A küldetés, amelyre Mikey küldött nagy volt, olyan nagy, hogy a Haitani testvérek, Sanzu és Kaku is csatlakozni fognak hozzám. Belenéztem a tükörbe és vettem egy mély levegőt. 2 napom volt a felkészülésre, és ez még idegtépőbbé tette. Sanzu visszatért, de ismét elkerültem. Nem tudom, mi ütött belénk tegnap este, hisz nem szeretjük egymást.
A szobámból kilépve egyenesen nekiütköztem.
- Éppen hozzád indultam! - mondta boldogan. -Elviszlek vásárolni.-Huh? Miért?- kérdeztem értetlenül.
-Sokkal szebb ruhák kellenek, mint ami a szekrényedben van, és szükséged lesz néhány ékszerre is.- mondta és megfogta a kezem. -Amit akarsz, azt megveszem neked.
*
-Sanzu, ez a 15. ruha, amit felpróbáltam, tarthatok egy kis szünetet? - kérdeztem, és elhúztam az öltöző függönyt. Keresztbe tett karral nézett rám, és leült a kanapéra.
-Gyere közelebb - mondta és felém intett. Felmordultam és megforgattam a szemeimet, ahogy odamentem hozzá, ő pedig átkarolt és lehúzott az ölébe. -Ezt sem szeretem, a zöld nem áll jól neked. Próbáld fel ezt, szerintem tökéletes lesz.- mondta és átnyújtott nekem egy másik ruhát.
- Eddig is ezt mondtad.
-Biztos vagyok benne, hogy ez tökéletes lesz!
Felkeltem és újra átöltöztem. Megnéztem az árcédulát, és majdnem hanyatt vágódtam.
- Csúnyán néz ki! - kiáltottam neki.
-Hadd lássam!
-Nem, utálom! A függönyt elhúzta, és elakadt a szava.
- Bassza meg.- mondta az orra alatt.
- Mondtam, hogy csúnya.- hazudtam, amikor megpróbáltam levenni, de behúzta a függönyt és megragadta a csuklómat.
- Annyira jól nézel ki - mondta. Egyik kezét a hátamra tette, a másikkal, pedig úgy tartotta a kezem, mintha táncolnánk. -Te vagy a legszebb lány, akit valaha láttam.-Lehajolt, hogy megcsókoljon, de a telefonom pittyegett. Sóhajtottam. Lenéztem az imént kapott üzenetre, és tudtam, hogy nem tudok kiszabadulni abból, amit éppen kértek tőlem.
-Mennem kell - mondtam, nem vettem fel vele a szemkontaktust. - Utálom a ruhát - mondtam, és hagytam, hogy lecsússzon rólam. Megfordultam és elkezdtem felvenni a saját ruháimat.
- Ez mi itt?- kérdezte, és a hegeket végig simította a hátamom. Gyorsan megpördültem, és az inggel eltakartam a csupasz mellkasomat.
-Kérlek, ne érj hozzám. - kezdett könnyezni a szemem. Csak bólintott a fejével, és hátrált tőlem egy lépést. - Sajnálom - suttogtam.
-Nem, rendben van, néha túl idegesítő vagyok.- mondta, majd békén hagyott, hogy átöltözzek. Felsóhajtottam, nem akartam így elriasztani. Szó nélkül kirohantam a próbafülkéből, és elmentem mellette. Csak nézte, ahogy a kocsihoz megyek. A próbafülke felé fordult, és felvette a ruhát, amit próbáltam az előbb. Ránézett:
-Nem tudod, milyen szép vagy valójában.- sóhajtott. Beülve a kocsiba visszamentünk a házba, ahol Hanma azt akarta, hogy találkozzak vele. Mi a fenét akar most tőlem?!
Az irodájába vonultam és kinyitottam az ajtót.
- Itt vagyok...- Az előtte ülő ismeretlen férfira néztem, eléggé bosszúsnak tűnt. Szerintem Hanma ezt teszi az emberekkel.
Foglj helyet. - intett, hogy üljek le. Leültem a férfi mellé és vártam, hogy megszólaljon.
-Nincs egész nap időm erre a hülyeségre.- szólalt meg az ismeretlen.
YOU ARE READING
Cukorka (Haruchiyo Sanzu)
FanfictionOhara Mizuki 14 éves kora óta bűnöző életet él. Megtanulta hogyan kell manipulálni az embereket. Egészen addig, amíg rossz emberbe nem ütközött. ⚠️ Figyelem⚠️ - szexulális tartalom - Drogok, fogyasztása - erőszak - öngyilkosság - depresszió Saját fe...