandığında saat henüz sabahın beşiydi ve onu uyandıran korkunç gürültü yüzünden başı ağrıyordu.

Bu neyin sesi ki acaba? Hani... Nue-san'ın tüm tencereleri birbirine çarpsa bu kadar ses çıkmaz.

Ev sahiplerinin tencere takıntısını geldikleri akşam fark etmişlerdi. Bayan Nue ucuz tencere gördü mü almadan duramıyordu. Boy boy, her çeşit ve markadan üç beş tenceresi vardı.

Shisui ve Kakashi'yle kaldıkları odadan-evde iki yatak odası vardı, bu yüzden Bayan Nue odasını Ame'yle paylaşmıştı, erkeklere de küçük ve tozlu diğer oda düşmüştü-sessizce çıktı. Diğer odanın kapısı kapalıydı, kızlar hala uyuyor olmalıydı. Bu düşünceyle mutfağa girdi, ama ayağı bir tencere yığınına takıldı.

Lanet! Yer gök ayağa kalkacak şimdi!

Aniden birinin düşen tencereleri hızla yerine koyduğunu gördü, ama o kişi, İtachi'nin zeminle tarihi buluşmasını engelleyememişti.

....Sanırım bir kaç kemiğimi kırdım..

Ani ve yüksek acıyla kasıldı. Sesini tutmaya çalışıyordu, ama dayanamadı:
"AĞĞ-"

Biri ağzını kapattı.
"Şşt!"

Bu Ame'ydi. İtachi anında kızardı, ama hala canı acıyordu. Ame elini ağzından çektikten sonra fısıldadı:
"Tencereleri topladım ama sana yetişemedim, üzgünüm. Çok acıyor mu?"
"Ç-çok değil."

İtachi'yi yerden kaldırıp bir sandalyeye oturttu.
"Ame-chan, sen bu saatte ne yapıyorsun?"

"Hazırlık."

"?"

"Birazdan Kakashi'yle Shisui'yi uyandır. Gideceğiz."

"Ama..."

"Bayan Nue kim biliyor musun?"

"... Köyün bir sakini. Tuhaf biri, ama yine de köyün bir sakini."

"Hayır, on yıl önce değildi. O bir Aosa jounini, adı Sumiko Nuetsu. Hayatta olması tuhaf, sanırım Aosa'dan kalan tek kişi ben değilim. Onu tanıyorum, görünüşü değişmiş ama hareketleri hala aynı. Sadece emin olmak istemiştim, ama artık biliyorum. Hemen buradan gitmemiz lazım."

"Onu tanıdığını anlamış mıdır?"

"Sanmıyorum. O kadar zeki biri değil. Onu unuttuğumu düşünüyor olmalı, yoksa tencereleri göstermezdi."

"Tencere ne alaka?"

"Bir insan görünüşünü, tarzını hatta karakterini değiştirebilir, ama takıntısını asla. Tencere toplamak gibi bir takıntı fazla dikkat çeker, ama kadın tıpkı eskisi gibi salakmış. Boşver şimdi, ses çıkarmadan diğerlerini uyandır. Bahçeye inin, orada buluşalım."

"Tamam."

İtachi, malum kaza yüzünden incinen vücudunun arka kısmını zorlamamaya çalışarak odaya girdi.

Ama Kakashi de Shisui de çoktan uyanmıştı.
"Kakashi-san, hemen buradan gitmemiz lazım. Ame-chan dışarıda beni bekleyin dedi. "
"Nue gerçekten de jounin miymiş? "

İtachi şaşkın şaşkın Kakashi'ye baktı:
"E.... Evet de... Sen nerden biliyorsun? "
"Anlarım ben. Neyse acele edin o zaman."

Shisui pek bir şey anlamamıştı. Kakashi onu uyandırıp tek kelime etmemişti, şimdi de Nue'yle ilgili bir şeyler oluyordu. Ama sorgulamadı, İtachi'yle birlikte hararetle eşyalarını toplamaya koyuldu. Eşya dedikleri de, uyku tulumu ve shinken shuriken takımlarından ibaretti zaten. İşleri bittiğinde, Kakashi'yi kapıya dayanmış manga okurken buldular.
"... Gidiyor muyuz, Kakashi-san?"
"Bu kadar çabuk mu hazırlandınız? İyi, gidelim. "

Bahçeye indiler, o anda İtachi onun uyandıran gürültünün kaynağını gördü. Bir grup köylü, ellerinde tencere tava kazan ne buldularsa birbirine vurup zıplayarak dolaşıyordu.
".... "
"Bir çeşit... Geçit töreni sanırım. "
".... Galiba"

Nue'nin neden uyanmadığı da anlaşılmıştı, bu köylüler her sabah aynı gürültüyü çıkarıyorsa Nue de alışmış olmalıydı.

Ame elinde koyu yeşil bir çantayla evden çıktı, sırtında da Konoha'dan getirdiği çanta vardı.
"O çantada ne var? "
"Nue'de olan bazı şeyler. Gidelim. "

░░░░░░░░░░░Αɱҽ░░░░░░░░░░░░░

Nuetsu'yla karşılaşmayı düşünmüyordum ama diğer jouninlerle alakalı olduğu belli. Nuetsu bir suikastçi, kafasını pek kullanmayan bir suikastçi. Michizane-san'ı o öldürmüş bile olabilir... Ama nasıl kurtuldu ki? Aosa içindekilerle birlikte yok olmadı mı? Bulduğum yazı ne peki?
                            
                             ⋇⋆✦⋆⋇

ነሁጠጎጕዐ ክሁቿፕነሁ'ሃል
ልዐነል ቻልርጎልነıክዕልክ ነዐክዪል ጕጎሃጠቿፕረጎ ዘልጊጎክቿጠ ልጠቿ ጕልሃጌዐረዕሁ, ጌጎረዕጎኗጎክ ኗጎጌጎ. ዐክሁ ጌሁረጠልጕ ጎርጎክ ዘልረል ሁኗዪልነጎሃዐዪሁጠ, ልጠል ሃልዪዕጎጠል ዘልሃጎዪ ዕቿጠቿጠ. ሃቿዪጎክዕቿክ ልሃዪıረጠልክጎ ቿጠዪቿዕቿርቿጕ ዕቿጎረጎጠ, ልጠል ዪጎርል ቿዕጎሃዐዪሁጠ ዐክሁክረል ጎረኗጎረጎ ጌጎዪ ነቿሃ ዐኗዪቿክጎዪነቿክ ጌጎጊቿ ጌጎረዕጎዪ.

ልዐነል'ክጎክ ጎጕጎክርጎ ዘዐጕልኗቿነጎ
ጎሠልጕልጠጎ

Aosa'nın şifreli alfabesiyle yazılan mektup, şöyle çevrilebilir:

Sumiko Nuetsu'ya
Aosa faciasından sonra kıymetli hazinem Ame kayboldu, bildiğin gibi. Onu bulmak için hala uğraşıyorum, ama yardıma hayır demem. Yerinden ayrılmanı emredecek değilim, ama rica ediyorum onunla ilgili bir şey öğrendiğinde bana bildir.

Aosa'nın İkinci Hokagesi
İwakami

𝕽𝖆𝖎𝖓❃𝔎𝔞𝔨𝔞𝔰𝔥𝔦 𝔉𝔞𝔫𝔣𝔦𝔠𝔱𝔦𝔬𝔫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin