乎 3

299 26 4
                                    

                             ⋇⋆✦⋆⋇

Ame ve Kakashi birkaç saniye bakıştılar.  Shisui ise bakışma anı boyunca sevimli sevimli gülümsedi-tabi içinden dua ediyordu, umarım bize fazla kızmazlar.

"Hmm... Peki, ne yapacağımızı biliyor musunuz?"
"Hayı-Ne? Yani gelebilir miyiz?"

Ame gülümsedi:
"Buraya kadar geldiniz, geri göndermek olmaz. Hem... Gerçekten de yardımcı olabilirsiniz."
"Ama ölürseniz haber verin, böylece sizi aramakla vakit kaybetmeyiz."
"?!"

Kakashi, İtachi ve Shisui'nin şaşkın bakışlarına dayanamayıp gülmeye başladı.

░░░░░░░░░░░░Αɱҽ░░░░░░░░░░░░░

Kakashi durumu çaktırmamak için espri ayağına yatıyor,ama sözleri doğru.

Onları almak cinayet sayılır, çok yetenekli olduklarını biliyorum ama ya başlarına bir şey gelirse?
                             ⋇⋆✦⋆⋇

"Şey, Kakashi-san, Ame-chan, gerçekten yardımcı olmak istiyoruz. Nereye gidiyoruz?"

Kendilerini anında işe dahil ettiler. İki Uchiha... Neden olmasın?

"Net bir yer yok. Suna yolunda gideceğiz."
"... Öyleyse hareketli bir hedef var."
"Doğru, İtachi. Suna'ya doğru ilerleyen bir grup üst seviye jounin. Şu anki amaç, onları yakalamak. Önceki sefere benzemez, bunlar bizden yüksek seviyede jouninler. Hala var mısınız?"

Bakıştılar. Üst seviye Suna jouninleri...
"Ben varım."
"Ben de. Ama anlamadığım bir şey var. Suna yolu diyorsunuz, ama Suna diğer tarafta kalıyor. Yanlış yöne gidiyorsunuz yani."

Ame gülümsedi.
"Haklısın. Suna yolu diğer tarafta. Ama Suna'ya gitmek için birden fazla yol var, değil mi? En güvenli noktalardan geçen yol-senin bahsettiğin yani- ana yoldur. Ama biz en kısa yoldan gidiyoruz. Jouninleri iki yolun da geçtiği bir köyde yakalamayı planlıyorduk. "

"Kısa ama güvenli olmayan yolu mu seçtiniz?"

"Güvenli olmayan değil, tehlikeli. Diğer yolların az biraz da olsa güvencesi var. Ama bunun yok. Bu yüzden fazla kullanılmaz. Bak, her tarafını ot sarmış."

Kakashi haklıydı. Yürüdükleri şey, yoldan çok patika gibiydi.  Köyleri birbirine bağlayan normal yollara benzemiyordu hiç.

İki Uchiha da, düşüncelerini kendilerine saklayıp üstlerinin peşine takıldılar.  Gökyüzü pembeleşirken, 'kısa ama tehlikeli' Suna yolu, ufka doğru uzuyordu.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Kakashi ve Shisui ateş için odun toplarken İtachi Ame'nin kahvaltıyı hazırlamasına yardım ediyordu. Evden getirdikleri şeyler dördüne yetmeyeceği için, menüde orman meyveleri ve bir tavşan da vardı. Sabah serinliği İtachi'nin sırtını ürpertti.

"... Keşke Shisui gibi üstüne kalın bir şeyler alsaydın İtachi.  Hava serin, üşürsün."
"Aceleyle çıkarken unuttum, hem o kadar serin de-"

Ame dizlerinin biraz üstüne kadar gelen pelerinini çıkarıp İtachi'nin sırtına attı.
"Üşütürsen Mikoto-san'a ne diyeceğim?"

Pelerinin yumuşak dokusu ve Ame'den kalan sıcaklığı, İtachi'nin vücuduyla birlikte yanaklarının da ısınmasına sebep oldu.
"... Teşekkür ederim."
"Rica ederim. Şimdi... O zavallı havuca daha ne kadar eziyet etmeyi planlıyorsun?"

İtachi doğraması gereken havuca baktı. Onlarca yamuk yumuk ve ince dilimle karşılaşınca...
"..."

"Alışılmadık bir şey yapacağız... Extra premium ince havuçlu nigiri... Neden olmasın?"

"? Kızmadın mı?"

"Hayır, neden kızayım? Havuç olsaydım baya kızardım büyük ihtimal, ama havuca benzemiyorum bence."

".... Kesinlikle benzemiyorsun."

Ame gülerek havuç parçalarından bir avuç alıp pirinçle yuvarlamaya başladı.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Anayola girmişlerdi. Karşılarında, derin bir ovanın ortasında aradıkları köy duruyordu. Yerdeki taze izlere bakılırsa, jouninler köye onlardan önce varmıştı. Tek şansları, jouninlerin köyde mola vermesiydi.

Hızlı adımlarla ovaya indiler. Köyün girişinde, neredeyse gecekonduya yakın bir kulübe duruyordu. Kulübenin verandasında oturan bir kadın onları görünce, sanki kırk yıldır onları tanıyormuş gibi el salladı.

Kulübenin önünde durdular. Kadın elindeki yelpazeyi sallayarak ve her cümlede kahkaha atarak konuşmaya başladı:
"Selaaam, siz de Konoha tarafından geldiniz, di'mi? Bir saat kadar önce de oradan bir jounin grubu geldi. Ne kadar hoştular! Ama çok ciddi duruyorlardı, kötü bir haber almış olmalılar. Siz onların arka grubu musunuz?"

Kakashi hızlı düşündü, ani bir kararla atıldı.
"Evet, biz o grubun ardından geliyoruz. Ama iletişimi kaybettik, nereye gideceğimizi bilmiyoruz. Size bir şey söylediler mi Bayan..."
"Adım Nue, şekerim. Ve evet, bana bir oteli sordular... Bizim Sanji Otelini."
"Bize de tarif edebilir misiniz?"
"Hava kararıyor. Hem onların kaçacağı yok, yarın gidersiniz. Bugün burada kalın, olmaz mı?"

Bakıştılar. Kadının mesleği hakkında pek hoş olmayan bir önsezileri vardı. Ame söyleneni tuhaf bulduğunu gösteren bir sesle sordu:
"Burada mı?"
"Eveeet. Hem ben misafiri seven biriyim. Çekinmeyin canıım, yemem sizi. Hem... Ben bu köyün tüm haberlerini ve dedikodularını bilirim. Bakarsınız, işinize yarar. Hadiii, kırmayın beni."

Sessiz bir anlaşmayla karar verdiler. Bu tuhaf kadın-yo hayır, Bayan Nue-gerçekten bir şeyler biliyor olabilirdi.

... Neden olmasın?

...
..
.

~Bölüm geciktiği için gomen canım okulum sağolsun yaptığım okulla alakasız  tek şey nefes almak ama şu sınavlar geçsin her şey düzelecek 💫


𝕽𝖆𝖎𝖓❃𝔎𝔞𝔨𝔞𝔰𝔥𝔦 𝔉𝔞𝔫𝔣𝔦𝔠𝔱𝔦𝔬𝔫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin