Az utcán sétálok kapucnival a fejemen közben fülhallgatóban szól az aktuális kedvencen. Gyorsan sarkon fordulok bele ütközve egy emberbe, kivettem a zsebéből gyorsan amit csak tudtam.
-Elnézést.-mondtam akit éppen kizsebeltem.
Gyorsabban kezdtem el szedni a lábaim közbe megnéztem mit sikerült kivenni. Egy tárca volt benne egy 20 dolláros számla és valami hitelkártya féle. Ki is dobtam a közeli bokorba.
-Ennek nem lesz jó vége abba kéne hagynod!.- szólal meg mellettem legjobb barátnőm Ana Yukimasa. - Egy nap rossz embert fogsz kirabolni és csak a hírekből fogjuk megtudni, hogy megtalálták az erdőbe a feldarabolt tested.- teszi még hozzá.
-Mit tudsz te?- kérdeztem tőle miközben tovább sétáltunk.
-Azt hiszem rosszul vagyok.-mondom és bele ütközök még egy férfiba. Őt is gyorsan megfosztom pár dologtól. -Mi más kárt okozok? Csak megfosztom őket pár dollártól.- mondom és megnézem mi az új szerzeményem.
Ahogy realizáltam mi van a kezemben rögtön megtorpantam és vigyorogva néztem fel Anára.
-Úgy tűnik ma lesz pár új rucink!- mondom kezembe tartva egy fekete kártyát.
-Ne csináld csajszi, nem tudjuk kié a kártya. Pillanatok alatt megtalálnak és nekünk vége.- mondja és elpöcköli a cigijét. Csak vállat vontam.
-Nem hiszem, hogy Mr. Konokoi Hajime megharagudna.-olvastam róla le a nevet.
Belépve a boltba mindent ami tetszett bele dobáltam a kosárba, rég volt már szerencsém ilyen kártyához. Általába max 50 dollárt szoktam keresni egy nap alatt, de ez itt maga a jackpot.
-Nem gondolod hogy ez már túlzás?.- kérdezi barátnőm.
-Nem.- csak ennyit mondtam válaszul.
Éppen sétálunk ki az utolsó boltból, közbe kortyolgatom a Mekiből hozott kavémat mikor szembe jön velünk régi barátom Naoto Tachibana aki mellékesen rendőrtiszt.
-Naoto! Hogy vagy ezen a szép napon? Akarom mondani estén?-kérdezem tőle vigyorogva.
-Én ebben nem veszek részt.- mondja Ana és kicsit arrébb megy.
-Tudni akarom?- kérdezi miközben végig mér.
-Nem, nem.- röhögök az arcába.
-Nem szedi már a gyógyszereket, igaz?.- kérdezi Naoto Anától.
-Sajnos nem.- válaszolja.
-Ugyan már minek nekem gyógyszer, nincs rá szükségem. - Az élet tele van szórakozással.- szólalok meg.
-Inkább hagyd abba mielőtt le leszel tartóztatva.- fogja meg a karomat Ana és kezd el húzni a másik irányba.
Hátra nézve látom, hogy két férfi dühösen tart felénk. Megragadtam Ana karját és futni kezdtünk. A tömegben véletlenül elvesztettük egymást de nem agódtam miatta. Engem keresnek. A következő sikátorba megbújtam.
-Nézd Rindou találtunk egy patkányt.- mondja az magasabbik.
A nyakukon lévő tetoválást azonnal felismertem.
-Srácok, nem tudom mi történik most, de szeretnék haza menni.- mondom és sétálnék el mellettük, de megragadták mind ketten a karomat.
-Van nálad valami ami a miénk.- mondta azt hiszem Rindou.
-Nem tudom miről beszéltek.-mondom vállat vonva.
-Tényleg?.-mondja a magasabbik és kikapja a zsebemből a kártyat.-Akkor ez mi?-kérdezi miközben a szemem előtt tartja a kártyát.
Erre már nem tudtam mit mondani. Egyszer csak egy ütést érzek a tarkómnál és azonnal összeestem.
