"Ébredj fel"
Egy halk hangot hallottam, valahogy úgy hangzott, mint Ran.
- Úristen, felébred valaha ez a kurva? Milyen keményen ütötted meg?
- Csak egy kis tockos volt.
Egy kis tockos nem üt ki valakit 4 órán keresztül, Izana - mondta Kakucho.
Kinyitottam a szemem és felnyögtem. A fejem a izzadságtól tocsogott és a szívem hevesen vert. Felnézve láttam Mikey alakját.
- Mikey?
A mellette álló férfi fel nevetett.
- Majdnem.
- Mi a fasz? - motyogtam újra. - Ran!? Kakucho!?
- Szia - mondta Kaku kínosan.
Megpróbáltam mozogni, de elég szorosan meg voltam kötözve.
- Nem Mikey vagyok.- mondta. Leguggolt, és kezet nyújtott. - Izana Kurokowa.- Ránézett a kezére és fel nevetett. - Sajnálom, elfelejtettem, hogy meg vagy kötve.
Kakucho félrelökte Izanát és elkezdte letörölni az arcomat.
- Annyira sajnálom. - suttogta. Ekkor jutott eszembe valami.
- Kaku.- mondtam, próbáltam a lehető legnyugodtabb lenni. - Kaku terhes vagyok. Tágra nyílt szemekkel nézett rám.
- Izana, kórházba kell vinnünk! Most! - állt fel, de Izana csak megütötte.
Sírni kezdtem, nem akarok így meghalni.
Miért sírsz? - kérdezte Sanzu. Vissza tértem a valóságba, és rájöttem, hogy még mindig a parkban ülök a padon. Sanzura néztem és erősebben fogtam a kezét. A francba, ez csak egy látomás volt!? Ez lenne a jövőm, ha most felállok és elmegyek?
- Miről is beszéltem? - kérdeztem a könnyeimet törölgetve.
- Azt mondtad, kérdezni akarsz valamit.- mondta.
Anát még nem kérdeztem. Éppen most foglaltunk helyet a padon. Ezúttal a nyelvemre haraptam. Jobb, ha nem mondok semmit.
- Ó, azt akartam kérdezni, kérsz-e egy kis fagyimból. mondtam és oda dugtam az arca elé. Nem hitte el, hogy csak ezt akartam. - Haruchiyo, terhes vagyok.
Egy pillanatra megdermedt hitetlenkedve, mielőtt hirtelen felállt. Felemelt és megpördült, a nevetése betöltötte az egész parkot ahogy most fel-alá ugrált. A fagylaltom a földre esett, de nem törődtünk vele.
- Úristen! EZ A LEGJOBB HÍR AMIT VALAHA HALLOTTAM! – kiáltott a karjában tartva. A szemem sarkából láttam a fehér hajú férfit ahogy figyel minket.
Sanzu sírni kezdett. - Basszus, annyira szeretlek! - mondta letéve engem. Leültetett és féltérdre ereszkedett. A számra tettem a kezem és küzködtem hogy ne kezdjek el bőgni ma már századjára.
- Mizuki, én lennék a legboldogabb ember a világon, ha hozzám jönnél feleségül. - mondta könnyes szemekkel.
Nem tudtam megszólalni.
- Sanzu istenem. Én.. - letérdeltem mellé és szoros ölelésébe vontam és zokogni kezdtem már megint - Igen!!
Végigcsókolta az arcomon, nem törődve a könnyekkel.
*
Egyedül álltam Mikey előtt, úgy gondoltam, az lesz a legjobb ha egyedül mondom el neki a hírt.-Sziaaaa. - mondtam neki az íróasztalához ülve. Tekintete a számítógépről rám vándorolt, egy szórakozott pillantással. Mosoly ült az arcomra, miközben ő velem ellentétbem olyan szomorúnak tűnt.
YOU ARE READING
Cukorka (Haruchiyo Sanzu)
FanfictionOhara Mizuki 14 éves kora óta bűnöző életet él. Megtanulta hogyan kell manipulálni az embereket. Egészen addig, amíg rossz emberbe nem ütközött. ⚠️ Figyelem⚠️ - szexulális tartalom - Drogok, fogyasztása - erőszak - öngyilkosság - depresszió Saját fe...