Leültem a kanapéra ahova Sanzu bevitt, és végre leoldotta a kötelet a kezemről. A csuklómat dörzsölve néztem ahogy kinyit egy szekrényt.
-Rég volt nálunk lány, általában asszisztenseket veszünk fel akik itt tartják a ruháikat, de hamar meghallnak. Ezek tuti jók válasz és menj, vedd fel- mondta és hozzám vágott pár göncöt.
Megnéztem a ruhákat, majd rá néztem.
-Mit akartok velem csinálni?-kérdezem tőle.
-Fogalmam sincs. De ha rajtam múlna, feldarabolnám a tested és a folyóba dobnálak.- mondja vigyorogva.
-Figyelj, biztos jó móka veled itt öltözősdit játszani, de a barátaim már biztos keresnek.- mondom és közben elindulnék de megfogja a karomat azzal megállít.
-Mikey látni akar az irodába egy óra múlva, szóval engedelmeskedsz.- hajolt az arcomba, hogy fenyegetőnek érezzem, de nem volt az számomra.
-És ha nem akkor mit csinálsz? Egy kurva tolvaj vagyok, másra nem vagyok alkalmas.- mondom neki.
-És erre fogunk használni.- veregeti meg a vállamat.-Indulj és öltözz.- teszi még hozzá.
-Nem hiszem, hogy érted mit akarok!.- emelem fel a hangomat
Felemelte a kezét, hogy megüssön, de vissza rántottam, elvesztette az egyensúlyát és mielőtt hátra esett magával rántott.
-Ha nem hagyod hogy távozzak akkor megöllek.- mondom és kirántom zsebemből a zsebkésem és a feje mellé szúrom a padlóba.
- Nagyon dögös vagy.- csak ennyit mond mert lépteket hallunk.
-Egy munkát adok neked Haruchiyo.- áll meg mellettünk Mikey. Lehajol kitépi a kést a padlóból és szemügyre veszi.
-Ez az egyik volt emberem kése. Azt hittem hazudott, hogy elhagyta így Sanzu agyon verte.- mondta nekem szemrebbenés nélkül. - kíváncsi vagyok mennyit loptál tőlünk.- mosolyodik el.
-Nem tehetek róla, hogy így élem az életemet. Te viszont tehetsz róla, hogy ártatlan embereket ölsz.- mondom neki.
-Mitől olyan ártatlanok azok az emberek?.- kérdezi miközben mellénk guggol.
-Mitől rosszabb amit én csinálok mint amit te?- kérdezek vissza.
"Gondolkodik.- Hm azt hiszem igazad van.- mondja miközben feláll.
-Szeretnék veled leülni beszélgetni. Rég óta keresek valaki olyat mint amilyen te vagy.- mondja miközben kimegy a szobából.
Lezuhanyoztam, átöltöztem, Sanzu segített letörölni a vért a fejemről. Most először volt gyengéd. Egymás mellett sétáltunk be Mikey irodájába. Leültem az íróasztal elé Sanzu pedig Mikey mögé állt.
-Szóval?.- kérdeztem miközben körmeimet nézegettem és felpakoltam az asztalra a lábaimat, hogy kényelmesen legyek. Mikey szórakozottan nézett rám Sanzu pedig szemeit forgatta.
-Van egy munkalehetőségem számodra.- mondja Mikey és kezével lelöki lábaimat az asztalról.
-Sajnálom, utálok dolgozni.- válaszoltam.
-Tulajdonképpen ugyan azt csinálnád mint eddig, csak most nagy eseményeken kéne a nagyon-nagyon gazdag férfiakat meglopni.-mondta.- Mondhatsz nemet is de akkor megfogunk téged ölni. És én most nem manipulállak csak..
-Nem manipuláció ha hagyom, hogy megtedd.- vágok a szavába.
-Hogy mi?- kérdezi Sanzu
-Azt mondtam hogy ez nem manipuláció, ha hagyom, hogy megtegyétek. Szóval ne érezd rosszul magad, mert könyörgöm, hogy tedd meg.- válaszolom miközben felegyenesedek.
-Igazán érdekes vagy.-mosolyog Mikey.- Ilyeneket mondasz, de nemrég tartóztattak le családon belüli erőszak miatt? - kérdezte. Visszaültem a helyemre, egy pillanatra becsuktam a számat, és gondolkodtam, mielőtt újra megszólaltam.
-Mit tudsz erről?- szólalok meg.
-Tudom hogy hazudsz. Alkut kötök veled, segítesz nekünk, és mi is segítünk neked. Te leszel az ország leggazdagabb nője.- mosolyog rám mind a kettő.
-Hallgatlak.- válaszolom egyből.
-Nem tudom meddig maradsz. Minden attól függ hogyan teljesítesz. Miután végzel az első feladatoddal utána döntök.
-Egy feltétellel.-emelem fel kezem.
-Mi lenne az? Ne felejtsd el te tartozol nekünk.- vág közbe Sanzu.
-Van egy barátom. Mindig velem volt de most rossz emberek keresik. Adjatok neki biztonságot.- válaszolok.
-Kik keresik?- kérdezi Mikey.
-A kikötői maffia. Amíg biztonságba van addig bármit megteszek nektek.- mondom.
- Üdvözlünk a Bontenben Ohara Mizuki.- fog velem kezet Mikey.- De ha elárulsz minket meghalsz. Haruchiyo mutasd meg neki az új szobáját.
-Azonnal főnök.- mondja és kivezet az irodából.
Mikey jött utánunk. A folyosón sétáló férfiba beleütközve megfordultam és bocsánatot kértem.
-Upsz sajnálom.- és folytattam utamat.
Felemelve a kezem az órára pillantottam amit most vettem el a férfitól.
-Igazán tehetséges vagy. Még nem találkoztam olyannal aki úgy képes lopni, hogy észre se veszem.- mondja a mellettem sétáló.
-Tessék, ajándék.- adom oda neki mosolyogva.
-És miért adsz nekem ilyen nagylelkű ajándékot? - kérdezte gúnyosan, miközben felvette.
-Barátok vagyunk.-
-Barátok?- kérdezi
- Nincs sok szóval érezd magad megtisztelve.- veregetem meg vállát.
Sanzu egy pillanatra elgondolkodott. Nem szokott hozzá, hogy mások a barátjának hívják. Általában mindannyian személyes haszonszerzésre használják, de úgy érezte, ez most más lesz. Azon a napon igaz barátot szerzett.
*
Az új ágyamon ülve dúdoltam a dalt, amit hallgattam, és addig nem vettem észre, hogy az ajtómban áll egy férfi, amíg meg nem köszörülte a torkát.
- Ó helló - mondtam, és kivettem a fülhallgatót
- Azért vagyok itt, hogy adjak neked néhány dolgot - mondta Kokonoi, amikor belépett.
- Mi van, Mr. Kokonoi? - kérdeztem megfordulva, hogy jobbra üljek.
-Nem kell hivatalosnak lenni, hívhatsz Kokónak" - mondta és átnyújtott nekem egy dobozt. "Ha velünk akarsz dolgozni, szükséged lesz egy új telefonra és simkártyára. Azt javaslom, tartsd rendkívül korlátozottan a kapcsolatokat.
Örömmel néztem a vadonatúj telefont. "Köszönöm" - mondtam
-A saját fekete kártyádat is odaadom, visszakérhetem az enyémet? Kérdezte.
-Persze... várj. Megkapom a sajátomat?"
-Igen, holnap küldenek egy autót, hogy elvigyenek bevásárolni a szükséges dolgaidat. Hacsak nem szeretnéd, hogy egyikünk személyesen kisérjen el.
- Szívesen töltenék egy kis időt a rózsaszín hajúval.
Sanzu? Tényleg? Miért?" - kérdezte - megvontam a vállam.
-Barátok vagyunk
-Barátok? Sanzunak nincsenek barátai, nem igazán szeretjük.
-Miért? Pedig tök kedvesnek tűnik.
-Mert vannak problémái, de ő Mikey jobb keze, így senki sem mond semmit arról, ahogyan viselkedik.
Mondd, hogyan viselkedik? - kérdeztem, miközben a kezemet az állam alá tettem.
-Ő a bérgyilkosunk, rengeteget mindent csinál a kábítószer-üzletekkel és a kábítószer-bevétellel együtt, de nincs esze. Örömmel kínozza az embereket, függetlenül attól, hogy kik ők. Nem kerülnék hozzá túl közel. Ezen kívül holnap elintéznivalója van, de a többiek szabadok lesznek.
-Ezt olyan könnyen mondtad, hogy egy normális embernek nehezebb lenne megmagyarázni az efféle dolgokat - mondtam ámulattal.
-Minden nap ezt teszem, nem újdonság számomra.
-Megyek aludni.-mondta és kiment.
Talán ez nem lesz olyan rossz. Mindenki nagyon kedvesnek tűnik, de akkor is nagyon rossz a véleményem róluk. Anát hozzáadva a kapcsolatomhoz, SMS-t küldtem neki az új telefonomról, és elmagyaráztam mindent, ami történt.