Homályosan de láttam, hogy egy rózsaszin hajú fiú átad egy másiknak. Nem sokkal utána a hideg földre raknak és megkötöznek.
Nyögve lassan felülök, felszisszenek mikor megérzem hogy a vér még alig alvadt meg ott ahol megütöttek. Felnézek és azonnal észre veszem Rindout.
-Végre felkeltél. Már azt hittük sose kelsz fel.-mondta miközben államat megfogta hogy a szemébe nézhessek.
Egy akta csapódott előttem a földön a rózsaszín hajú fiú által.
-Elég könnyű volt megtalálni Ohara Mizuki.-mondta és hatalmas pofont adott.
-Veled mi van?- kérdezem miközben egy adag vért kiköptem.
-Saját magadnak köszönheted.- mondta Rindou.
-Ilyen fiatalon lopni másoktól. Nem gondoltad hogy egyszer nagy bajba kerülsz? Kérdezi
-Hagyjátok őt srácok, még nem is haragszok rá. Csak 1300 dollárt költött. Meg se érzem.- szólalt meg egy fehér hajú srác a sarokban.
Ő az ő Kokonai.
-Akkor mi a faszért hoztuk ide?- emelte fel hangját Rindou.
-Csak vissza akartam kapni a kártyám. Nem azt mondtam hogy raboljátok el!- emelte fel ő is a hangját.
-De ha már így jártunk lehet hasznos lesz számunkra.- szólalt meg a magas.
-Maradj ki ebből.-mondta Kokonai.
-Hallgass meg. Ő most tartozik nekünk.-mondta a magas. -Miért ne törleszthetne nekünk?
-Szerintem jó ötlet Ran.- mosolygott a rózsaszín hajú.-Szerintem elsőnek a veséjét kéne eladni, azt én is ki tudom faragni belőle.- vigyorog tovább
-Kérlek ne!-szolaltam meg remegő hangal.
- Ha nem akarsz meghalni mással is tudsz fizetni.- szólalt meg egy alacsony rövid fehér hajú akinek a szeme alatt sötét karikák voltak.
A karikás szemű leguggolt elém kezét állam alá teszi hogy rá nézzek.
-Tudod most hol vagy?- erre csak nemlegesen megrázom a fejem.- Édesem ez itt a Bonten.-mondja
Találkoztam már ezzel a névvel. Pár hónapja pár alacsonyabb rangút kifosztottam már. Szóval aki előttem áll nem más mint Sano Manjiro Mikey. Volt Toman vezető aki most a Bontent vezeti.
-Sanzu adj neki tiszta ruhát és fürödjön meg. Egy óra múlva legyen az irodámban.-Mondta a rózsaszín hajúnak.
-Örömmel főnök.- nézett le rám.-Úgy tűnik te leszel az új játékszerem! Alig várom hogy átöltöztesselek!- mondja és a hajamnál fogva felrángat, hogy felaljak.
-Ne legyél vele ilyen durva.- szidja le Rindou.
-Ez nehéz lesz, imád másokat bántani.- mondja Ran
Egyszer csak térdre rogytam és elkezdtem köhögni.
-Ezzel meg mi van?.- akad ki Sanzu
Ran oda szalad hozzám és elkezd kutatni a zsebemben. Előveszi az inhalátoromat, oda rakja a számhoz és mély levegőt veszek.
-Asztmás.- válaszolja Ran közben rásimít a fejemre és rám mosolyog.
-Mehetünk? - kérdezte Sanzu és elkezdett kivezetni a szobából.
-Kérlek ne hagyd el az inhalátoromat!- ordítottam még Rannak.
YOU ARE READING
Cukorka (Haruchiyo Sanzu)
FanfictionOhara Mizuki 14 éves kora óta bűnöző életet él. Megtanulta hogyan kell manipulálni az embereket. Egészen addig, amíg rossz emberbe nem ütközött. ⚠️ Figyelem⚠️ - szexulális tartalom - Drogok, fogyasztása - erőszak - öngyilkosság - depresszió Saját fe...