Szeretlek

1.2K 34 1
                                    

Luke szemszöge :

Nem tudom mit gondoltam mikor elmentem a házukhoz .De megtettem .Láttam az ablakból hogy vacsoráztak én meg gyorsan beosontam és lüktet az ablak alatt található rózsaszín puha fotelbe .
Úgy vártam itt .

Lehet hogy örülni fog de az is lehet hogy hogy hívni akarja a rendőrséget de nem érdekel .
Elegem van hogy csak az ablakból figyelhetem mikor elalszik .Vagy abból. Hogy csak akkor láthatom mikor szintén alszik .
Először találok egy olyan lányt aki tiszta .Akin látszik hogy a légy én sem tudna ártani de mégis vissza tud szólni .Aki nem egy kurva .Mint egy kicsi kölyök leopárd .
Mikor pici akkor olyan ártatlan mint egy Bárány .De ha meg engedsz neki mindent mint az anyák a vadomban már reggelire eszik bárányt .

Rajta látszik hogy jól van nevelve ...

A kilincs megrándult és belépett rajta Ő ..

- Szia kedvesem !-Állok fel hirtelen .
-N..Ne ne gyere közelebb !-Hátrál de falba ütközik .
-Szóval tudod ...-Ingatom a fejem .-Nézd én nem bántanálak ...
-De másokat igen !-Vágott félbe .Hirtelen dühös lettem .
Oda lépt hozzá kezeit e feje fölé tartva nyomtam a falnak .
-Figyel !Ha bántani akarnának már megtettem volna !Ha azt akarnám hogy meghalt nem írnék neked verset !Nem néznének még alszol és simogatnálak közben !-Súgom az arcába .
-K..Kérlek eressz !-Elengedtem majd az ágyára ültem .

Lassan és bizonytalanul de oda sétált hozzám és leült mellém .Nem láttam annyira de szinte észre vehető volt hogy sír .

-Figyelj Amy ..ne sírj kérlek ez nem egy rossz dolog .Szerelmes vagyok bélé .Kellesz nekem .Te kellesz .-Belenézett a szemembe .Azok a zölden csillogó íriszeik megbolondítanak .
-Gyönyörű vagy ..-Elpirult .Istenem elpirult tőlem .
- K..köszönöm -Ásított egyet .
-Ideje aludnod!-Felemeltem a takarót ahova be is mászott .Mellé feküdtem csak a lábam nem raktam fel a cipőm miatt .
-Én itt leszek és vigyázok rád kedvesem !-Pusziltam meg a fejét .

Ott maradtam még egy kicsit és megvártam még elaludt .

Sikerrel jártam .Megbízik bennem .Érzem hogy nyugodt mikor velem van.
-Nemsokára újra látlak életem .-Puszilom meg a fejét .
-Hmm ne menjhshhjsk!-Mocorog .Mindjárt megeszem basszus .Olyan cuki .
-Shhh semmi baj .Nemsokára látni fogsz .Szertelek'

Adtam neki még egy puszit és kimásztam az ablakon ...

Pszihopatába szeretve | ✔️Where stories live. Discover now