*
Megpróbáltam elaludni, de csak forgolódtam, és képtelen voltam elaludni, sóhajtottam és felkeltem az ágyból. Kinyitottam az ajtót, és kidugtam a fejem, halvány fény világította meg az üres folyosót. Kiléptem a szobámból, és megkerestem a legközelebbi fürdőszobát, megfogtam a kilincset , és lehunytam a szemem abban a reményben, hogy ez a fürdőszoba.
Zárva volt. A következőhöz lépve ugyanezt tettem, de ez valóban kinyílt. Benéztem, és hallottam, hogy valaki halkan szuszog a sötét szobában.
- Pszt, akárki van itt, megtudod mondani hol a fürdő?.
2 ajtóval arrébb balra, Rin - mondta álmosan és félig bosszúsan.
-Nem Rin vagyok, de köszönöm
- Rajtad a sor, hogy mosogass - motyogta ismét. Becsuktam az ajtót, és megfordultam, hogy ismét megtaláljam a fürdőszobát, ezúttal valakibe bele ütköztem.
-Miért idegesíted a bátyámat? - kérdezte Rindou.
-Csak a fürdőszobát kerestem, sajnálom - mondtam elhaladva mellette.
- Add vissza a pénztárcámat - mondta
-Honnan tudtad?
-A többiekkel ellentétben nem vagyok hülye, tisztában vagyok a környezetemmel.
-Mindig óvatosnak kell lenni azokkal, akik éberek maradnak" - mondtam, és megfordultam, hogy elmenjek.
- Nem fogsz verekedni? -kérdezte. - Meg sem próbálod titkolni, hogy megpróbáltad ellopni a pénztárcámat?
Sóhajtottam és visszafordultam hozzá.
-Ritka, hogy elkapnak, de amikor sikerül csak annyit teszek, hogy vissza adom a cuccait és kész. Azt tanították, hogy ha elkapnak, el kell fogadnom a hibámat, és tovább kell lépnem.
-Szóval azt mondod, ha egyszerűen elkérnénk Koko kártyáját, visszaadnád, és tovább mennél?- Kérdezte. Csak bólintottam, hogy igen.
-Tényleg nem kellett volna elrabolni, de azt hiszem, örülök, hogy megtetted. Szeretek itt lenni, és remélem, még itt maradok egy ideig. Rég volt már, hogy igazi tető van a fejem felett, így őszintén meg kell köszönöm.
-Jó éjt.- mondta megfordulva, hogy elmenjen.
Várj!.- kiáltottam utána - Tudsz valamit? - kezdtem. - Segíts aludni!
-Nem tudok, de megkérdezheted Sanzut, az ő ajtaja közvetlenül Ranéval szemben van. Biztos vagyok benne, hogy az a seggfej még mindig fent van. - mondta a mellettem lévő ajtóra mutatva.
-Csak kopogj kétszer, és kinyitja.
Kétszer kopogtam az ajtón, ami ki is nyílt.
-Rindouuuu!- kiáltott. -Te nem Rin vagy
- Nem, én csak egy fizető vásárló vagyok - mondtam boldogan
-Én nem foglalkozom szexmunkával kedvesem, de próbálkozz Rannál ő benne lenne.-mondta, és megpróbálta bezárni előttem az ajtót.
- Hallottam, hogy drogot kaptál.
A szobájában ülve körülnéztem, nem tartottam hippi típusnak. de a szobája úgy nézett ki. Egy igazi drogos palota.
-Tehát mit kérsz?- kérdezte, miközben a táskájából egy dobozt másik után vette ki. "
-Csak valamit, ami segít elaludni.
-Ez jó?- kérdezte és elővett egy kis doboz erős nyugtatót.
-Ja köszi.
-Tessék, pillanatok alatt elalszol.- dobja oda a kis üveget.- hacsak nem akarsz repülni.- teszi még hozzá.
-Nem köszi, ragaszkodok a saját tablettáimhoz, amit alig szedek be - vicceltem.
-Ez mégis mit jelent?-kérdezi. - Milyen tablettákat szedsz?
-Mindenféle szarra rávettek, az orvosok azt mondják, hogy sok problémám van, de egyszerűen nem úgy látják a világot, ahogy én - mondtam, és bevettem kb 4 db tablettát.
Csak mosolygott rám, az arcán lévő hegeket nézve észre vette, hogy bámulom
-Ezeket fiatalabb koromban kaptam, ez egy nagyon csúnya történet, amiről nem szeretek beszélni- mondta, és helyet foglalt az ágyán.
-Bocsánat a bámulásért, nem akartam- mondtam. Az igazat megvallva, nem is tudom, miért kezdtem el bámulni. Felkeltem és oda sétáltam mellé és az arcához hajoltam.
-Gyönyörű szemeid vannak - mondtam elveszve bennük. Hátradőlt, és éreztem a testéből kisugárzó hőt. -Most ne idegeskedj Sanzu, nem harapok. Bár fogalmam sincs a személyes térről.-mondtam megérintve a haját.
- Igazán furcsa vagy.
-igazából én is tudom, hogy 3 napja hülye vagyok. Valószínűleg a elvonások miatt van, de ez csodálatos érzés - ismertem be.
-Óvatosnak kell lenned, ha ilyen dolgokat csinálsz, az elvonási tünetek halálhoz vezethetnek.
Sóhajtottam és visszaültem. - Bárcsak - mondtam az orrom alatt.
Éreztem, hogy a szemeim elkezdenek elnehezülni, de csak beszélgettünk tovább, hallgattam ahogy az életről beszél. Hamarosan úgy éreztem, hogy elalszom, az oldalamra feküdtem a kanapén a szobájában, és éreztem, hogy végre elalszom. Csendben felkelt és rám rakott egy takarót.
- Barátok. - suttogta magában mosolyogva.
*
Csoszogásra ébredve kinyitottam a szemem.
-Jó reggelt.-szólt hozzám Sanzu.
Az oldalamra borultam és a készülődő férfira néztem. Rajta van a kosztümnadrág, az ingje még kigombolva, a nyakkendőjét pedig még meg kellett kötni. Elkezdte begombolni az ingét és rendbe tenni a gallérját.
-Nem akartalak felébreszteni. De jó hogy végre abbahagyod a horkolást- viccelődött.
Kitört belőlem egy halk nevetést, a hangom még mindig kissé rekedtes volt.
- Nem te vagy az első, aki ezt mondja - mondtam hátamra fordulva, hogy az arcomra, hogy lássam a plafont. - És biztos vagyok benne, hogy nem te leszel az utolsó.
Leült mellém és felvette a cipőjét.
-Nyugodtan maradhatsz itt, ameddig csak akarsz, csak hagyj egy listát, hogy milyen szarokat szedsz, amire mindenképp szükséged van.
-Akarsz egy listát a zsebed tartalmáról is?- kérdeztem mindent tartva, ami benne volt.
- Lássuk csak, megvan a pénztárcád, van egy hajgumi, amit megtartok - mondtam a csuklómra csúsztatva. -Van egy óvszer, és van egy szép képünk.- mondtam rá nézve. -Ők kik?- kérdeztem a képen látható kislányt és idősebb férfit nézve.
kikapta a kezemből a fényképet és a pénztárcáját, és felállt.
-Az idősebb a bátyám, biztos találkozunk ma vele .- mondta.
-És a kislány?
Fogalmam sincs.-mondta, és kiindult
-VÁRJ, ELFELEJTETTED AZ ÓVSZERT!" - kiáltottam, amikor kiment a szobából, és becsukta maga mögött az ajtót.
Elővettem még egy dolgot, amit elvettem tőle, és megnéztem. Egy fotó magáról és Rindouról. Félbehajtottam a fényképet, így csak Sanzut néztem. Kíváncsi vagyok, ki is ő valójában, biztos vagyok benne, hogy pillanatok alatt felfedem az összes titkát.
Az ajtó ismét kinyílt, és Kokó lépett be rajta.
-Haru azt mondta, hogy itt vagy, készen állsz az indulásra?-kérdezte. Becsúsztatva a fényképet a zsebembe mosolygok rá.
-Körülbelül 10 percen belül készen leszek.
-Azt mondtam, hogy csak amit muszáj - mondta Koko az öltöző előtti kis kanapén ülve. Eltoltam a függönyt, hogy felfedjem a ruhámat, ami rajtam van.
-Ha rendezvényekre megyek, úgy kell öltözködnöm mint egy milliomos egy átlagos kedd délutánon. - mondtam a nagy tükörbe nézve. A szemem végigjárt a saját testemen, csak én tudtam, mi rejlik a ruha alatt.
Koko hangosan felsóhajtott. -Dícséred még magad vagy megyünk tovább?
Kifizetem az utolsót, amit akartam, és már ki is léptünk az utcára. Egy férfiba ütközve bocsánatot kértem, és folytattuk a sétánkat.
Amikor visszaértünk Koko kocsijához, megadtam neki Ana címét. Hamar megérkeztünk és beléptünk a kis lakásba. -Anaaaaaa, Anaaaaaaa énekeltem. - Gyere ki, gyere ki, bárhol is vagy - kiáltottam egy táskát lerakva az asztalra
Koko körülnézett a kis lakásba. Ana cigarettával a kezében jött ki a szobájából, döbbenten nézett ránk.
-Hűha, tényleg beszippantott Bonten baromsága.-mondta Kokora nézve.
-Ez mégis mit jelentsen? - kérdezte Kokó
-Oh semmit - mondta gúnyosan, és kifújta a füstöt.
Nyugodj le Ana, most a védelmük alatt állsz. Nem kell ilyennek lenned. - mondtam, miközben kivettem az édességeket, amiket vettem neki.
-Nincs szükségem senki védelmére, meg tudom védeni magam - mondta bosszúsan.-Mi van a táskában? kérdezte.
- Mindenféle lopott cucc, mindezt a városból kaptam - mondtam közömbösen. Koko az asztalon lévő pénztárcákat, számlákat, ékszereket nézegeti.
- Ez az én órám? - kérdezte, miközben felvette az asztalról.
-Egyszerűen olyan könnyű ellopni.- mondtam bocsánatkérően, miközben visszatette a csuklójára.
-Van pénzed megvenni ezeket a dolgokat, miért lopsz tovább?. kérdezte.
-Szereti gyakorolni, bár ő a legjobb, még mindig szeret megbizonyosodni a saját érdekében.- mondta Ana, és leült. -Srácok, nagyon szerencsések vagytok, hogy meggyőztétek őt, hogy csatlakozzon hozzátok, nem ti vagytok az elsők. Sok embert visszautasított, akik a segítségét kérték.
-És hol vannak most azok az emberek? - kérdezte Koko.
- a Folyóban vagy az árokban valahol - mondta Ana és még egyre rágyújtott
Koko lenézett a telefonjára: -Mennünk kell, 8-ra találkozónk van.- mondta.
- Engem is érint?-kérdeztem
-Mikey azt mondta, hogy látni akar ott
-Ana ne felejtsd el meglocsolni Kevint.- mondtam, amikor elindultunk.
- Kevin egy kaktusz, aki túléli - mondta, és becsukta mögöttünk az ajtót.
- Úgy tűnt...
-Ellenséges?
-Igen
-Nem szereti az új embereket, különösen a rosszakat.-magyaráztam.
- Akkor miért lóg veled? - megvontam a vállam.
-Naponta kérdezem magamtól én is.
A Bonten házhoz érve az asztalnál ülő új arcra néztem.
- Ő itt Takeomi Akashi - mondta Koko bemutatva minket.
- Örülök, hogy találkoztunk, uram - mondtam, és kezem nyújtottam neki, hogy megrázza.
A kezemre nézett, majd vissza rám, mielőtt megrázta. -Örülök. - mondta vissza. Leültünk mellé, és vártuk, hogy Mikey megszólaljon.
-Mint mindannyian tudjátok, hogy ő most a csapatunk tagja, attól függetlenül, hogy milyen jól telik a ma este, lehet, hogy egy ideig itt lesz, vagy nem. Vacsora lesz a Shiba csarnokban, a küldetése az, hogy derítse ki, ki az, aki pénzt csempészett a kábítószer-kereskedésünkből.
-Hajsd végre, és már mehetsz is.
-Hogy szeretnéd, hogy csináljam? Van valami, amit nem szabad megtennem?-kérdeztem.
-Csak ne kelts gyanút.-mondta. -Rindou és Haruchiyo elkísérnek, bízom benne, hogy egyedül is ki tudsz valamit találni. Ne kúrd el.
-Most mehet mindenki, Takeomi te maradj, meg akarok beszélni veled néhány dolgot.
Mindenki felállt, de én csak ültem és gondolkodtam.
Félsz? - kérdezte Ran mindkét kezét a vállamra téve.
-Egyáltalán nem, csak a tervemre gondolok. Tökéletes ötletem van, csak nem hiszem, hogy magammal tudnám hozni azt a kettőt.
-Miért ne?- kérdezte. Oda súgtam neki a tervemet, ő pedig vigyorogni kezdett. - Nem találhattál volna ki jobbat?
- Ó, nem tehettem volna, én csak szeretek szórakozni, tudod - kacsintottam rá, ahogy felálltam a helyemről.
„Ma este megmutatom, hogy mire vagyok képes"2
YOU ARE READING
Cukorka (Haruchiyo Sanzu)
FanfictionOhara Mizuki 14 éves kora óta bűnöző életet él. Megtanulta hogyan kell manipulálni az embereket. Egészen addig, amíg rossz emberbe nem ütközött. ⚠️ Figyelem⚠️ - szexulális tartalom - Drogok, fogyasztása - erőszak - öngyilkosság - depresszió Saját fe...