Az étkezőbe belépve friss kávé és szalonna illat volt. A dolgok simán mentek, egészen addig, amíg be nem sétáltam a konyhába.
-TE JÖSSZ! - kiáltotta Kira.
- BIZTOS NEM! - kiáltott vissza neki Emili.
Megköszörültem a torkom és mindkét lány rám nézett.
-Minden rendben?
- Nem, folyton azt mondja, hogy rajtam a sor, hogy nézzem a pultot! - mondta Emili bosszúsan.
- Egyszer se nézte! - mondta Kira Emilire döfve.
A két lány egymás haját rángatva veszekedett. Még 2 napra sem megyek el, és így viselkednek.
Felsóhajtottam. - Kérlek, hagyjátok abba, mielőtt erőszakoskodni kezdek. - mondtam. Mindketten felnéztek rám, és leszálltak egymásról, látva, mennyire ideges vagyok.
- Megyek megnézem a pultot - mondta Emili és elindult, hogy ne kelljen azzal foglalkoznia, hogy szidjam.
- Ígérem, nem lesz több ilyen..- mondta Kira.
- Remélem is, be kell jelentkezned a számítógépedre, és rendelned kell nekem néhány dolgot. Gondolod, hogy meg tudod oldani?
- Természetesen. - mondta és kivette a kezemből a listát.
Elővettem a telefonom, hogy felhívjam Kazutorát, de már hívott is. - Szia kicsim, épp fel akartalak hívni - mondtam.
-Miért? Minden rendben? Jól vagy? - kérdezte aggódva.
- Jól vagyok, csak kéne egy kis segítség.
- Mindjárt ott vagyok. -mondta.
Halottam ahogy a tányérok a padlóra csapódva széttörnek és a lányok kiabálnak egymással.
- Úristen.- nevetett a telefonba Kazu.
- Istenem.. Szükségem van egy cigire, a konyhában leszek mire ideérsz. Szeretlek szia.- mondtam és kinyomtam.
Sóhajtottam egy nagyot felkaptam a kis dobozt és az öngyújtot és kisétáltam a hátsó kijáraton a sikátorhoz.
Mielőtt még meggyújthattam volna a számban lévő rudat kirúgták a kezemből.
- Biztos viccelsz. - mondtam magamban. Kikerültem a támadásokat, láttam, hogy kettő van belőlük. Megragadtam a mellettem lévő szemetes tetejét, és az egyiket kiütöttem, majd a másikat megszúrtam a bakancsomba rejtett késsel. Remek, egyik halott másik pedig káó.
Tapsolást hallottam a sikátor sarkáról, és léptek közeledtek felém.
- Szép munka! - mondta.
- Mondtam, hogy hagyd abba ezt a szart, Shuji!
- Az a dolgom, hogy éles és kiegyensúlyozott legyél arra az esetre, ha valami ilyesmi történne.
- Azt mondtam, hogy ne küldj embereket a munkahelyemre! Ígyis annyi szarral kell foglalkoznom! - mondtam bosszúsan.
- Hé hé, ne haragudj rám, te kérted!
- Arra kértelek, hogy tarts edzésben! - mondtam és ráléptem a lábára.
Hetekbe telt, míg Hanmát felkutattam, egyáltalán nem volt könnyű megtalálni, de sikerült és elmondtam neki mindent, ami azóta történt, hogy elment. Magam mögött szeretném hagyni a bűnözéssel teli életemet, de akkor is sajnos nagyon keresett személy vagyok. Megkértem Hanmát, hogy költözzön el ide hozzánk, mivel nem csinál mást, mint hogy Bonten elől bújkál.
- Hé Kazutora- Woah! - mondta Emili ránk nézve, majd a 2 férfire.
- Rosszkor? - kérdezte.
- Igen. - mondtam.
- Nem. - mondta Hanma mosollyal az arcán. Hanmához fordultam, és próbáltam visszatartani, hogy ne üssem meg.
- Kérlek, takarítsd fel mielőtt Katu meglátja, nem akarom, hogy balhé legyen.
- Úgylesz édesem. - mondta rám kacsintva.
Megragadtam Emmát hogy visszakísérjem. Nem először lát ilyen szarságot, pontosan ezért mondtam Hanmának, hogy ne támadjon meg a munkahelyemen. Amikor becsuktam magam mögött az ajtót, Kazutorába ütköztem.
- Minden rendben?
- Igen jól vagyok! - mondtam egy kicsit összerezzenve mert megijesztezt.
- Itt van vér. - mondta, és letörölte a homlokomról. - Hanma?
- Igen, mondtam neki, hogy ne csináljon ilyeneket, de nem hallgat rám.
- Nem mindenki szereti a gyilkosságot reggel 9-kor? - viccelődött. Lenéztem, és próbáltam nem nevetni.
- Nem vagy vicces.
Igen, bocsánat szerelmem. - mondta, miközben átkarolta a nyakam és magához húzott egy szoros ölelésre.
- Ohhh de cukik! - mondta Emili.
- Menj, vedd fel a rendeléseket. - mondtam, és elhessegetem.
- Ember, nem tudom tovább csinálni ezt a szart!- mondta a lány, és erőteljesen becsapta magaután az ajtót.
- Hát nem tündéri?- mondta Kazu.
*
A nap a végéhez közeledtünk, nem ez volt a leg eseménydúsabb napom. Este 11-re értem haza, egyedül feküdtem az ágyban, mivel Kazutora a fiúkkal vacsorázott.
Ideális alkalom lenne felhívni Kokot. A kezemben lévő papírt bámultam, és felsóhajtottam, mielőtt felhívtam volna. Háromszor csöngött, mire felvette.
- Te kurva! - mondta halk nevetéssel. - Azt hittem, soha nem hívsz fel.
- Bocsánat...
- Jó hallani a hangodat, nagyon hiányzol. - mondta.
- Nekem is hiányzol. Miújság veletek?
- Valami történt Rindouval. - nevére összerándúlt a gyomrom. Rindou és én soha nem voltunk olyan közeli viszonyba. Számíthattam rá, mindig ott volt, de nem úgy, mint Ran. - Eltünt...
- Rindou? Haitani? DJ Rindou? Eltűnt? - kérdeztem, nem hittem neki.
- Igen.
- Nem lehet, hogy valószínűleg elszökött? - nevettem.
- Nem. Küldetésre küldtük, de már 2 hete nem jött vissza.
- Ennek mi köze hozzám?
- A küldetése New Yorkban volt.
BẠN ĐANG ĐỌC
Cukorka (Haruchiyo Sanzu)
FanfictionOhara Mizuki 14 éves kora óta bűnöző életet él. Megtanulta hogyan kell manipulálni az embereket. Egészen addig, amíg rossz emberbe nem ütközött. ⚠️ Figyelem⚠️ - szexulális tartalom - Drogok, fogyasztása - erőszak - öngyilkosság - depresszió Saját fe...