7

105 10 0
                                    

                               6 hónappal később.

- Egy kibaszott gyerek? Van egy kibaszott gyereked?! Azt hittem, te nem lehetsz terhes?! – hisztizte Hanma bosszúsan, nem mondtam el neki először.

- Én sem gondoltam, hogy egyszer ez fog történni, de itt van. - mondtam miközben a kezemben ringattam, mert nem bírta abba hagyni a sírást.

- Add ide. - mondta Hanma, és kivette a karomból.
Egyből abbahagyta a sírást. – Hanma bácsi vagyok – mondta neki.

- Nagybácsi? - kérdeztem. - Hanma nem vagy…

- Igaz, Hanma bácsi meg ért téged.” Mondta figyelmen kívül hagyva engem.

Megforgattam a szemem és megráztam a fejem.

- Az igazi nagybátyja még nem is látta őt, szóval ne mondd el az embereknek, hogy te vagy a nagybátyja. figyelmeztettem.

- Ó, ne aggódj, mindenkivel is tudatni fogom. – mondta.

- Ran ugyanígy viselkedik. - mondta Sanzu és leült mellém a konyhaasztalhoz. - Nem fogja elhallgatni, hogy ő a valaha volt legjobb nagybácsi.

- Még mindig meg van győződve róla, hogy fiú.- nevettem fel.

- Én vagyok a valaha volt legjobb nagybácsi, baszd meg Ran bácsi. - mondta Hanma.

- Istenem.- nyögtünk fel egyszerre Sanzuval.

- Akkor most mi a terv? - kérdezte Hanma. - Abbahagyni a bűnös életet, hogy felneveljétek?

- Nem hagyhatjuk fel ilyen egyszerűen a munkánkat, de egy kicsit éberebbnek kell lennünk a közelében, és meg kell győződnünk arról, hogy biztonságban van. - magyaráztam.

- Ó, ne aggódj, egy életre védve van. - ült le vele a kanapéra. Sanzu egy kicsit dörzsölni kezdte a hátamat, látva, hogy mennyire feszült vagyok. Ellazítottam a izmaim, és kortyoltam egyet a kávémból.

-Úgy tervezem, hogy a jövő héten visszamegyek mindkét munkahelyemre, szóval szeretném, ha vigyáznál rá, ha teheted. Mivel mostanában nem csinálsz semmit.- mondtam.

- Mitttttt, mostanában el vagyok. Nem tehetek róla hogy a csajok miatt nincs időm melozni. - mondta, miközben ujjaival fel-le mozgatta a baba karját, amitől nevetni kezdett.

- Nos, tartozol nekem, és azt hiszem, ez tökéletes lenne. Babákkal sokkal könnyebb csajozni.- mondta Sanzu.

- Hogy mi!? - kérdeztem.

- Semmi szívem! - mondta nevetve, és ötöst adott Hanmának. -Sajnálom. - mondta azonnal, látva az arcomat.

- Szóval mikor házasodtok össze?

Sóhajtottam. - Elkezdtem tervezni az esküvőt, de annyira kimerült vagyok...

-  Segíthetek megtervezni – mondta, és félbeszakított.

- Vigyázol a babámra ÉS megtervezd az esküvőmet? A fenébe Hanma, inkább te kellesz nekem.- vicceltem.

- Ismerek egy tökéletes embert, aki segít megtervezni az esküvőt! Nem nagyon szeret engem, de biztos vagyok benne, hogy ha megemlítem, hogy neked szól, segíteni fog nekem.

- És ki az? - kérdezte Sanzu.

*

- Néhány napra New Yorkba látogatok, és belemerülök az esküvő tervezésébe, micsoda meglepetés. - mondta Mitsuya.

Sanzu, Koko és én csak pillaztunk.

- Hanma tényleg tudja, hogyan kell engem kellemetlen helyzetekbe hozni. - nevettem fel idegesen.

Cukorka (Haruchiyo Sanzu)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن